eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .



Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209484

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00100255

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości dla potrzeb Działu Nadzoru Właścicielskiego.
2. Zakres usługi obejmuje:
2.1. Obowiązki inspektorów nadzoru podczas realizacji zamówienia:
a) Udział w organizowanych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych odbiorach remontów nieruchomości wspólnych oraz przeprowadzanie okresowych kontroli prawidłowego wykonania remontów nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska jest członkiem.
b) Opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie celowości i zasadności planów remontowych.
c) Sprawdzenie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysu, kompletowanie dokumentów i opisywanie rachunków wystawionych przez zarządcę wspólnoty na Gminę Miasta Gdańska.
d) Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi.
e) Uczestnictwo w analizie dokumentacji projektowej i w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
f) Kontrola w ramach okresu trwania gwarancji, stanu podwórek zrealizowanych w ubiegłych latach.
g) Wykonywanie ekspertyz geologicznych.
h) Analiza i opiniowanie dokumentacji technicznej wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska posiada swoje udziały.
i) Analiza i opiniowanie dokumentacji związanych z Budżetem Obywatelskim oraz zadaniami rad dzielnic (w tym nadzór nad realizacją).
j) Analiza wskazanych przez Zleceniodawcę terenów gminnych pod względem możliwości zagospodarowania lub odnajdywanie zastępczych terenów gminnych możliwych do zagospodarowania.
k) Wykonanie koncepcji zagospodarowań podwórzy gminnych oraz dokonanie wszelkich uzgodnień lub odstępstw jeżeli będzie to konieczne do realizacji zagospodarowania.
l) Wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych, elementów małej architektury.
m) Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji kosztorysowej do zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w przeznaczonym do tego programie.
n) Bieżące wsparcie merytoryczne podczas realizacji zadań własnych Dział Nadzoru Właścicielskiego.

2.2. Obowiązki inspektorów nadzoru związane z odbiorem końcowym zrealizowanego Zadania:
a) Sprawdzenie jakości i ilości robót zgłoszonych do odbioru końcowego i dokonanie komisyjnego odbioru końcowego przedmiotu umowy przy współudziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i innych zgłoszonych osób w terminie 7 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego robót. Do obowiązków inspektorów nadzoru należy sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych i dokumentów odbiorowych, w terminie 10 dni od daty ich przekazania przez Wykonawcę;.
b) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót.
c) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w ramach realizacji Zadania oraz usunięcia ewentualnych wad.
d) Przygotowanie materiałów koniecznych do odbioru końcowego, w terminie 7 dni od przekazania dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę robót; przy zachowaniu terminów wskazanych w umowie z Wykonawcą.
e) Sprawdzenie kompletności i dokonanie weryfikacji dokumentacji powykonawczej Wykonawcy robót i oświadczeń wymaganych przepisami prawa.
f) Koordynowanie odbiorów wymaganych przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego.
g) Przeprowadzenie odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołów.
h) Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości dla potrzeb Działu Nadzoru Właścicielskiego.
2. Zakres usługi obejmuje:
2.1. Obowiązki inspektorów nadzoru podczas realizacji zamówienia:
a) Udział w organizowanych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych odbiorach remontów nieruchomości wspólnych oraz przeprowadzanie okresowych kontroli prawidłowego wykonania remontów nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska jest członkiem.
b) Opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie celowości i zasadności planów remontowych.
c) Sprawdzenie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysu, kompletowanie dokumentów i opisywanie rachunków wystawionych przez zarządcę wspólnoty na Gminę Miasta Gdańska.
d) Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi.
e) Uczestnictwo w analizie dokumentacji projektowej i w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
f) Kontrola w ramach okresu trwania gwarancji, stanu podwórek zrealizowanych w ubiegłych latach.
g) Wykonywanie ekspertyz geologicznych.
h) Analiza i opiniowanie dokumentacji technicznej wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska posiada swoje udziały.
i) Analiza i opiniowanie dokumentacji związanych z Budżetem Obywatelskim oraz zadaniami rad dzielnic (w tym nadzór nad realizacją).
j) Analiza wskazanych przez Zleceniodawcę terenów gminnych pod względem możliwości zagospodarowania lub odnajdywanie zastępczych terenów gminnych możliwych do zagospodarowania.
k) Wykonywanie koncepcji zagospodarowań oraz dokumentacji projektowej na rzecz zagospodarowań podwórzy gminnych m.in. projektów wiat śmietnikowych oraz dokonywanie wszelkich uzgodnień lub uzyskiwanie odstępstw koniecznych do realizacji zagospodarowania.
l) Wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych, elementów małej architektury.
m) Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji kosztorysowej do zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w przeznaczonym do tego programie.
n) Bieżące wsparcie merytoryczne podczas realizacji zadań własnych Dział Nadzoru Właścicielskiego.

