eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnogród › Poprawa warunków edukacyjnych w Gminie Tarnogród poprzez remont i przebudowę budynków oświatowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków edukacyjnych w Gminie Tarnogród poprzez remont i przebudowę budynków oświatowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee174776-c179-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków edukacyjnych w Gminie Tarnogród poprzez remont i przebudowę budynków oświatowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee174776-c179-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051275/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa warunków edukacyjnych w Gminie Tarnogród poprzez remont i przebudowę budynków oświatowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134123

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7299353,47

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie termomodernizacji, remontu, zagospodarowania terenu oraz instalacji fotowoltaicznej budynku Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania:
1) Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym (część mieszkalna), której zakres robót obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymiana stolarki. 2) Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym (część szkolna), której zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze i towarzyszące, docieplenie ścian zewnętrznych oraz stropodachu i poddasza, docieplenie ścian cokołu i ścian fundamentowych,
zadaszenie wejścia głównego wraz ze schodami, opaska przy budynku,
wymiana stolarki, instalacja odgromowa. 3) Remont Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym, którego zakres robót obejmuje: demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, demontaż wewn. inst. elektrycznej, opraw oświetleniowych oraz gniazd wtykowych, demontaż parapetów wewnętrznych, wykonanie izolacji posadzek z folii, przetarcie tynków wewnętrznych oraz ich uzupełnienie wraz z zeskrobaniem farby ze ścian i sufitów, skucie tynków i okładzin ze ścian i sufitów, rozebranie podłoża z betonu wraz z rozebraniem posadzki z terakoty, rozebranie podłogi drewnianej wraz z rozebraniem paneli podłogowych, poszerzenie istniejących otworów drzwiowych wraz z wykonaniem nadproży, przygotowanie otworów do montażu drzwi wewnętrznych, udrożnienie i dostosowanie przewodów wentylacyjnych do projektowanych rozwiązań wraz z montażem kratek wentylacyjnych, wymiana kotła c.o. z osprzętem, przystosowanie istniejącej kotłowni, remont wewnętrznej instalacji elektrycznej: montaż gniazd wtykowych, łączników i opraw oświetleniowych, prowadzenie przewodów instalacji elektrycznej, montaż parapetów z aglomarmuru wraz z wykonaniem spadków pod parapety, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie posadzek cementowych samopoziomujących, wykonanie gładzi gipsowych, montaż wykładziny PCV wraz z cokołami i przygotowaniem podłoża (kompletny system), montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża,
4) Zagospodarowanie terenu wokół budynku Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym, którego zakres robót obejmuje: wykonanie utwardzenia opaski przy budynku, wykonanie utwardzenia dojścia do budynku, wycinka drzew, roboty wykończeniowe, ogrodzenie terenu. 5) Instalacja fotowoltaiczna w Szkole Podstawowej w Luchowie Dolnym, której zakres robót obejmuje: dostosowanie instalacji PV do użytych materiałów (inwerter, moduły, zabezpieczenia DC/AC), dostawa wszystkich elementów instalacji fotowoltaicznej, doprowadzenie linii zasilającej do falownika, montaż modułów fotowoltaicznych, ułożenie przewodów łączących moduły fotowoltaiczne, ułożenie przewodów łączących moduły fotowoltaiczne z falownikiem, montaż falownika i zabezpieczenie strony DC i AC, połączenie modułów z falownikiem, dostosowanie instalacji odgromowej do instalacji PV,
