eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73f7097b-afa8-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f7097b-afa8-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/DZP/DE/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 699700,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 696580,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych
zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. – rejon ADM 2,
obejmujące:
a) Zakres I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
b) Zakres II - przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych);
c) Zakres III - pozostałe usługi kominiarskie (wydanie opinii/zaleceń/zaświadczeń, przybycie na miejsce zdarzenia/awarii,
badanie stanu technicznego przewodów kominowych przy użyciu kamery badanie stanu technicznego przewodów kominowych przy użyciu kamery).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), w tym wyszczególnienie czynności do wykonania w danym zakresie
zawiera załącznik nr 1 do SWZ – (SOPZ). Natomiast wykaz adresowy budynków objętych zakresem I i II zawiera załącznik
nr 1.1 do SWZ. Załącznik ten, zawiera dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia.
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących
Załącznik nr 2 do SWZ (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 299676,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych
zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. – rejon ADM 3,
obejmujące:
a) Zakres I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
b) Zakres II - przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych);
c) Zakres III - pozostałe usługi kominiarskie (wydanie opinii/zaleceń/zaświadczeń, przybycie na miejsce zdarzenia/awarii,
badanie stanu technicznego przewodów kominowych przy użyciu kamery badanie stanu technicznego przewodów
kominowych przy użyciu kamery).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), w tym wyszczególnienie czynności do wykonania w danym zakresie
zawiera załącznik nr 1 do SWZ – (SOPZ). Natomiast wykaz adresowy budynków objętych zakresem I i II zawiera załącznik
nr 1.2 do SWZ. Załącznik ten, zawiera dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia.
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących
Załącznik nr 2 do SWZ (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 245960,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 3 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych
zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. – rejon ADM 4,
obejmujące:
a) Zakres I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
b) Zakres II - przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych);
c) Zakres III - pozostałe usługi kominiarskie (wydanie opinii/zaleceń/zaświadczeń, przybycie na miejsce zdarzenia/awarii,
badanie stanu technicznego przewodów kominowych przy użyciu kamery badanie stanu technicznego przewodów
kominowych przy użyciu kamery).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), w tym wyszczególnienie czynności do wykonania w danym zakresie
zawiera załącznik nr 1 do SWZ – (SOPZ). Natomiast wykaz adresowy budynków objętych zakresem I i II zawiera załącznik
nr 1.3 do SWZ. Załącznik ten, zawiera dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia.
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących
Załącznik nr 2 do SWZ (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 150944,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347481,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347481,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347481,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000848210

7.3.3) Ulica: Wincentego Pola 15

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347481,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286414,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333256,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286414,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000848210

7.3.3) Ulica: Wincentego Pola 15

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286414,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178957,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218504,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178957,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000848210

7.3.3) Ulica: Wincentego Pola 15

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178957,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.