eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa i montaż kontenerów chłodniczych 2 szt. z budową niezbędnej infrastruktury w Rudnicy, gmina Wałcz, dz. nr 8297/3 - II Część: Dostawa i montaż kontenerów na ustawionych bloczkach betonowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż kontenerów chłodniczych 2 szt. z budową niezbędnej infrastruktury w Rudnicy, gmina Wałcz, dz. nr 8297/3 - II Część: Dostawa i montaż kontenerów na ustawionych bloczkach betonowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kołobrzeska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 0672500894

1.5.8.) Numer faksu: 0672582932

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walcz@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walcz.pila.lasy.gov.pl/nadlesnictwo

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż kontenerów chłodniczych 2 szt. z budową niezbędnej infrastruktury w Rudnicy, gmina Wałcz, dz. nr 8297/3 - II Część: Dostawa i montaż kontenerów na ustawionych bloczkach betonowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5727be92-c55f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 91000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż kontenerów chłodniczych 2 szt. z budową niezbędnej infrastruktury w Rudnicy, gmina Wałcz, dz. nr 8297/3 - II Część: Dostawa i montaż kontenerów na ustawionych bloczkach betonowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 8-11 do SWZ, na które składają się z:
Załącznika nr 8 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Załącznika nr 9 - przedmiar robót
Załącznika nr 10 - Opis techniczny
Załącznika nr 11- inne (rysunki, wizualizacje, mapy… itp.)

Kontenery w kształcie prostokąta z dachem płaskim lub z lekkim spadkiem, pokrytym blachą ocynkowaną. Podłoga z lekkim spadkiem ułatwiającym odprowadzanie cieczy.
Budynki będą wykonane w konstrukcji stalowej ramowej, rama stalowa spawana z profili zamkniętych.
Posadowienie na bloczkach betonowych, ułożonych na gruncie.
Dach i ściany z profili stalowych zimnogiętych z poprzeczkami, kryty blacha stalowa ocynkowaną.
Stolarka okienna a profili PVC, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne stalowe malowane proszkowo.
Kontenery wyposażone mają być w instalacje wodną, c.w.u. z podgrzewaczy elektrycznych, kanalizacji sanitarnej z niezbędnymi podejściami, przyborami i innym wyposażeniem oraz elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych i rozdzielnia elektryczną i zabezpieczeniem obwodów.
Zamawiający wymaga agregatu o minimalnej mocy 1500W.
Prowadnica składana na złączu przegubowym.

Ponadto wymagania minimalne do wydajności chłodniczej są następujące: przy temperaturze odparowania -10 stopni Celsjusza i temperaturze otoczenia +32 stopni Celsjusza mają wynosić 160W w przeliczeniu na metr sześcienny, co ma zapewnić szybkie chłodzenie tusz upolowanej zwierzyny i gwarantować możliwość obniżenia temperatury wewnątrz komory do -5 stopni Celsjusza.
Komora chłodnicza typowa do przechowywania tusz.
Komora musi być wyposażona w minimum:
1. Kolejkę /tyrolkę kwasoodporną w kształcie litery „U” do zawieszania haków.
2. Komplet haków /zgodny z norma DIN 5047/w ilości 15 sztuk.
3. Wyciągarkę elektryczną 250kg/500 kg do podwieszania tusz zainstalowaną nad wejściem chłodni.
4. Instalację elektryczną zespoloną z oświetleniem poprowadzoną w zamontowanych korytkach ochronnych wewnątrz chłodni /szczelność IP65/.
5. Podlicznik energii elektrycznej.
6. Sterownik elektroniczny do programowania nastaw temperatur od +10 do – 5 o C.
7. Komplet kluczy do wszystkich drzwi (2 x).
8. Umywalkę ze stali nierdzewnej.
9. Elektryczny ogrzewacz wody.
10. Blat do pisania z blachy kwasoodpornej.
11. Apteczkę oraz instrukcje: BHP, mycia i dezynfekcji rąk, przeciwpożarową.
12. Atestowane drzwi chłodnicze do komory chłodniczej z płyty warstwowej z atestem PZH, zaopatrzone w zamek bezpieczny otwierany również od wewnątrz.
13. Na podłodze blacha kwasoodporna jednolita /bez łączeń / o grubości minimum 1 mm.
14. Drzwi wejściowe do przedsionka z płyty warstwowej izolowane minimum 4 cm.
15. Sterylizator wodny do narzędzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.