Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105686/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż kontenerów chłodniczych 2 szt. z budową niezbędnej infrastruktury w Rudnicy, gmina Wałcz, dz. nr 8297/3 - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kołobrzeska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2500894
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walcz@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walcz.pila.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż kontenerów chłodniczych 2 szt. z budową niezbędnej infrastruktury w Rudnicy, gmina Wałcz, dz. nr 8297/3 - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16a7b6c8-b0b2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143705,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I Część: Przygotowanie infrastruktury i przyłączy niezbędnych do podłączenia kontenerów chłodniczych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 52705,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II Część: Dostawa i montaż kontenerów na ustawionych bloczkach betonowych.Kontenery w kształcie prostokąta z dachem płaskim lub z lekkim spadkiem, pokrytym blachą ocynkowaną. Podłoga z lekkim spadkiem ułatwiającym odprowadzanie cieczy.
Budynki będą wykonane w konstrukcji stalowej ramowej, rama stalowa spawana z profili zamkniętych.
Posadowienie na bloczkach betonowych, ułożonych na gruncie.
Dach i ściany z profili stalowych zimnogiętych z poprzeczkami, kryty blacha stalowa ocynkowaną.
Stolarka okienna a profili PVC, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne stalowe malowane proszkowo.
Kontenery wyposażone mają być w instalacje wodną, c.w.u. z podgrzewaczy elektrycznych, kanalizacji sanitarnej z niezbędnymi podejściami, przyborami i innym wyposażeniem oraz elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych i rozdzielnia elektryczną i zabezpieczeniem obwodów.
Zamawiający wymaga agregatu o minimalnej mocy 1500W.
Prowadnica składana na złączu przegubowym.
Ponadto wymagania minimalne do wydajności chłodniczej są następujące: przy temperaturze odparowania -10 stopni Celsjusza i temperaturze otoczenia +32 stopni Celsjusza mają wynosić 160W w przeliczeniu na metr sześcienny, co ma zapewnić szybkie chłodzenie tusz upolowanej zwierzyny i gwarantować możliwość obniżenia temperatury wewnątrz komory do -5 stopni Celsjusza.
Komora chłodnicza typowa do przechowywania tusz.
Komora musi być wyposażona w minimum:
1. Kolejkę /tyrolkę kwasoodporną w kształcie litery „U” do zawieszania haków.
2. Komplet haków /zgodny z norma DIN 5047/w ilości 15 sztuk.
3. Wyciągarkę elektryczną 250kg/500 kg do podwieszania tusz zainstalowaną nad wejściem chłodni.
4. Instalację elektryczną zespoloną z oświetleniem poprowadzoną w zamontowanych korytkach ochronnych wewnątrz chłodni /szczelność IP65/.
5. Podlicznik energii elektrycznej.
6. Sterownik elektroniczny do programowania nastaw temperatur od +10 do – 5 o C.
7. Komplet kluczy do wszystkich drzwi (2 x).
8. Umywalkę ze stali nierdzewnej.
9. Elektryczny ogrzewacz wody.
10. Blat do pisania z blachy kwasoodpornej.
11. Apteczkę oraz instrukcje: BHP, mycia i dezynfekcji rąk, przeciwpożarową.
12. Atestowane drzwi chłodnicze do komory chłodniczej z płyty warstwowej z atestem PZH, zaopatrzone w zamek bezpieczny otwierany również od wewnątrz.
13. Na podłodze blacha kwasoodporna jednolita /bez łączeń / o grubości minimum 1 mm.
14. Drzwi wejściowe do przedsionka z płyty warstwowej izolowane minimum 4 cm.
15. Sterylizator wodny do narzędzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 91000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63913,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63913,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Usługowo Produkcyjny Małgorzata Bukała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651274104
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.5) Kod pocztowy: 78-630
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNY MAŁGORZATA BUKAŁA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNY MAŁGORZATA BUKAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63913,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu zgodnie
z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. z dnia 18 maja 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY MIEJSKIEJ WAŁCZ
- Usługi prania
- Polepszenie nawierzchni ulic "ul. Kościuszkowców i ul. Orla (do Muzeum)".
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Remont boiska wielofunkcyjnego przy SP Nr 1, remont bieżni prostej i bieżni do skoku w dal przy SP nr 2 oraz remont boiska wielofunkcyjnego, remont bieżni prostej i do skoku w dal w SP Nr 5 w Wałczu.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.