Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa specjalistycznego szkolenia z zakresu cyberprzestępczości prowadzonego w formie on-line wraz z usługą tłumaczenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 871 43 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.andruszkiewicz@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa specjalistycznego szkolenia z zakresu cyberprzestępczości prowadzonego w formie on-line wraz z usługą tłumaczenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7da00bbd-e4f3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Specjalistyczne szkolenia z zakresu cyberprzestępczości prowadzone w formie on-line wraz z usługą tłumaczenia w ramach projektu "Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska, Nr rej. CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/00016542.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196373
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (zamówienie o numerze referencyjnym PUZ-2380-023-051-023/2023/MA) jedyna złożona w nim oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) - Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Powyższe wyczerpuje znamiona art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cbc1ae05-d2d8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-032-051-032/2023/MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231702,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa specjalistycznego szkolenia z zakresu cyberprzestępczości prowadzonego w formie on-line wraz z usługą tłumaczenia w ramach projektu pt. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska.
1. Usługa obejmuje organizację i przeprowadzenie czterech 5-dniowych szkoleń specjalistycznych w formie online dla łącznej grupy 53 osób z Polski i Czech, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
2 Usługę tłumaczenia obejmującą tłumaczenie ustne całego szkolenia z języka polskiego na czeski lub z języka czeskiego na polski oraz przetłumaczenie materiałów dydaktycznych, które wykonawca przekaże przed szkoleniem uczestnikom szkolenia na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania dotyczące jakości oraz zakresu zamawianej usługi zawarto w załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342341032
7.3.3) Ulica: Piotowicka 61
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-723
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej na podstawie umowy ramowej
- WM/SZP/TP/1/2024/G Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów)przy ul. Opolskiej 55/3, ul. Opolskiej 55/11, ul. Komuny Paryskiej 82/5-6, ul. Parnickiego 21/9 we Wrocławiu
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo UEW
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 7 zadań)
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- SZP/242-090/2024, Remont Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie przeprowadzenia cyklu 4 szkoleń specjalistycznych dla nieformalnych opiekunów niesamodzielnych osób starszych (osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze ) dla 80 osób
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Tłumaczenia ustne podczas Międzynarodowego Zgromadzenia Ogólnego Stowarzyszenia Miast Cittaslow
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SZKOLEŃ INFORMATYCZNYCH ORAZ SZKOLEŃ KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOG W ZEGRZU
- Świadczenie usługi przez tłumaczy języka ukraińskiego do tłumaczenia konsekutywnego oraz tekstów pisanych z języka polskiego na język ukraiński oraz z języka ukraińskiego na język polski
- Dostawa routerów wraz z wdrożeniem i wsparciem przez okres 3 lat oraz Asystą Techniczną do wybranych Komend Wojewódzkich OHP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.