eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 7198002

1.5.8.) Numer faksu: 42 7198193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_strykow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a7af7a-8f7d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019344/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.34.2023.JZ.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 444551,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej niezbędnej do przebudowy drogi gminnej nr 120 242 E - ulicy Starowiejskiej i ulicy Ogrodowej stanowiącej drogę wewnętrzną w miejscowości Dobra, w gminie Stryków.
Ulica Starowiejska – decyzja ZRID
Ulica Starowiejska w Dobrej jest drogą gminną publiczną o nr 120 342E. Przedmiotowa ulica posiada jezdnię dwukierunkową o nawierzchni asfaltowej w stanie dobrym, o szerokości zmiennej od 4,7 do 4,6 m. Na odcinku 1240 m jest usytuowany chodnik o zmiennej szerokości. Otoczenie ulicy stanowi zabudowa jednorodzinna. Na istniejącej drodze odbywa się ruch pojazdów osobowych oraz pojazdów obsługujących urządzenia istniejącej infrastruktury technicznej. W granicach pasa drogowego, w którym Zamawiający planuje przebudowę drogi w zakresie budowy chodnika, znajdują się sieci uzbrojenia terenu: elektroenergetyczne, kanalizacji sanitarnej, wodociągowe, kanalizacji teletechnicznej oraz oświetlenia drogowego. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia należy również wykonać badania geologiczne gruntów. Odwierty zostaną wykonane w celu określenia kategorii geotechnicznej gruntu wraz z wykonaniem dokumentacji geotechnicznej. Ulica Starowiejska w Dobrej jest oznaczona w planie zagospodarowania przestrzennego gminy Stryków jako droga 1 KDL i 2 KDD (Uchwała Rady Miejskiej w Strykowie Nr XXI/160/2016 z dnia 22.04.2016r.)
Przebudowa ulicy Starowiejskiej (działka nr 241/1) polegać będzie na budowie dwóch odcinków jednostronnego chodnika o szerokości ok. 2 mb, przyległego do ulicy, wykonaniu zjazdów do posesji, wykonaniu odwodnienia drogi, usunięciu kolizji (kolizja z oświetleniem ulicznym) oraz wykonaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i oznakowaniu pionowym i poziomym. Ponadto w ramach projektu należy uwzględnić wydzielenie niezbędnego gruntu do realizacji zadania, uzyskanie stosownych uzgodnień i właściwych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami prawa budowlanego. Planowana budowa chodnika na ulicy Starowiejskiej na odcinku o długości ok. 235 m od ulicy Wodnej do skrzyżowania z drogą gminną (przy zbiorniku wodnym) oraz na odcinku o długości ok. 310 m od ulicy Kosynierów do końca ulicy Starowiejskiej w kierunku Kiełminy.
Zamawiający preferuje wykonanie chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego, zjazdy z kostki koloru czerwonego.
Ulica Ogrodowa – pozwolenie na budowę
Ulica Ogrodowa usytuowana jest na działce nr 349 obręb Dobra. Stanowi drogę wewnętrzną, dojazdową do posesji, jest drogą gruntową miejscami utwardzoną kruszywem. Przebudowa drogi polegać będzie na utwardzeniu dwóch odcinków ulicy o długości ok. 90-100 m od włączenia w ulicę Starowiejską w kierunku posesji. Ponadto w ramach projektu należy uwzględnić wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na brakującym odcinku, odwodnienie drogi oraz oświetlenie drogi. Zamawiający preferuje wykonanie oświetlenia solarno – wiatrowego. Ponadto należy uwzględnić wykonanie nowej organizacji ruchu z rozmieszczeniem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (np. progi zwalniające, podwyższone przejście dla pieszych) oraz usuniecie ewentualnych kolizji oraz uzyskanie stosownych uzgodnień i właściwych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami prawa budowlanego. Szczegóły zastosowanych rozwiązań zostaną ustalone na etapie koncepcji. Wykonanie przedmiotu zamówienia wiąże się z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych procedur oraz uzyskaniem decyzji zezwalającej na przebudowę drogi (decyzji ZRID i pozwolenia na budowę). Dokumentacja musi być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzeń dotyczą prace projektowe.
Drogi usytuowane są na terenie otuliny Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej niezbędnej do przebudowy ulicy Dworzaczka w miejscowości Dobra. Ulica Dworzaczka jest drogą gminną łączącą ulicę Piotrowiczowej w miejscowości Dobra – Nowiny z ulicą Starowiejską w Dobrej (działka nr 319), o długości ok. 1300 mb i szerokości ok. 8 m. Ulica stanowi dojazd do osiedli domków jednorodzinnych. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową , miejscami wzmocniona kruszywem.
Droga oznaczona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Stryków symbolem KD-D ½.
W ramach projektu należy uwzględnić wykonanie nawierzchni asfaltowej o szerokości min. 5 m, (nawierzchnia winna spełniać wymagania nośności dla ruchu kategorii KR 2) wraz z połączeniem z istniejącym układem drogowym wraz ze zjazdami do posesji i chodnikiem po jednej stronie drogi (Zamawiający preferuje chodnik z asfaltobetonu) oraz utwardzeniem poboczy po drugiej stronie drogi. W ramach projektu należy także uwzględnić wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej tam gdzie jeszcze nie ma wybudowanej, odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa), oświetlenia ulicznego na całej długości drogi w systemie LED, a także uwzględnić wykonanie kanału technologicznego i nowej organizacji ruchu z rozmieszczeniem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz usunięcia ewentualnych kolizji.
