eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › Dostawa paliwa drzewnego - pellet w ilości 100 ton



Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa drzewnego – pellet w ilości 100 ton

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Kultury, Sportu i Czytelnictwa w Strawczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389324280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Turystyczna 6, Strawczynek

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041/3335797

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@olimpicstrawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scksic.strawczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa drzewnego – pellet w ilości 100 ton

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-387d2b1a-ba93-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa drzewnego – pellet w ilości 100 ton

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325203,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa drzewnego – pellet w ilości 100 ton, własnym transportem z automatycznym rozładunkiem lub pojazd typu silos z wydmuchem wraz z jego rozładunkiem do zbiornika magazynowego znajdującego się w budynku krytej pływalni „OLIMPIC” w Strawczynku. Produkt winien spełniać przede wszystkim parametry określone normą DIN PLUS lub EN PLUS.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Certyfikatu DIN PLUS lub EN PLUS lub równoważne (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

2. Opis przedmiotu zamówienia
Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową DIN PLUS lub EN PLUS lub równoważne (zgodnie z art. 105 ustawy Pzp) potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostarczanego pelletu w okresie wykonywania umowy. Ilość zamawianego pelletu jest orientacyjna i służy dla porównania oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dostaw do faktycznych potrzeb o max. 30%.

Dostawy dostosowane będą do możliwości magazynowych zamawiającego zależnych od ilości spalanego paliwa. Jednorazowa dostawa nie będzie większa niż 24 tony paliwa.

Szczegółowe wielkości i terminy będą każdorazowo zgłaszane przez zamawiającego, pisemnie, pocztą elektroniczną, faksem lub telefoniczni z wyprzedzeniem 3 dniowym (dni robocze). Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.

Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wymaganego paliwa.

Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w SWZ, a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli ilości dostarczonego pelletu. Ważenie będzie dokonywane na wadze samochodowej legalizowanej znajdującej się w Promniku w Przedsiębiorstwie Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. koszt usługi ważenia poniesie zamawiający. Dojazd do w/w miejsca odbywał się będzie na koszt wykonawcy.

Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zmawiającemu w dniu dostawy certyfikatu DIN PLUS lub EN PLUS lub równoważne na dostarczony pellet wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Podane ilości paliwa są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. W tym przypadku nie przysługuje Wykonawcy prawo do roszczenia finansowego. Minimalny gwarantowany poziom realizacji umowy wynosi 70 %.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111192,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111192,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARTAK OLCZYK Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562170880

7.3.4) Miejscowość: Świdno 1

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111192,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.