eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym „Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym „Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3d6d4e-e3fb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie związane jest z realizacją projektu „Remont i przebudowa budynków na obszarze rewitalizacji miasta Biała Podlaska z przeznaczeniem na realizację usług społecznych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.4.2023.MCH2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym „Babski Rynek” położonym w Białej Podlaskiej u zbiegu ul. Przechodniej z ul. Wąską na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków numerami ewidencyjnymi 3448, 1549/1.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
Dodatkowe przedmioty:
70330000-3 Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy.
3. W ramach obowiązków, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się wykonać w szczególności następujące czynności;
1) prowadzenie ksiąg wszystkich obiektów Zamawiającego, kontroli technicznych i okresowych przeglądów targowiska oraz budynku usługowo-handlowego znajdującego się na targowisku i urządzeń stanowiących wyposażenie techniczne nieruchomości zgodnie z wymogami prawa budowlanego;
2) wyznaczenie miejsca sprzedaży na terenie targowiska oraz wydawanie stoisk handlowych ich dzierżawcom i ich odbiór oraz sporządzanie protokołów zdawczo – odbiorczych z tych czynności;
3) zapewnienie utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości, w tym utrzymania w należytym porządku i czystości targowiska oraz budynku usługowo-handlowego znajdującego się na targowisku, chodników i parkingów oraz terenów zielonych;
4) zawarcie umów niezbędnych do wykonania bieżącego zarządu i administrowania, w tym umów dotyczących dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu śmieci, sprzątania na zewnątrz oraz wewnątrz budynku targowiska;
5) wyposażenie obiektów w odpowiednią ilość pojemników na śmieci, ich wywóz oraz dbanie o ich stan techniczny i estetyczny;
6) zapewnienie porządku i czystości w sąsiedztwie targowiska w pasie około 30 m od obiektu lub większym, jeżeli zanieczyszczenia spowodowane będą działalnością prowadzoną na targowisku;
7) zawieranie i rozwiązywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego umów dzierżaw – rezerwacji stoisk handlowych, jak również innych umów (m.in. dotyczących reklam);
8) wykonywanie czynności obsługi prawnej w imieniu własnym lecz na rzecz Zamawiającego, w zakresie związanym z administrowaną nieruchomością, w tym reprezentowanie Zamawiającego przez sądami oraz innymi organami i urzędami, na podstawie udzielonych pełnomocnictw;
9) prowadzenie wyodrębnionej ewidencji kosztów i przychodów oraz rozrachunków z najemcami/dzierżawcami;
10) przechowywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych;
11) zapewnienie dla nieruchomości wszelkich usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości;
12) opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych;
13) utrzymanie, naprawy, konserwacja oraz usuwanie awarii i ich skutków (z wyłączeniem wad i usterek objętych gwarancją przez wykonawcę robót budowlanych) dotyczących następujących obiektów znajdujących się na targowisku:
a) w budynku usługowo-handlowym dostosowanym do funkcji targowych (578,1 m2), wraz ze stanowiskami targowymi (15 szt.) oraz zapleczem sanitarno-administracyjnym,
b) zadaszenia targowiska (pow. 879,5 m2),
c) stoisk handlowo-rekreacyjnych 42 szt.,
d) parkingu - 8 stanowisk (w tym 2 miejsca dla osób z niepełnosprawnościami),
e) placu handlowego (pow. 3632 m2) wraz z przyległym zagospodarowaniem,
f) kanalizacji deszczowej śr. DN300mm, o łącznej długości 140,05 m, oraz DN 200mm o łącznej długości 123,90 m,
g) oświetlenia wewnętrznego w postaci opraw i klinkietów na obiektach,
h) oświetlenia zewnętrznego w postaci słupów oświetleniowych oraz kompletne punkty dystrybucyjne do zasilenia stoisk sprzedaży,
i) monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego z okablowaniem,
j) instalacji fotowoltaicznej o mocy 34,675 kWp z urządzeniami (inwerterami) i instalacją,
k) hydrant oraz pompa uliczna do ręcznego tłoczenia wody,
15) pielęgnacji drzew i krzewów znajdujących się na targowisku;
16) w okresie zimy, do bieżącego usuwania śniegu i lodu z części handlowej targowiska oraz ręcznego odśnieżania zadaszenia zewnętrznych stanowisk, nie później niż do momentu rozpoczęcia pracy targowiska. Wykonawca zobowiązuje się ponadto niezwłocznie likwidować skutki gołoledzi oraz wywożenia zalegającego śniegu na miejsca wskazane przez Wydział Dróg Urzędu Miasta Biała Podlaska, nie później niż w ciągu 6 godzin od ustania opadów;
17) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie targowiska;
18) korzystania z obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem określonym niniejszą umową;
19) organizowania czasu pracy i funkcjonowania targowiska zgodnie z wytycznymi wskazanymi w uchwale Rady Miasta Biała Podlaska w sprawie ustalenia regulaminu targowisk miejskich na terenie miasta Biała Podlaska;
20) zapewnienia całodobowego dozoru nad nieruchomością;
21) likwidacji tymczasowego targowiska przy ul. Ks. Zbigniewa Bieńkowskiego;
22) egzekwowania należnych opłat oraz występowania na drogę sądową przeciwko osobom uchylającym się od ponoszenia opłat;
23) prowadzenia postępowań dotyczących ewentualnych egzekucji i windykacji należności przysługujących Zamawiającemu w zakresie administrowanej nieruchomości;
24) przestrzegania przepisów p. pożarowych i bhp obowiązujących na targowisku;
25) informowania Zamawiającego o stanie technicznym nieruchomości, konieczności wykonania remontu lub rozbiórki.”
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ - wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372473789

7.3.3) Ulica: UL. ŻEROMSKIEGO 5

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.