eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłoradz › PRZEBUDOWA BYŁEGO BOISKA ASFALTOWEGO NA BOISKO WIELOFUNKCYJNE PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŃCZEWICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BYŁEGO BOISKA ASFALTOWEGO NA BOISKO WIELOFUNKCYJNE PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŃCZEWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁORADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żuławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Miłoradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-213

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 52711531

1.5.8.) Numer faksu: 552711565 wew. 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@miloradz.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA BYŁEGO BOISKA ASFALTOWEGO NA BOISKO WIELOFUNKCYJNE PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŃCZEWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21db2a9d-bf30-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019842/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kończewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 685283,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Przebudowa byłego boiska asfaltowego na boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Kończewicach”.
3. Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót oraz wszelkich dostaw lub usług, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz STWiORB dostarczonymi przez Zamawiającego, oraz zasadami aktualnej wiedzy technicznej, polegającej na przebudowie byłego boiska asfaltowego na boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Kończewicach wraz z towarzyszącą infrastrukturą na działkach nr: 51/2; 50; 47 obręb 0003 Kończewice.
W ramach zamówienia znajduje się:
 wykonanie nawierzchni poliuretanowej (wylewanej) na istniejącej nawierzchni boiska asfaltowego o wymiarach 22,8 x 44,8 m,
 wykonanie odwodnienia wokół boiska,
 wykonanie ogrodzenia wokół boiska o wysokości 4m z dwiema furtkami wejściowymi,
 wymiana nawierzchni istniejącego chodnika wokół boiska wraz z poszerzeniem, wymiana nawierzchni chodników na placu w obrębie tylnego wejścia do szkoły,
 wykonanie obrzeży wokół boiska oraz ciągu chodników,
 dostawa i montaż oświetlenia boiska – 6 lamp,
− dostawa i montaż modułowego, systemowego kontenera socjalnego (budynku sanitarno-szatniowego) segment podstawowy wraz z wyposażeniem i instalacjami wewnętrznymi, posadowiony na bloczkach betonowych (analogiczny do istniejącego o wymiarach ok 7,3 x 2,4 m)
 budowa instalacji zasilających kontener socjalny: woda, kanalizacja sanitarna, elektryka,
 wyposażenie boiska do:
a) siatkówki – elementy mobilne, 2 x słupki plus wielofunkcyjne tuleje do słupków oraz niezbędne elementy (min. mechanizm naciągowy, siatka całoroczna, dekle maskujące do słupków) wraz z montażem.
b) piłki ręcznej – bramki do piłki ręcznej 3x2 m z siatką, tuleje montażowe – wszystko po 2 szt. wraz z montażem,
c) koszykówki – wysięg 160 cm, konstrukcja jednosłupowa z regulacją wysokości obręczy, tablice epoksydowe 180 x105 cm , obręcze stałe, siatki łańcuchowe, tuleje montażowe – wszystko po 2 szt. wraz z montażem
 malowanie niezbędnych linii rozgraniczających na boiskach,
 malowanie „ósemki” oraz elementów oznakowania poziomego do egzaminu na karę rowerową,
 elementy małej architektury:
a) ławki z oparciem – 4 sztuki,
b) ławki bez oparcia – 9 sztuk.
Wszystkie elementy wyposażenia boisk oraz małej architektury należy skonsultować z Zamawiającym przed zakupem.
Wszystkie materiały użyte do budowy oraz elementy wyposażenia konieczne do zastosowania przy przedmiocie zamówienia, jak również zastosowana technologia robót, muszą odpowiadać warunkom określonym w SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno-budowlanej.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie terenu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 834401,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143452,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 834401,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-SPORT Sp. z o. o. sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031595

7.3.3) Ulica: Krótka

7.3.4) Miejscowość: Cieszenie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-334

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 834401,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.