Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135577/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem:
„Budowa, przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bór oraz w miejscowości Maruszyna, Gmina Szaflary”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.5.2.) Miejscowość: Szaflary
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem:„Budowa, przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bór oraz w miejscowości Maruszyna, Gmina Szaflary”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-add4517e-c549-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016458/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem: „Budowa, przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bór oraz w miejscowości Maruszyna, Gmina Szaflary”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135577/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 62389,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór nad inwestycją nr 1 „Budowa drogi gminnej w km od 0+003,00 do 0+937,20 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1646K w km 12+100,38) w miejscowości Bór, Gmina Szaflary”Wykonaniem nowej drogi gminnej w miejscowości Bór, zwyczajowo nazywanej „Za Cmentarzem”.
Zakres robót obejmuje:
- rozbiórkę elementów nieprzeznaczonych do dalszego użytkowania;
- wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją;
- budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej na odcinku o długości L=934,20m o podstawowej szerokości 3,50m;
- budowę mijanek brukowych o szerokości podstawowej 1,50m, o nawierzchni z betonowej kostki betonowej brukowej;
- budowę skrzyżowania nowej drogi z drogą powiatową nr 1646K ul. Jana Pawła II w km 0+003,00 - skrzyżowanie zwykłe typu T;
- budowę skrzyżowania nowej drogi z drogą gminną ul. Rolna-Kościelna w km 0+937,20 - skrzyżowanie zwykłe typu T;
- budowę poboczy gruntowych i utwardzonych kostką betonową brukową;
- przebudowę zjazdów;
- budowę odwodnienia drogowego w formie kanalizacji deszczowej;
- budowę przepustu ramowego o wymiarach wewnętrznych 1,5x1,0m i długości L=8,0m w km 0+783,40;
- umocnienie koryta i skarp cieku w rejonie wylotu W1;
- budowę sieci oświetlenia ulicznego;
- budowę kanału technologicznego;
- przebudowę części ogrodzeń;
- przebudowę sieci elektroenergetycznej niskiego i średniego napięcia kolidującej z inwestycją;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
- roboty wykończeniowe,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 34314,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IINadzór nad inwestycją nr 2 „Przebudowa drogi gminnej K364822 w km 0+000,00 do 0+812,50 w miejscowości Maruszyna, Gmina Szaflary”
Wykonaniem przebudowy ulicy Stanisława Kostki w Maruszynie na odcinku od skrzyżowania z ul. Ludźmierską do skrzyżowania z ulicą Gancarze.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie lewostronnego chodnika z kostki betonowej o szerokości nawierzchni 2,00m,
- wykonanie poszerzeń jezdni i nakładki asfaltowej;
- remont poboczy;
- przebudowę zjazdów;
- budowę odwodnienia drogowego w formie kanalizacji deszczowej;
- umocnienie skarp rowu;
- wykonanie ścieku przy jezdni;
- remont istniejącego przepustu;
- budowę kanału technologicznego;
- przebudowę napowietrznej sieci elektroenergetycznej (słupów oświetlenia ulicznego);
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
- roboty wykończeniowe,
zgodnie z:
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 28075,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21379,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21379,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. S1 sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8191670068
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47;
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21379,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 225 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21928,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21928,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. S1 sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8191670068
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47;
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21928,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 225 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przodkowie ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.