Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136394/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż kontenerów chłodniczych 2 szt. z budową niezbędnej infrastruktury w Rudnicy, gmina Wałcz, dz. nr 8297/3 - II Część: Dostawa i montaż kontenerów na ustawionych bloczkach betonowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kołobrzeska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 0672500894
1.5.8.) Numer faksu: 0672582932
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walcz@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walcz.pila.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż kontenerów chłodniczych 2 szt. z budową niezbędnej infrastruktury w Rudnicy, gmina Wałcz, dz. nr 8297/3 - II Część: Dostawa i montaż kontenerów na ustawionych bloczkach betonowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5727be92-c55f-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 91000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż kontenerów chłodniczych 2 szt. z budową niezbędnej infrastruktury w Rudnicy, gmina Wałcz, dz. nr 8297/3 - II Część: Dostawa i montaż kontenerów na ustawionych bloczkach betonowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 8-11 do SWZ, na które składają się z:
Załącznika nr 8 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Załącznika nr 9 - przedmiar robót
Załącznika nr 10 - Opis techniczny
Załącznika nr 11- inne (rysunki, wizualizacje, mapy… itp.)
Kontenery w kształcie prostokąta z dachem płaskim lub z lekkim spadkiem, pokrytym blachą ocynkowaną. Podłoga z lekkim spadkiem ułatwiającym odprowadzanie cieczy.
Budynki będą wykonane w konstrukcji stalowej ramowej, rama stalowa spawana z profili zamkniętych.
Posadowienie na bloczkach betonowych, ułożonych na gruncie.
Dach i ściany z profili stalowych zimnogiętych z poprzeczkami, kryty blacha stalowa ocynkowaną.
Stolarka okienna a profili PVC, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne stalowe malowane proszkowo.
Kontenery wyposażone mają być w instalacje wodną, c.w.u. z podgrzewaczy elektrycznych, kanalizacji sanitarnej z niezbędnymi podejściami, przyborami i innym wyposażeniem oraz elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych i rozdzielnia elektryczną i zabezpieczeniem obwodów.
Zamawiający wymaga agregatu o minimalnej mocy 1500W.
Prowadnica składana na złączu przegubowym.
Ponadto wymagania minimalne do wydajności chłodniczej są następujące: przy temperaturze odparowania -10 stopni Celsjusza i temperaturze otoczenia +32 stopni Celsjusza mają wynosić 160W w przeliczeniu na metr sześcienny, co ma zapewnić szybkie chłodzenie tusz upolowanej zwierzyny i gwarantować możliwość obniżenia temperatury wewnątrz komory do -5 stopni Celsjusza.
Komora chłodnicza typowa do przechowywania tusz.
Komora musi być wyposażona w minimum:
1. Kolejkę /tyrolkę kwasoodporną w kształcie litery „U” do zawieszania haków.
2. Komplet haków /zgodny z norma DIN 5047/w ilości 15 sztuk.
3. Wyciągarkę elektryczną 250kg/500 kg do podwieszania tusz zainstalowaną nad wejściem chłodni.
4. Instalację elektryczną zespoloną z oświetleniem poprowadzoną w zamontowanych korytkach ochronnych wewnątrz chłodni /szczelność IP65/.
5. Podlicznik energii elektrycznej.
6. Sterownik elektroniczny do programowania nastaw temperatur od +10 do – 5 o C.
7. Komplet kluczy do wszystkich drzwi (2 x).
8. Umywalkę ze stali nierdzewnej.
9. Elektryczny ogrzewacz wody.
10. Blat do pisania z blachy kwasoodpornej.
11. Apteczkę oraz instrukcje: BHP, mycia i dezynfekcji rąk, przeciwpożarową.
12. Atestowane drzwi chłodnicze do komory chłodniczej z płyty warstwowej z atestem PZH, zaopatrzone w zamek bezpieczny otwierany również od wewnątrz.
13. Na podłodze blacha kwasoodporna jednolita /bez łączeń / o grubości minimum 1 mm.
14. Drzwi wejściowe do przedsionka z płyty warstwowej izolowane minimum 4 cm.
15. Sterylizator wodny do narzędzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna ofertaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY MIEJSKIEJ WAŁCZ
- Usługi prania
- Polepszenie nawierzchni ulic "ul. Kościuszkowców i ul. Orla (do Muzeum)".
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Remont boiska wielofunkcyjnego przy SP Nr 1, remont bieżni prostej i bieżni do skoku w dal przy SP nr 2 oraz remont boiska wielofunkcyjnego, remont bieżni prostej i do skoku w dal w SP Nr 5 w Wałczu.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana agregatu wody lodowej w budynku Prokuratury Rejonowej Warszawa Żoliborz w Warszawie, ul. Krasińskiego 65 wraz z zapewnieniem serwisu w czasie trwania gwarancji.
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
więcej: Urządzenia chłodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.