eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skórzec › Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Skórzec - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Skórzec – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3

1.5.2.) Miejscowość: Skórzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaskorzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91b21994-bf6e-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Skórzec – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91b21994-bf6e-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048131/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Skórzec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Skórzec w ramach następujących zadań:
1) Zadanie nr 1:
Budowa sieci elektroenergetycznej poniżej 1 kV – napowietrznej linii oświetlenia ulicznego ze słupami oświetleniowymi w miejscowości Ozorów
- budowa stanowiska słupowego linii napowietrznej oświetleniowej – 4 szt.
- budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 160 m /164 m
2) Zadanie nr 2:
Budowa sieci elektroenergetycznej poniżej 1kV – napowietrznej linii oświetlenia ulicznego ze słupami oświetleniowymi w miejscowości Dąbrówka-Wyłazy, ul. Cicha
- budowa stanowisk słupowych linii oświetleniowej – 2 szt.
- montaż linii napowietrznej AsXSn 2x25 – 92 m /95 m
- montaż opraw LED – 2 szt.
3) Zadanie nr 3:
Budowa oświetlenia drogowego (szafa sterownicza SON, montaż opraw) w miejscowości Dąbrówka-Wyłazy, ul. Poziomkowa i ul. Jagodowa
- demontaż opraw oświetleniowych z wysięgnikami – 7 kpl
- demontaż sterowania oświetleniem z rozdzielnicy stacyjnej – 1 kpl
- montaż wysięgników pod linią na uchwytach dystansowych – 7 kpl
- montaż opraw oświetlenia ulicznego LED 42W, 6000lm – 7 szt.
- budowa szafki SON – 1 kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniach 14-16.02.2024 r. występowały problemy, które w znacznym stopniu utrudniały bądź uniemożliwiały korzystanie z platformy e-Zamówień. Awaria systemu teleinformatycznego Portalu e-Zamówień w dniach 14-16 lutego br. spowodowała brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, m.in. poprzez brak możliwości składania ofert przez Wykonawców jak również poprzez brak możliwości dokonania zmiany tego terminu przez Zamawiającego wobec nieudostępniania ogłoszeń przez Platformę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.