sprawdzenie pracy układu, wykonanie pomiarów instalacji, uporządkowanie terenu i przekazanie gotowego układu do eksploatacji inwestorowi, przeszkolenie wskazanych osób w zakresie obsługi oraz procedur w przypadku nieprawidłowej pracy instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1337922,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie termomodernizacji, remontu, zagospodarowania terenu oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: 1) Remont budynku Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej, którego zakres robót obejmuje: demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, demontaż misek ustępowych, umywalek z bateriami oraz grzejników stalowych i żeliwnych, demontaż wewn. inst. elektrycznej, opraw oświetleniowych oraz gniazd wtykowych, demontaż wewnętrznej instalacji wod–kan oraz c.o., demontaż parapetów wewnętrznych, demontaż wewnętrznych balustrad i poręczy schodowych, wykonanie izolacji termicznej posadzki, wykonanie izolacji posadzek z folii, przetarcie tynków wewnętrznych oraz ich uzupełnienie wraz z zeskrobaniem farby ze ścian i sufitów, skucie tynków i okładzin oraz rozbiórka ścian działowych, zeszlifowanie okładzin schodów wewnętrznych z lastryka i wyrównanie ich wysokości o szerokości do jednego wymiaru, rozebranie podłoża z betonu wraz z rozebraniem posadzki z terakoty i płytek PCV, poszerzenie istniejących otworów drzwiowych wraz z wykonaniem nadproży, przygotowanie otworów do montażu drzwi wewnętrznych, wykucie kanału wentylacyjnego z poziomu piętra na poziom parteru, udrożnienie i dostosowanie przewodów wentylacyjnych do projektowanych rozwiązań wraz z montażem kratek wentylacyjnych, wykonanie murowanych ścian działowych, montaż balustrad i poręczy wewnętrznych, przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania, remont i przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej: montaż gniazd wtykowych, łączników i opraw oświetleniowych, opraw ewakuacyjno-awaryjnych z zasilaniem akumulatorowym, prowadzenie przewodów instalacji elektrycznej, wykonanie zabudowy pionów oraz odcinków poziomych istniejącej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania z płyt gipsowo–kartonowych na ruszcie metalowym,
montaż stelaży wc wraz z zabudową, montaż parapetów z aglomarmuru wraz z wykonaniem spadów pod parapety, wymiana skrzynek hydrantowych wraz z hydrantami i gaśnicami, wykonanie tynków oraz okładzin z płytek ceramicznych i terakoty, wykonanie posadzek cementowych samopoziomujących, wykonanie gładzi gipsowych, wykonanie poziomych odcinków kanałów wentylacyjnych, montaż wykładziny PCV wraz z cokołami i przygotowaniem podłoża (kompletny system), montaż wykładziny PCV wraz z cokołami i przygotowaniem podłoża na schodach (kompletny system), montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża, montaż systemowych kabin ustępowych, biały montaż wraz z montażem grzejników, 2) Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej (część szkolna), której zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze i towarzyszące, docieplenie ścian powyżej zera i stropu nad piętrem, docieplenie ścian cokołu i ścian fundamentowych,
opaska przy budynku, wymiana stolarki oraz daszki na drzwiami wejściowymi do budynku, instalacja odgromowa, schody zewnętrzne i pochylnia oraz zadaszenia. 3) Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej (część mieszkalna), której zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze i towarzyszące, docieplenie ścian powyżej zera i stropu nad piętrem, docieplenie ścian cokołu i ścian fundamentowych, opaska przy budynku, zadaszenie nad drzwiami wejściowymi do części mieszkalnej, instalacja odgromowa. 4) Zagospodarowanie terenu wokół budynku Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej, którego zakres robót obejmuje: wykonanie utwardzenia dojścia, wykonanie utwardzenia placu, wykonanie odprowadzenia wód opadowych z utwardzenia, profilowanie terenu, roboty wykończeniowe. 5) Instalacja fotowoltaiczna w Szkole Podstawowej w Woli Różanieckiej, której zakres robót obejmuje: dostosowanie instalacji PV do użytych materiałów (inwerter, moduły, zabezpieczenia DC/AC), dostawa wszystkich elementów instalacji fotowoltaicznej, doprowadzenie linii zasilającej do falownika, montaż modułów fotowoltaicznych, ułożenie przewodów łączących moduły fotowoltaiczne, ułożenie przewodów łączących moduły fotowoltaiczne z falownikiem, montaż falownika i zabezpieczenie strony DC i AC, połączenie modułów z falownikiem, dostosowanie instalacji odgromowej do instalacji PV, sprawdzenie pracy układu, wykonanie pomiarów instalacji, uporządkowanie terenu i przekazanie gotowego układu do eksploatacji inwestorowi, przeszkolenie wskazanych osób w zakresie obsługi oraz procedur w przypadku nieprawidłowej pracy instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1386145,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie przebudowy wejść do budynku, przebudowy układu komunikacyjnego, zagospodarowania terenu, remontu instalacji elektrycznej budynku Szkoły Podstawowej w Różańcu Drugim”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: 1) Przebudowa wejść do budynku Szkoły Podstawowej w Różańcu Drugim, której zakres robót obejmuje: przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych poprzez montaż zewnętrznego podnośnika pionowego i wewnętrznej platformy schodowej, wykonanie utwardzenia z kostki brukowej betonowej przy podnośniku pionowym dla osób niepełnosprawnych z dojściem, remont schodów wejściowych wraz z zadaszeniem, wykonanie zadaszenia na elewacji północnej nad wyjściem ewakuacyjnym oraz nad wejściem do części zachodniej budynku, roboty wykończeniowe. 