Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00195189/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
- 2022/BZP 00287722/01 - Wynik z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont muru oporowego w ciągu ul. św. Wawrzyńca w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wilczak 17
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209016
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00195189/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00026419/17/P
Po zmianie:
2022/BZP 00026419/18/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie: a) dysponowania co najmniej jedną osobą, która kierować będzie robotami budowlanymi i będzie pełnić funkcję kierownika budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) wykonania (dotyczy tylko projektów zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy lub remontu obiektów inżynieryjnych obejmujących roboty torkretowe w ilości co najmniej 1000 m2 każda z tych robót (każda robota budowlana wykonana na jednym obiekcie). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) warunek określony w pkt. 9.1.2 lit a SWZ zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami posiadającymi określone kwalifikacje, 2) warunek określony w pkt. 9.1.2 lit b SWZ zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie wykaże spełnianie tego warunku. Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjałów Wykonawców występujących wspólnie w zakresie posiadanego doświadczenia, 3) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego Załącznika nr 8 stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane, dostawy i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie: a) dysponowania co najmniej jedną osobą, która kierować będzie robotami budowlanymi i będzie pełnić funkcję kierownika budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) wykonania (dotyczy tylko projektów zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy lub remontu obiektów inżynierskich, obiektów (budowli) hydrotechnicznych lub obiektów przemysłowych obejmujących roboty torkretowe w ilości co najmniej 1000 m2 każda z tych robót (każda robota budowlana wykonana na jednym obiekcie). Torkretowanie (roboty torkretowe) – polega na dynamicznym narzucaniu mieszanki betonowej na powierzchnię elementu za pomocą strumienia sprężonego powietrza. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) warunek określony w pkt. 9.1.2 lit a SWZ zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami posiadającymi określone kwalifikacje, 2) warunek określony w pkt. 9.1.2 lit b SWZ zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie wykaże spełnianie tego warunku. Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjałów Wykonawców występujących wspólnie w zakresie posiadanego doświadczenia, 3) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego Załącznika nr 8 stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane, dostawy i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-22 09:00
Po zmianie:
2022-06-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-22 10:00
Po zmianie:
2022-06-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-21
Po zmianie:
2022-07-23
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.