eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Prace utrzymaniowe - śródlądowych, powierzchniowych wód płynących, prowadzonych korytem rzeki Kanał Ożarowski



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace utrzymaniowe - śródlądowych, powierzchniowych wód płynących, prowadzonych korytem rzeki Kanał Ożarowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace utrzymaniowe - śródlądowych, powierzchniowych wód płynących, prowadzonych korytem rzeki Kanał Ożarowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d295a36a-d130-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027341/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie i konserwacja koryta rzeki Kanał Ożarowski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154260/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 473424,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi: „ Prace utrzymaniowe - śródlądowych, powierzchniowych wód płynących, prowadzonych korytem rzeki Kanał Ożarowski”.
Przedmiot zamówienia wykonany będzie na podstawie porozumienia zawartego z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie.
Rzeka Kanał Ożarowski w km 0+0130-17+480; nachylenie skarpy 1:1,5; średnia szerokość dna 1- 2 m; głębokość waha się w przedziale 1,60- 2,96 m ; Położenie: gmina Ożarów Mazowiecki; powiat warszawski zachodni; województwo mazowieckie

2. Przedmiot zamówienia obejmować będzie: - przeprowadzanie prac utrzymaniowych koryta rz. Kanał Ożarowski, w tym: konserwacja koryta i skarp, koszenie, hakowanie, odmulanie i niezbędne naprawy urządzeń wodnych na terenie Gminy; - utrzymanie bieżącego porządku i czystości w korycie rzeki Kanał Ożarowski oraz obustronnych pasów eksploatacyjnych wraz z utylizacją zebranych zanieczyszczeń.

3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w niniejszej SWZ oraz w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się:
- OPZ ( opis przedmiotu zamówienia),
- mapa poglądowa w skali 1: 25 000 z kilometrażem rz. Kanał Ożarowski,
- przedmiar określający przewidywany zakres prac

4. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym odbędą się usługi - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

5. Załącznik Nr 1 do SWZ zawiera przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac ( liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami załącznika Nr 1 do SWZ.
Zmawiający zastrzega sobie także prawo do zmiany krotności poszczególnych czynności wynikających z przedmiaru z uwagi na bieżące potrzeby i warunki środowiskowe utrzymujące się w okresie trwania usługi np. z uwagi na wysokie stany wód.
W szczególności o 50% może być zmniejszona pozycja 10, 18 z przedmiaru na rzecz pozycji 3, 11, 12, 22 z przedmiaru.

6. Zakres usług dotyczących przedmiotu zamówienia może ulec zmianie maksymalnie o +/- 30%, o ile wyniknie to z warunków pogodowych lub z ustaleń i uzgodnień dokonywanych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, w szczególności ustaleń z Zamawiającym.

7. Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie sms-em) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SWZ.
W powyższych przypadkach wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w trybie natychmiastowym maksymalnie w ciągu 2 godzin, od chwili przekazania telefonicznego, sms-em lub pocztą elektroniczną powiadomienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.

8. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie.

9. Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb, pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy.

10. Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 21 dni kalendarzowych, a na przystąpienie do realizacji pojedynczych zleceń max. 48 godziny.
Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji pojedynczych zleceń (podany w godzinach), które będą oceniane przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245421,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GAMMA Andrzej Zakrzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661700895

7.3.3) Ulica: Stanisława Konarskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-355

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.