2) Przebudowa układu komunikacyjnego oraz zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Różańcu Drugim, której zakres robót obejmuje: rozbiórkę wszystkich istniejących nawierzchni drogowych, wykonanie nowych nawierzchni drogowych w części o nawierzchni z betonowej kostki brukowej a w części o nawierzchni biologicznie czynnej z ekokraty w systemie wypełnienia trawą,
wykonanie miejsc parkingowych o nawierzchni z ekokraty w systemie wypełnienia trawą, wykonanie uzupełniających nawierzchni komunikacyjnych w formie chodników dla pieszych, stanowiska rowerów oraz stanowiska na kontenery z segregacja odpadów komunalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 778016,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie remontu pomieszczeń, instalacji elektrycznej i teletechnicznej, nawierzchni boiska i placu manewrowego, instalacji fotowoltaicznej termomodernizacji i odwodnienia budynku Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie”. Przedmiot zamówienia dla zakresu podstawowego w ramach tej części obejmuje następujące zadania: 1) Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie, której zakres robót obejmuje: częściową rozbiórkę istniejących ścian działowych. skucie wszystkich okładzin ściennych i podłogowych. demontaż całej instalacji wod. kan. z wyjątkiem pionów wody ciepłej i zimnej wykonanych z nowych materiałów. demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i drzwi wejściowych do pomieszczeń z korytarza. demontaż instalacji elektrycznej. wykonanie nowych ścianek działowych, częściowo z elementów systemowych hpl. montaż nowej instalacji wod. kan. wraz z pionami przechodzącymi przez poziom piwnic obiektu. demontaż i powtórny montaż grzejników celem ułożenia płytek ściennych. licowanie ścian murowanych płytkami ceramicznymi. ułożenie nowej terakoty na posadzkach pomieszczeń. montaż osprzętu wod. - kan. roboty malarskie, uzupełniające, naprawcze ścian i sufitów. 2) Modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie, której zakres robót obejmuje: demontaż osprzętu elektrycznego, rozdzielnic, opraw oświetleniowych, listew,
elektroinstalacyjnych, kabli, instalację wewnętrznych linii zasilających, montaż rozdzielnic elektrycznych, instalację gniazdową, instalację oświetlenia ogólnego, instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalację głównego wyłącznika przeciwpożarowego prądu, instalację teletechniczną, zaprawianie i malowanie bruzd. 3) Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego oraz nawierzchni placu manewrowego przy Szkole Podstawowej w Tarnogrodzie, której zakres robót obejmuje: remont cząstkowy nawierzchni boiska wielofunkcyjnego, wykonanie nowej nawierzchni typu EPDM w barwie ceglastej i zielonej zgodnie z planem sytuacyjnym, malowanie linii boisk do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego zgodnie z planem sytuacyjnym, dostawa wyposażenia w postaci bramek, słupków do tenisa ziemnego i słupków wielofunkcyjnych oraz siatek do gry, regulacja wysokościowa piłkochywtów, przebudowa schodów terenowych, remont nawierzchni placu manewrowego, regulacja wysokościowa nawierzchni brukowych, malowanie linii miasteczka ruchu drogowego. 4) Instalacja fotowoltaiczna w Szkole Podstawowej w Tarnogrodzie, której zakres robót obejmuje: dostosowanie instalacji PV do użytych materiałów (inwerter, moduły, zabezpieczenia DC/AC), dostawa wszystkich elementów instalacji fotowoltaicznej, doprowadzenie linii zasilającej do falownika, montaż modułów fotowoltaicznych, ułożenie przewodów łączących moduły fotowoltaiczne, ułożenie przewodów łączących moduły fotowoltaiczne z falownikiem, montaż falownika i zabezpieczenie strony DC i AC, połączenie modułów z falownikiem, dostosowanie instalacji odgromowej do instalacji PV, sprawdzenie pracy układu, wykonanie pomiarów instalacji, uporządkowanie terenu i przekazanie gotowego układu do eksploatacji inwestorowi, przeszkolenie wskazanych osób w zakresie obsługi oraz procedur w przypadku nieprawidłowej pracy instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 2960412,83 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy boisku w Tarnogrodzie”.
Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje przebudowę bieżni i skoczni w dal przy boisku w Tarnogrodzie, której zakres robót obejmuje:
przebudowa bieżni prostej i okólnej oraz skoczni w dal na system nawierzchni syntetycznej. UWAGA! Zamawiający informuje, że przedmiot tej części zamówienia nie obejmuje wykonania remontu zdeformowanych fragmentów nawierzchni chodników z kostki brukowej, wymiany skorodowanych barierek oddzielających trybunę od płyty boiska głównego, demontażu i powtórnego zabetonowania wraz z wykonaniem zaprawek konserwacyjnych barierek typu lubelskiego w obrębie kompleksu sportowego ORLIK, cząstkowej naprawy sztucznej nawierzchni trawiastej ORLIKA, wymiany piłkochwytów na ORLIKU i głównym boisku trawiastym, odnowienia linii boiska wielofunkcyjnego na energooszczędne oprawy LED ujętych w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 426094,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa wyposażenia do szkół podstawowych”. Przedmiot zamówienia dla zakresu podstawowego w ramach tej części obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i urządzeń oraz pozostałego asortymentu – zwanego dalej wyposażeniem, tzn. nieużywanego przed
dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, wolnego od wad w zakresie określonym w Załączniku nr 1.6
do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem do szkół z terenu gminy Tarnogród zgodnie z poniższym zestawieniem rzeczowo – ilościowym:
− krzesła: łącznie 80 szt., − ławki jednoosobowe: łącznie 135 szt., − krzesło biurowe: 1 szt., − fotel biurowy: 13 szt., − biurko: 10 szt., − biurko dyrektora: 1 szt., − szafa na dokumenty: 5 szt., − ławka do szatni z wieszakiem i półką: 3 kpl., − szafa socjalna ubraniowa 10-drzwiowa szara: 12 kpl., − stół konferencyjny: 4 szt., − zabudowa meblowa do klas: 6 kpl., 2) dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, użytkowej (w języku polskim) związanej z przedmiotem zamówienia, 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 7 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone produkty na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z wyposażeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 248361,78 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa wyposażenia do siłowni”. Przedmiot zamówienia dla zakresu podstawowego w ramach tej części obejmuje w szczególności: 1) dostawę fabrycznie nowych urządzeń – zwanego dalej wyposażeniem, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, wolnego od wad w zakresie określonym w Załączniku nr 1.7 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem do budynku przy ul. Kościelnej 12 w Tarnogrodzie zgodnie z poniższym zestawieniem rzeczowo – ilościowym: − bieżnia: 1 kpl., − barki: 1 kpl., − ławka rzymska: 1 kpl., − górne partie mięśni: 1 kpl., − grzbiet: 1 kpl., − klatka piersiowa, grzbiet: 1 kpl., − grzbiet piersiowe, mięśnie ramion, obręcz barkowa: 1 kpl., − przywodziciele/odwodziciele ud: 1 kpl., − ławeczka, sztanga: 1 kpl., − klatka treningowa, ławeczka: 1 kpl., 2) montaż ww. urządzeń, 3) dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, użytkowej
(w języku polskim) związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 7 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone produkty na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z wyposażeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 160400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 04.05.2023 r. nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części 1 przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty w cz. 2 postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1763046,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1763046,77 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty w cz. 3 postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1054213,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1054213,82 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 04.05.2023 r. nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części 4 przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 04.05.2023 r. nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części 5 przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie w cz. 6 na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy Pzp w związku z pkt 2.2 SWZ oraz w związku z pkt 6.7 ogłoszenia o zamówieniu z dnia 14.03.2023 r. z uwagi na to, że środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zgodnie z art. 310 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym”. Natomiast zgodnie z pkt 2.2 SWZ oraz w związku z pkt 6.7 ogłoszenia o zamówieniu z dnia 14.03.2023 r.: „Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.” Stosownie do § 9 ust. 1 załącznika do uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. - Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych: „Wypłata dofinansowania z Programu następuje po spełnieniu warunków wynikających z promesy i Regulaminu, o którym mowa w § 11, oraz złożeniu przez wnioskodawcę wniosku o wypłatę.” Zgodnie z treścią promesy wstępnej nr Edycja2/2021/8357/PolskiLad z dnia 14.06.2022 r. - „Promesa zostanie udzielona po spełnieniu następujących warunków: (…) 3. zapewnienie, że Inwestycja, której dotyczyć będzie Postępowanie zakupowe będzie tożsama z nazwą i opisem Inwestycji zawartym we Wniosku o dofinansowanie.” Zamawiający wszczął postępowanie w dniu 14.03.2023 r. poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2023/BZP 00134123. Postępowanie zostało ogłoszone z podziałem na 7 części. Opis inwestycji wskazany we wniosku o dofinansowanie nr Edycja2/2021/8357/PolskiLad z dnia 28.02.2022 r. był podzielony pomiędzy wszystkie części postępowania. W dniu 05.05.2023 r. Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie części 1, 4 i 5 ponieważ do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta w zakresie tych części postępowania. Zgodnie z postanowieniami promesy wstępnej, o której mowa powyżej, warunkiem wydania promesy jest zapewnienie, że inwestycja, której dotyczyć będzie postępowanie zakupowe będzie tożsama z nazwą i opisem inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie. Mając na uwadze powyższe Zamawiający nie spełnia warunku do wydania promesy ostatecznej, ponieważ w wyniku unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 5 nie jest w stanie zapewnić, że inwestycja, której dotyczy postępowanie zakupowe z dnia 14.03.2023 r. numer referencyjny RI.271.4.2023 będzie tożsama z nazwą i opisem inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie (Zamawiający nie będzie miał możliwości podpisania umowy w zakresie części 1 – 5 zamówienia, a co za tym idzie nie dojdzie do realizacji opisu inwestycji w zakresie, który obejmował treść zapisów promesy wstępnej o której mowa powyżej).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199456,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399641,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie w cz. 7 na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy Pzp w związku z pkt 2.2 SWZ oraz w związku z pkt 6.7 ogłoszenia o zamówieniu z dnia 14.03.2023 r. z uwagi na to, że środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zgodnie z art. 310 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym”. Natomiast zgodnie z pkt 2.2 SWZ oraz w związku z pkt 6.7 ogłoszenia o zamówieniu z dnia 14.03.2023 r.: „Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.” Stosownie do § 9 ust. 1 załącznika do uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. - Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych: „Wypłata dofinansowania z Programu następuje po spełnieniu warunków wynikających z promesy i Regulaminu, o którym mowa w § 11, oraz złożeniu przez wnioskodawcę wniosku o wypłatę.” Zgodnie z treścią promesy wstępnej nr Edycja2/2021/8357/PolskiLad z dnia 14.06.2022 r. - „Promesa zostanie udzielona po spełnieniu następujących warunków: (…) 3. zapewnienie, że Inwestycja, której dotyczyć będzie Postępowanie zakupowe będzie tożsama z nazwą i opisem Inwestycji zawartym we Wniosku o dofinansowanie.” Zamawiający wszczął postępowanie w dniu 14.03.2023 r. poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2023/BZP 00134123. Postępowanie zostało ogłoszone z podziałem na 7 części. Opis inwestycji wskazany we wniosku o dofinansowanie nr Edycja2/2021/8357/PolskiLad z dnia 28.02.2022 r. był podzielony pomiędzy wszystkie części postępowania. W dniu 05.05.2023 r. Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie części 1, 4 i 5 ponieważ do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta w zakresie tych części postępowania. Zgodnie z postanowieniami promesy wstępnej, o której mowa powyżej, warunkiem wydania promesy jest zapewnienie, że inwestycja, której dotyczyć będzie postępowanie zakupowe będzie tożsama z nazwą i opisem inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie. Mając na uwadze powyższe Zamawiający nie spełnia warunku do wydania promesy ostatecznej, ponieważ w wyniku unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 5 nie jest w stanie zapewnić, że inwestycja, której dotyczy postępowanie zakupowe z dnia 14.03.2023 r. numer referencyjny RI.271.4.2023 będzie tożsama z nazwą i opisem inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie (Zamawiający nie będzie miał możliwości podpisania umowy w zakresie części 1 – 5 zamówienia, a co za tym idzie nie dojdzie do realizacji opisu inwestycji w zakresie, który obejmował treść zapisów promesy wstępnej o której mowa powyżej).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100745,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110881,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.