Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098101/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych na terenie Rejonu w Nysie Oddziału w Opolu GDDKiA w okresie do dnia 28.02.2025 – 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych na terenie Rejonu w Nysie Oddziału w Opolu GDDKiA w okresie do dnia 28.02.2025 – 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6f44092-a9e8-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077654/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych nr 46 i 46c na terenie Rejonu w Nysie
1.1.3 Wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych nr 45 i 45b na terenie Rejonu w Nysie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.OP.D-3.2421.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7642965 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych nr 45 i 45b i dotyczy odcinków dróg :- dk 45 : od km 34+785 do km 57+911 i od km 61+099 do km 63+763
- dk 45b : od km 0+000 do km 2+891
Zamówienie dla części nr 1 obejmuje między innymi:
- zorganizowanie i zabezpieczenie robót, w tym oznakowanie,
- rozbiórka warstw konstrukcji lub nawierzchni mechanicznie lub przez frezowanie na wymaganą przez Inżyniera głębokość,
- obcięcie i odkucie krawędzi,
- oczyszczenie i skropienie krawędzi i dna pod ułożenie nowej warstwy konstrukcji,
- ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, w szczególności nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego lub SMA itp, z transportem masy z wytwórni,
- remonty interwencyjne z masy z recyklera, masy na zimno mas mineralno-emulsyjnych z transportem materiału,
- wykonanie podbudowy bitumicznej oraz podbudowy z kruszywa przy wykonywaniu remontów nawierzchni,
- wyrównanie istniejących konstrukcji masą bitumiczną i wykonanie warstw wiążących,
- wzmocnienie istniejących konstrukcji geosiatkami,
- likwidację spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni bitumicznej,
- załadunek, transport i wbudowanie frezowin w pobocze, zjazdy itp. z zagęszczeniem w odległości do 20 km od miejsca wykonywanego remontu lub odwóz frezowin na składowisko wskazane przez Zamawiającego na odległość do 20 km,
- utylizację wszelkich odpadów pochodzących z remontów.
- wykonanie oznakowania poziomego cienko lub grubowarstwowego po wykonaniu remontów nawierzchni jezdni.
- regulację urządzeń obcych z wymianą elementów.
- przywrócenie terenu do użytkowania.
W ramach zamówienia, oprócz ww. robót Wykonawca zobowiązany będzie również do:
- opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Programu Zapewnienia Jakości, recept laboratoryjnych mieszanek,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót,
- zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania zamówienia,
- zabezpieczenie terenu w obszarze pasa drogowego w obrębie wymaganych prac, wynikające z zapewnienia brd i przepisów BHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 3407785 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych nr 46, 46c,46i i dotyczy odcinków dróg :- dk 46 : od km 26+664 do km 40+446 i od km 56+325 do km 96+745 ,
- dk 46c : od km 0+000 do km 3+405 ,
- dk 46i : od km 0+000 do km 5+322 .
Zamówienie dla części nr 2 obejmuje między innymi:
- zorganizowanie i zabezpieczenie robót, w tym oznakowanie,
- rozbiórka warstw konstrukcji lub nawierzchni mechanicznie lub przez frezowanie na wymaganą przez Inżyniera głębokość,
- obcięcie i odkucie krawędzi,
- oczyszczenie i skropienie krawędzi i dna pod ułożenie nowej warstwy konstrukcji,
- ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, w szczególności nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego lub SMA itp, z transportem masy z wytwórni,
- remonty interwencyjne z masy z recyklera, masy na zimno mas mineralno-emulsyjnych z transportem materiału,
- wykonanie podbudowy bitumicznej oraz podbudowy z kruszywa przy wykonywaniu remontów nawierzchni,
- wyrównanie istniejących konstrukcji masą bitumiczną i wykonanie warstw wiążących,
- wzmocnienie istniejących konstrukcji geosiatkami,
- likwidację spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni bitumicznej,
- załadunek, transport i wbudowanie frezowin w pobocze, zjazdy itp. z zagęszczeniem w odległości do 20 km od miejsca wykonywanego remontu lub odwóz frezowin na składowisko wskazane przez Zamawiającego na odległość do 20 km,
- utylizację wszelkich odpadów pochodzących z remontów.
- wykonanie oznakowania poziomego cienko lub grubowarstwowego po wykonaniu remontów nawierzchni jezdni.
- regulację urządzeń obcych z wymianą elementów.
- przywrócenie terenu do użytkowania.
W ramach zamówienia, oprócz ww. robót Wykonawca zobowiązany będzie również do:
- opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Programu Zapewnienia Jakości, recept laboratoryjnych mieszanek,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót,
- zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania zamówienia,
- zabezpieczenie terenu w obszarze pasa drogowego w obrębie wymaganych prac, wynikające z zapewnienia brd i przepisów BHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 4235180 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości najniżej ceny .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4544348,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4618158 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5381879,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5524053,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5381879,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością SP.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5381879,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- B/02/2024 Malowanie pokoi mieszkalnych w Domu Studenta "Mrowisko" Uniwersytetu Opolskiego w Opolu
- Wykonanie "Opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla Opola"
- Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej będących w zarządzie MZD w Opolu
- D/35/2024 Zakup projektorów na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- D/36/2024 - Zakup jednorazowych materiałów medycznych (fiolki, kapsle, korki) niezbędnych do przeprowadzania zajęć oraz egzaminów na salach ICSM Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowa oznakowania poziomego dróg publicznych położonych na terenie powiatu lwóweckiego z podziałem na części
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin"
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.