eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w procesie oczyszczania ścieków na oczyszczalni ścieków w Stanowicach w Gminie Oława.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w procesie oczyszczania ścieków na oczyszczalni ścieków w Stanowicach w Gminie Oława.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/871916

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w procesie oczyszczania ścieków na oczyszczalni ścieków w Stanowicach w Gminie Oława.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41c48c6a-afb7-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053196/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zagospodarowanie odpadów oczyszczalnia Stanowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805
1. Część I – komunalne osady ściekowe (kod 190805)
1.1. Ilość wytwarzanych odpadów o kodzie 190805 tj. osadów ściekowych po odwodnieniu na prasie taśmowej wynosi: 1300 ton/rok. Zawartość suchej masy w osadzie wynosi ok.15% (osad odwodniony na prasie taśmowej) – zamówienie podstawowe.
1.2. Zamawiający dopuszcza wszelkie sposoby zagospodarowania przez Wykonawcę odbieranych osadów ściekowych, przy zastosowaniu wszelkich możliwych i dostępnych technologii i metod ich przetwarzania w danym czasie, w tym także w zakresie określonym art. 96. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę pełnej zgodności takich działań z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym z celami, warunkami i zasadami gospodarki odpadami określonymi ustawą oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, pod warunkiem umożliwienia Zamawiającemu kontroli.
1.3. W przypadku innego niż rolnicze zagospodarowanie osadów ściekowych Wykonawca jest zobowiązany do przekazania odpadów do odpowiedniej instalacji, która posiada aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów (odzysk, unieszkodliwianie), obejmujące kod odpadu którego zagospodarowanie stanowi przedmiot zamówienia, wydane przez właściwy organ. W przypadku gdy wykonawca jest samodzielnie uprawniony do przetwarzania odpadów, zobowiązany jest przedłożyć w/w zezwolenie przed zawarciem umowy na realizację niniejszego zamówienia.
1.4. Planowany do realizacji przez Wykonawcę sposób i miejsce przetwarzania odbieranych osadów ściekowych powinny być zgodne z posiadanymi przez Wykonawcę zezwoleniami podanymi w ofercie Wykonawcy.
1.5. Odbiór i transport odbywał się będzie sprzętem Wykonawcy przystosowanym do tego rodzaju ładunków.
1.6. Wywóz osadów ściekowych winien odbywać się sukcesywnie, w miarę prowadzenia procesu odwadniania, w dni robocze od poniedziałku do piątku, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, niepóźnej niż w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby.
1.7. Wykonawca będzie wywoził odpady sukcesywnie również w okresie zimowym, przy temperaturach zewnętrznych poniżej 0 st. C (np. -20 st. C).
1.8. Zamawiający nie przewiduje podgrzewania osadu ściekowego lub miejsca jego załadunku. Załadunek następuje przy temperaturach zewnętrznych.
1.9. Osad na oczyszczalni jest sukcesywnie odwadniany, dlatego też wymagane jest po odebraniu zapełnionego osadem kontenera, każdorazowe podstawienie pustego kontenera celem ponownego załadunku osadu ściekowego. Puste kontenery powinny być przygotowane do załadunku tj. powinny mieć zdjęte zamknięcia oraz być ustawione do załadunku w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Kontener powinien mieć gabaryty dostosowane do przestrzeni przeznaczonej przez Zamawiającego na jego ustawienie, zgodne z załącznikiem graficznym. Dostarczane kontenery przeznaczone do załadunku powinny być dokładnie opróżniane.
1.10. Wywóz i zagospodarowanie odpadów musi być potwierdzone „Kartą Przekazania Odpadu” w systemie BDO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

4.5.5.) Wartość części: 248000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: odbiór, transport i zagospodarowanie skratek o kodzie 190801 oraz piasku z piaskowników o kodzie 190802
2. Część II – skratki (kod 190801) i piasek z piaskowników (kod 190802)
2.1. Łączna ilość wytwarzanych odpadów wynosi – zamówienie podstawowe:
2.2. Dla skratek - 40 ton/rok
2.3. Dla piasku z piaskowników wynosi - 30 ton/rok
2.4. Odbiór i transport odbywał się będzie sprzętem Wykonawcy
2.5. Wykonawca musi wykazać poprzez przedstawienie posiadanych decyzji administracyjnych, iż jest uprawniony do transportu i gospodarowania tego rodzaju odpadami. W przypadku, gdy Wykonawca sam nie posiada decyzji w zakresie gospodarowania odpadami, zobowiązany jest wykazać, iż inne uprawnione podmioty zobowiązują się do przyjęcia tych odpadów od Wykonawcy i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz że posiadają aktualne decyzje administracyjne w tym zakresie.
2.6. Wywóz odpadów winien odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, niepóźnej niż w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

4.5.5.) Wartość części: 76800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152928,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152928,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTRANS SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020742097

7.3.3) Ulica: ZWYCIĘSKA

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 53-033

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

transport odpadów - HIM Sp. z o.o., Al. Gen. Józefa Hallera
140/2, 53-203 Wrocław


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152928,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-CENTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525350009

7.3.3) Ulica: Kazachstańska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-114

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 01 – skratki i 19 08 02 - piaski z piaskowników - Lereko Dawid Lerche

2. Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 01 – skratki - ZUKiM Sp. z o.o. w Paczkowie

3. Transport - I7invest Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.