eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie odczytów urządzeń pomiarowych i rozliczenie kosztów zużycia energii cieplnej dla lokali gminnych zarządzanych przez ZZK - 2 ZADANIA.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie odczytów urządzeń pomiarowych i rozliczenie kosztów zużycia energii cieplnej dla lokali gminnych zarządzanych przez ZZK – 2 ZADANIA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie odczytów urządzeń pomiarowych i rozliczenie kosztów zużycia energii cieplnej dla lokali gminnych zarządzanych przez ZZK – 2 ZADANIA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abadddbc-d5c3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040310/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Rozliczanie ciepła z ciepłomierzy w lokalach gminnych, odczyty ciepłomierzy, kontrolne odczyty ciepłomierzy w nowouciepłownionych budynkach, weryfikacja przebiegu instalacji i prawidłowości połączeń.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162261/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/56/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 447670,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie odczytów urządzeń pomiarowych wraz z rozliczeniem kosztów zużycia energii cieplnej dla potrzeb c.o. i podgrzania wody dla lokali gminnych zarządzanych przez ZZK w rejonach: A, B, F, G, H, I.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie odczytów urządzeń pomiarowych tj. ciepłomierzy, ciepłomierzy zlokalizowanych na logotermach, podzielników ciepła oraz wodomierzy ciepłej wody dla lokali gminnych w budynkach wyposażonych w urządzenia pomiarowe,
2) rozliczenie kosztów zużycia energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania oraz dla potrzeb podgrzania zimnej wody na podstawie wykonanych odczytów urządzeń pomiarowych dla lokali gminnych,
3) wykonanie kontrolnego odczytu urządzeń pomiarowych po uruchomieniu dostawy ciepła z sieci miejskiej dla lokali gminnych w nowo uciepłownionych budynkach, tj. budynkach w których uruchomiono ogrzewanie budynku ciepłem z sieci miejskiej w ramach realizowanego programu uciepłownienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 276988,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie odczytów urządzeń pomiarowych wraz z rozliczeniem kosztów zużycia energii cieplnej dla potrzeb c.o. i podgrzania wody dla lokali gminnych zarządzanych przez ZZK w rejonach: Ł, P, R, S, T, U.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie odczytów urządzeń pomiarowych tj. ciepłomierzy, ciepłomierzy zlokalizowanych na logotermach, podzielników ciepła oraz wodomierzy ciepłej wody dla lokali gminnych w budynkach wyposażonych w urządzenia pomiarowe,
2) rozliczenie kosztów zużycia energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania oraz dla potrzeb podgrzania zimnej wody na podstawie wykonanych odczytów urządzeń pomiarowych dla lokali gminnych,
3) wykonanie kontrolnego odczytu urządzeń pomiarowych po uruchomieniu dostawy ciepła z sieci miejskiej dla lokali gminnych w nowo uciepłownionych budynkach, tj. budynkach w których uruchomiono ogrzewanie budynku ciepłem z sieci miejskiej w ramach realizowanego programu uciepłownienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 170682,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231904,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231904,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231904,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632039270

7.3.3) Ulica: Nieszawska 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231904,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136633,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136633,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136633,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOSYSTEM Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632039270

7.3.3) Ulica: Nieszawska 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136633,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.