2.2. Obowiązki inspektorów nadzoru związane z odbiorem końcowym zrealizowanego Zadania:
a) Sprawdzenie jakości i ilości robót zgłoszonych do odbioru końcowego i dokonanie komisyjnego odbioru końcowego przedmiotu umowy przy współudziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i innych zgłoszonych osób w terminie 7 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego robót. Do obowiązków inspektorów nadzoru należy sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych i dokumentów odbiorowych, w terminie 10 dni od daty ich przekazania przez Wykonawcę;.
b) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót.
c) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w ramach realizacji Zadania oraz usunięcia ewentualnych wad.
d) Przygotowanie materiałów koniecznych do odbioru końcowego, w terminie 7 dni od przekazania dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę robót; przy zachowaniu terminów wskazanych w umowie z Wykonawcą.
e) Sprawdzenie kompletności i dokonanie weryfikacji dokumentacji powykonawczej Wykonawcy robót i oświadczeń wymaganych przepisami prawa.
f) Koordynowanie odbiorów wymaganych przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego.
g) Przeprowadzenie odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołów.
h) Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

Po zmianie:
Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,Usługi projektowania architektonicznego

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące
zdolności zawodowej, jeżeli skierują do realizacji zamówienia co najmniej:
a) W przypadku składania oferty na zadanie 1
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

b) W przypadku składania oferty na zadanie 2
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych (w zakresie
doświadczenia i osób) innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, Wykonawcy mogą
polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące
zdolności zawodowej, jeżeli skierują do realizacji zamówienia co najmniej:
a) W przypadku składania oferty na zadanie 1
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

b) W przypadku składania oferty na zadanie 2
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie tj. posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych (w zakresie
doświadczenia i osób) innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, Wykonawcy mogą
polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy
2. Dokumenty składane wraz z ofertą potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób- Zdolność zawodowa - „Wykaz osób” – załącznik nr 3
do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Dokument Zdolność zawodowa - „Wykaz osób” stanowi podstawę oceny ofert w kryterium „Doświadczenie osoby posiadającej
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu
do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez
Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4-10 (ustawy pzp), a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.)

Po zmianie:
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy
2. Dokumenty składane wraz z ofertą potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia zmodyfikowany wykaz osób- Zdolność zawodowa - „Wykaz osób” – załącznik nr 3 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Dokument Zdolność zawodowa - „Wykaz osób” stanowi podstawę oceny ofert w kryterium „Doświadczenie osoby posiadającej
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu
do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez
Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4-10 (ustawy pzp), a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1.Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Formularz
ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w
zakładce „Informacje podstawowe”.
2.Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym formularz
cenowy który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
3.Wykonawca, który powierzył części zamówienia podwykonawcom podaje w złożonej ofercie:
a)nazwy podwykonawców, którym powierza części zamówienia, jeżeli są znani oraz nazwy tych części,b)nazwy podmiotów udostępniających zasoby, na których zasoby się powołuje oraz nazwy tych części
4.Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
5.Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 18 ppkt. 2-4 SWZ.
6.Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis
lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru.
7.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 17.7, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.

Po zmianie:
1.Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Formularz
ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w
zakładce „Informacje podstawowe”.
2.Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zmodyfikowany formularz
cenowy który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
3.Wykonawca, który powierzył części zamówienia podwykonawcom podaje w złożonej ofercie:
a)nazwy podwykonawców, którym powierza części zamówienia, jeżeli są znani oraz nazwy tych części,b)nazwy podmiotów udostępniających zasoby, na których zasoby się powołuje oraz nazwy tych części
4.Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
5.Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 18 ppkt. 2-4 SWZ.
6.Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis
lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru.
7.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 17.7, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2100,00zł. w tym zadanie 1 (część 1) – 1300,00 PLN zadanie 2 (część 2) – 800,00 PLN
II.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 20.02.2024r.
godz. 12:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj, do 20.03.2024 r. . III. Wadium może być wnoszone w
formie:
1) pieniądza przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA nr konta: 71 1240 1268 111100105035
8604, 2) gwarancji bankowych, 3)gwarancji ubezpieczeniowych, 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.
U.Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). IV. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia winno być złożone w oryginale,
w formie lub postaci elektronicznej (dotyczy pkt 2-4) . V. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których
mowa w pkt 2- 4,musi wskazywać jako beneficjenta Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy. VI. Wadium
wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2-4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować
zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w
art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.

Po zmianie:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2100,00zł. w tym zadanie 1 (część 1) – 1300,00 PLN zadanie 2 (część 2) – 800,00 PLN
II.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 26.02.2024r.
godz. 12:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj, do 26.03.2024 r. . III. Wadium może być wnoszone w
formie:
1) pieniądza przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA nr konta: 71 1240 1268 111100105035
8604, 2) gwarancji bankowych, 3)gwarancji ubezpieczeniowych, 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.
U.Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). IV. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia winno być złożone w oryginale,
w formie lub postaci elektronicznej (dotyczy pkt 2-4) . V. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których
mowa w pkt 2- 4,musi wskazywać jako beneficjenta Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy. VI. Wadium
wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2-4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować
zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w
art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Wymagania zostały określone w projektach umów, które stanowią załączniki nr 2, 2a
do SWZ.

Po zmianie:
Wymagania zostały określone w zmodyfikowanych projektach umów, które stanowią załączniki nr 2, 2a
do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-20 12:00

Po zmianie:
2024-02-26 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-20 13:00

Po zmianie:
2024-02-26 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-20

Po zmianie:
2024-03-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.