Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00181792/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym sprzętem w ramach przeciwdziałania COVID-19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19A
1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236631051
1.5.8.) Numer faksu: 236631051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://naruszewo.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym sprzętem w ramach przeciwdziałania COVID-192.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffe3d18c-dc1f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001118/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym sprzętem w ramach przeciwdziałana COVID-19
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181792/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356211,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dane podstawowe1.1. Rok produkcji 2022
1.2. Fabrycznie nowy, nie posiadający śladów użytkowania i nie będący przedmiotem praw osób trzecich, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto, żaden element wyposażenia oraz żądana część nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot
2. Silnik
2.1. Wysokoprężny o mocy znamionowej w przedziale 115KM – 125KM
2.2. Liczba cylindrów: 4
2.3. Silnik spełniający normy emisji spalin STAGE V
2.4. Pojemność skokowa min. 3500 cm3
2.5. Maksymalny moment obrotowy przy mocy znamionowej min. 500 Nm
3. Napęd
3.1. Sprzęgło mokre
3.2. Maksymalna prędkość transportu w przedziale 40 – 50 km/h
3.3. Hamulce hydrauliczne z mokrymi tarczami
3.4. Elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego
3.5. Napęd na 4 koła
3.6. Na osiach pojazdu zamontowane pojedyncze koła
3.7. Rewers elektrohydrauliczny
3.8 Skrzynia biegów z minimum 4 półbiegami zmienianymi pod obciążenie, z możliwością automatycznej zmiany
3.9 Amortyzowana przednia oś
4. WOM
4.1. Sprzęgło Elektrohydrauliczne
4.2. Tylny WOM minimum 3 prędkości 540/540E/1000
4.3. WOM włączany/wyłączany przyciskiem wewnątrz kabiny
5. Hydraulika
5.1. Przepływ hydrauliczny minimum 80 l/min
5.2. Wyposażony w przedni podnośnik TUZ przygotowany do pracy z ładowaczem czołowym obejmujący wszelaki osprzęt w tym ramy montażowe i zabezpieczenie maski, sterowany joystikiem w kabinie
5.3. Wyposażony w tylni trzypunktowy układ zawieszenia z min. udźwigiem 5200kg
5.4. Hydrauliczne wspomaganie kierownicy
5.5 Wyście hydrauliczne przy przednim TUZ (1 para)
6. Kabina
6.1. Kabina z przednią szybą zamontowaną na stałe, w całości przeszklona, klimatyzowana, dwudrzwiowa, zamykana na klucz,
6.2. Siedzenie amortyzowane mechanicznie i/lub pneumatycznie
6.3. Światła robocze: 4 przednie oraz 4 tylne w technologii LED
6.4. Obrotowe światło sygnalizacyjne
7. Dodatkowe wyposażenie
7.1. Balast przedni z zakresem 500 – 750 kg
7.2. Gaśnica oraz apteczka
7.3. Komplet kul i sworzni
7.4. Błotniki kół przednich i tylnych
7.5. Układ pneumatyczny umożliwiający pompowanie kół pojazdu
7.6. Pierwsze dwa przeglądy gwarancyjne wraz z wymianą płynów i materiałów eksploatacyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 234765,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dopuszczalne obciążenie czołowe do 6,5 ton2. Przeznaczony do współpracy z ciągnikiem rolniczym
3. Wyposażony w mechanizm uchylania lemiesza chroniący przed uszkodzeniami (zabezpieczenie przeciwnajazdowe)
4. 2 listwy zgarniające
5. Powłoka KTL, malowany proszkowo
6. Hydrauliczna regulacja odkładnicy w zakresach: w lewo, w prawo, na wprost
7. 2 przyłącza hydrauliczne (1 para)
8. Szerokość robocza w przedziale 280 - 320 cm,
9. Wysokość odkładnicy środek w przedziale 70 – 80 cm, bok w przedziale 90 – 100 cm
10. Dwie listwy zgarniajace
4.5.3.) Główny kod CPV: 43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
4.5.5.) Wartość części: 24077,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Urządzeni dopasowane do ciągnika z zaczepem trójpunktowym kat. II2. Szerokość robocza w przedziale 1,80 m – 2,00 m
3. Ilość noży powyżej 20
4. Obroty WOM 540 obrotów/minutę
5. Dopasowana do ciągników o mocy min. 120 KM
6. Wyposażona w wał bijakowy z podróżną spiralą bijaków
7. Automatyczny naciąg pasów klinowych
8. Regulacja wysokości koszenia
9. Osłony: tylna i przednia
10. Wyposażona w wymienne przeciwnoże
11. Noże dostosowane do koszenia rowów porośniętych trawą oraz zadrzewień min. 50 mm średnicy
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 47134,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ładowność minimum 3000 kg2. Zawieszenie jednoosiowe
3. Prędkość konstrukcyjna min. 30 km/h
4. Dopuszczalna masa całkowita mac. 5200 kg
5. Koła wyposażone w błotniki
6. Wyposażona w sterowanie prędkością posuwu taśmy
7. Blacha ścienna grubości min. 1,5 mm
8. Rozstaw kół w przedziale 1400 mm – 1600 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
4.5.5.) Wartość części: 50234,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POL-AGRA" J. Korneluk, T. Rzeszowski Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670005077
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 8
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-AGRA" J.KORNELUK, T.RZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POL-AGRA" J.KORNELUK, T.RZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POL-AGRA" J. Korneluk, T. Rzeszowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670005077
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 8
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-AGRA" J.KORNELUK, T.RZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POL-AGRA" J.KORNELUK, T.RZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Termin na składanie ofert upłynął w dn. 06.06.2022 r. o godz. 10:00. W wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Termin na składanie ofert upłynął w dn. 06.06.2022 r. o godz. 10:00. W wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI NARUSZEWO
więcej: przetargi NARUSZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy koszącej do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Jarosław
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla potrzeb Gminy Stanisławów
- Zakup ciągnika rolniczego oraz przyczepy rolniczej w ramach realizacji inwestycji pn.: "Rozbudowa i doposażenie infrastruktury wodociągowej i zagospodarowania ścieków w Gminie Burzenin"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego pojazdu wolnobieżnego z funkcją zamiatarki i pługopiaskarki
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.