eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Zagospodarowanie placu gminnego przy ul. Wiosennej w Moczkowie. Etap II: Zmiana nawierzchni boiska sportowego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie placu gminnego przy ul. Wiosennej w Moczkowie. Etap II: Zmiana nawierzchni boiska sportowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje10@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie placu gminnego przy ul. Wiosennej w Moczkowie. Etap II: Zmiana nawierzchni boiska sportowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97088031-b00e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030797/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie placu gminnego przy ul. Wiosennej w Moczkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104978/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGPI.X.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu placu gminnego przy ul. Wiosennej w Moczkowie. Etap II: Zmiana nawierzchni boiska sportowego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) Przygotowanie terenu budowy;
2) Wymiana nawierzchni istniejącego boiska do gry w piłkę nożną z nawierzchni trawiastej na nawierzchnię poliuretanowo - gumową z równoczesnym wykonaniem podbudowy pod tą nawierzchnię;
3) Wykonanie drenażu, kanalizacji deszczowej i studzienki chłonnej;
4) Wykonanie ogrodzenia boiska z furtką;
5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej w obrębie furtek;
6) Montaż koszy do koszykówki oraz ponowny montaż bramek do piłki nożnej.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekt budowlany zamienny pn. „Zagospodarowanie placu gminnego przy ul. Wiosennej na działce nr ewid. 161/25 w Moczkowie”– decyzja 121/2020 o pozwoleniu na budowę w zakresie zmiany nawierzchni boiska BOŚ.6740.1.68.2020.MF - załącznik nr 10 do SWZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych– załącznik nr 11 do SWZ;
3) Projekt budowlany pn. „Zagospodarowanie placu gminnego przy ul. Wiosennej na działce nr 161/25 w Moczkowie” - decyzja o pozwoleniu na budowę BOŚ.6740.1.42.2017 z dn. 22.05.2017 r. – arkusz zagospodarowania terenu – załącznik nr 12 do SWZ.
Zamawiający załącza do niniejszego postępowania arkusze projektu całego zagospodarowania działki 161/25. W I etapie inwestycji wykonano część pozwolenia na budowę (głównego) nr BOŚ.6740.1.42.2017 z dn. 22.05.2017 r. zgodnie z załącznikiem graficznym z dokumentacji powykonawczej. Jednocześnie Zamawiający informuje, że cały zakres realizacji zadania - etapu drugiego zawiera się w projekcie budowlanym na który uzyskana została zmiana pozwolenia na budowę o numerze 121/2020 znak: BOŚ.6740.1.68.2020.MF z dn. 27.03.2020 r. dotyczący wyłącznie zakresu związanego ze zmianą nawierzchni boiska. Zamawiający załącza materiał z etapu pierwszego w celu informacyjnym, do zapoznania się z warunkami i ukształtowaniem terenu w sąsiedztwie zadania. Dalsze etapy realizacji dokumentacji będą realizowane w odrębnych postępowaniach przetargowych.
Wymaga się aby wykonywane roboty budowlane nie powodowały braku dojazdu do poszczególnych posesji przylegających do działki, na której realizowana będzie inwestycja.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem czystości jezdni w obrębie wyjazdów z budowy na bezpośrednio przylegające drogi dojazdowe.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie plac przy ul. Wiosennej w Moczkowie, gm. Barlinek, dz. o nr ewid. 161/25.
Wykonawca jest odpowiedzialny za dostawę wyposażenia fabrycznie nowego tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, kompletnym, wolnym od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych oraz nie prototypowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590184,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590184,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID-STET SP. Z O. O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522601903

7.3.3) Ulica: UL. MIĘDZYPARKOWA 12A/6

7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN

7.3.5) Kod pocztowy: 71-346

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Rozbiórki, roboty ziemne, podbudowy.
Podwykonawca na etapie złożenia oferty nie znany.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590184,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.