eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej w Nowogardzie - II Postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej
w Nowogardzie - II Postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja Samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej
w Nowogardzie - II Postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01bc0a2c-df58-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014633/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej w Nowogardzie - II Postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WDI.272.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej w budynku Pawilonu Nr 1 i 2.
Zakres robót znajdujących się w specyfikacji obejmuje wszystkie czynności mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
- montaż tablic rozdzielczych,
- instalacje uziemienia i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie pomiarów.

Prace będą wykonywane w budynku wpisanym do rejestru zabytków.

Budynek jest czynny całą dobę, przy ciągłym ruchu mieszańców, w związku z czym konieczne jest uzgodnienie terminów wykonywania prac z użytkownikiem obiektu.
Wymagana jest absolutna staranność w utrzymaniu porządku w obiekcie, m.in. poprzez zabezpieczenia elementów narażonych na zniszczenie.
Wykonawca winien przestrzegać zasad współżycia społecznego.

Wykonawca winien spełniać wymogi wynikające z Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23.07.2003 (Dz. U.2021 poz. 710) oraz Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. 2021 poz. 81).

Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
- urządzi plac budowy i zaplecze budowy,
- utrzyma w sprawności oznakowania i zabezpieczenia placu budowy,
- oznakuje plac budowy tablicą informacyjną,
- poniesie koszty ewentualnych odszkodowań za wszelkie zniszczenia powstałe w trakcie prowadzenia robót,
- poniesie koszty zużycia energii elektrycznej i wody niezbędnej do realizacji przedmiotowego zadania,
- wykona tablicę informacyjno – pamiątkową zgodnie wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Po stronie Wykonawcy leży prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji (przed rozpoczęciem robót i w ich trakcie) w odstępach tygodniowych w ilości niezbędnej
w formie zdjęć cyfrowych bez ludzkich wizerunków. Zdjęcia powinny być szczegółowo opisane
(z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD – w ilości 2 egz.);

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej w Nowogardzie - II Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 ust. 1) unieważnia zgodnie z art. 255 ust. 6 ustawy Pzp z uwagi na to, że postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.