eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w podziale na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w podziale na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELISZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wieliszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wieliszew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w podziale na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-021e6da2-c16c-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040847/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ulicy Polnej, Miłej, Pogodnej, Daliowej, Deszczowej i Wiosennej w Wieliszewie

1.3.8 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniem „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Olszewnicy Starej”

1.3.9 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniem „Rozbudowa Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Skrzeszewie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130298/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.13.2022.PR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 497609,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową Szkoły Podstawowej w Olszewnicy Starej w formule zaprojektuj i wybuduj.

Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 1 jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na budowie nowego „południowego” skrzydła dla przedszkola (parter) piętro (szkoła) wraz z przebudową i termoizolacją istniejącej szkoły (+ nowa kotłownia) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Olszewnicy Starej. Uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie dla przedmiotowego zakresu. Ponadto zadanie inwestycyjne obejmuję budowę infrastruktury, budowę zjazdu na ul. Mała, budowa parkingu naziemnego, budową masztów flagowych, budową instalacji zewnętrznych: wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został w postępowaniu oznaczonym znakiem ZZP.271.1.1.2022.PR, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.01.2022 r. pod nr 2022/BZP 00040470/01, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://bip.wieliszew.pl/urzad,m,5364,12022-rozbudowa-szkoly-podstawowej-w-olszewnicy-starej-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 363414,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową i przebudową budynku Szkoły Podstawowej w Skrzeszewie w formule zaprojektuj i wybuduj.

Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 2 jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej w Skrzeszewie o jednokondygnacyjne niepodpiwniczone skrzydło stołówki, części kuchni wraz ze zmywalnią. Powierzchnia planowanej rozbudowy to ok 102 m2. Planuje się również przebudowę części budynku istniejącego Szkoły Podstawowej (w tym kotłownię). Powierzchnia planowanej przebudowy w części istniejącej kubaturze szkoły to ok. 260 m2.

Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został w postępowaniu oznaczonym znakiem ZZP.271.1.9.2022.AZ, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.03.2021 r. pod nr 2022/BZP 00102421/01, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://bip.wieliszew.pl/urzad,m,5413,92022-rozbudowa-szkoly-podstawowej-w-skrzeszewie-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 61463,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowości Wieliszew.

Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 3 jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Polnej, Miłej, Daliowej, Złotej i Deszczowej wraz z przepompownią ścieków zlokalizowaną w ul. Polnej i odejściami do granicy prywatnych działek w miejscowości Wieliszew – zadanie 2 oraz rozbiórkę i budowę odcinków wodociągu w miejscowości Wieliszew, gmina Wieliszew.

Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został w postępowaniu oznaczonym znakiem ZZP.271.1.12.2022.AZ, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.04.2021 r. pod nr 2022/BZP 00119844/01, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://bip.wieliszew.pl/urzad,m,5423,122022-budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-ulicach-ul-polnej-milej-daliowej-zlotej-i-deszczowej-wraz-z-p.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 72731,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 142676434

7.3.3) Ulica: Prosta 7

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38399,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38399,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANISAN Janina Nowakowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140920522

7.3.3) Ulica: Urszuli 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-419

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38399,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37899,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229887,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37899,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANISAN Janina Nowakowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140920522

7.3.3) Ulica: Urszuli 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-419

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37899,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.