W granicach pasa drogowego, na którym planujemy przebudowę drogi, znajdują się w części sieci uzbrojenia terenu: elektroenergetyczne, kanalizacji sanitarnej, wodociągowe, kanalizacji teletechnicznej, oświetlenia drogowego.
Droga usytuowana jest na terenie Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Gmina Stryków dysponuje opinią geotechniczną i dokumentacją badań podłoża gruntowego dla potrzeb przebudowy ul. Dworzaczka w m. Dobra – dokumentacja stanowi załącznik do SWZ.
Wykonanie przedmiotu zamówienia wiąże się z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych procedur oraz uzyskaniem decyzji zezwalającej na budowę drogi. Dokumentacja musi być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzeń dotyczą prace projektowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 81300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej niezbędnej do przebudowy drogi gminnej nr 161268 E w Kiełminie. Droga nr 161268 E jest drogą gminną o nawierzchni utwardzonej – drogą o szerokości ok. 4 -5 m . Droga jest w złym stanie technicznym. Usytuowana jest na działce nr 383/1 w obrębie Kiełmina. Długość odcinka do przebudowy wynosi około 690 m (od włączenia w drogę gminną usytuowaną na działce nr 423 do skrzyżowania z drogami gminnymi usytuowanymi na działkach nr 329 i 416).
Przedmiotowa droga oznaczona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Stryków symbolem KD-D ½. Stanowi dojazd do osiedli domków jednorodzinnych i działek letniskowych.
W ramach projektu należy uwzględnić wykonanie nawierzchni asfaltowej o szerokości min. 5 m, (nawierzchnia winna spełniać wymagania nośności dla ruchu kategorii KR 1) wraz z połączeniem z istniejącym układem drogowym (skrzyżowania z drogami gminnymi), wraz ze zjazdami do każdej nieruchomości i chodnikiem po jednej stronie drogi (preferowany chodnik z asfaltobetonu) oraz utwardzeniem poboczy po drugiej stronie drogi. W ramach projektu należy także uwzględnić wykonanie odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa/rowy odwadniające), oświetlenia ulicznego na całej długości drogi w systemie LED, a także uwzględnić wykonanie kanału technologicznego i nowej organizacji ruchu z rozmieszczeniem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (progi zwalniające, przejścia dla pieszych itp.) oraz usunięcia ewentualnych kolizji.
W ramach zakresu przedmiotu zamówienia należy również wykonać badania geologiczne gruntów. Odwierty zostaną wykonane w celu określenia kategorii geotechnicznej gruntu wraz z wykonaniem dokumentacji geotechnicznej.
W granicach pasa drogowego, na którym planujemy przebudowę drogi, znajdują się w części sieci uzbrojenia terenu: elektroenergetyczne, wodociągowe.
Droga usytuowana jest na terenie Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Wykonanie przedmiotu zamówienia wiąże się z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych procedur oraz uzyskaniem decyzji zezwalającej na budowę drogi. Dokumentacja musi być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzeń dotyczą prace projektowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 81300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uzgodnienie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszelkich decyzji niezbędnych do przebudowy drogi gminnej nr 120323 E relacji Cesarka – Ługi wraz z mostem na rzece Moszczenicy.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu przebudowy drogi gminnej nr 120323 E na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 5162 E (ulicą Wczasową) do skrzyżowania z drogą gminną nr 120324 E w miejscowości Sosnowiec wraz z przebudową mostu na rzece Moszczenicy, na odcinku ok. 950 m oraz opracowanie projektu przebudowy drogi gminnej nr 120324 E przez wieś Sosnowiec Pieńki na odcinku ok. 680 m.
Droga gminna nr 120323 E usytuowana jest na działkach drogowych nr 201, 282 ,255 , 254/2 obręb Sosnowiec oraz droga 120324 E we wsi Sosnowiec Pieńki w śladzie działki drogowej nr 255.
Istniejące drogi gminne posiadają nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości 3,5 – 4 mb. W poboczu drogi jest usytuowane oświetlenie uliczne, sieć wodociągowa, sieć gazowa oraz sieć energetyczna.
W ramach projektu drogowego należy uwzględnić : poszerzenie jezdni wraz z odwodnieniem, budowę chodnika /ścieżki pieszo-rowerowej, przebudowę zjazdów, przebudowę skrzyżowań, przebudowę kolidującego uzbrojenia terenu, wydzielenie niezbędnego gruntu do realizacji zadania, uzyskanie stosownych uzgodnień i właściwych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami prawa budowlanego.
Zamawiający planuje wykonać przebudowę drogi obejmującą w szczególności: jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5,5 m, (nawierzchnia winna spełniać wymagania nośności dla ruchu kategorii KR 2) wraz z połączeniem z istniejącym układem drogowym ( przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową i drogą gminną), wraz ze zjazdami do posesji i chodnikiem/ścieżką pieszo rowerową po jednej stronie drogi (Zamawiający preferuje nawierzchnię z asfaltobetonu) oraz utwardzeniem poboczy po drugiej stronie drogi. W ramach projektu należy także uwzględnić wykonanie odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa jeśli będzie konieczna), kanału technologicznego (lub uzyskanie zgodny na rezygnacje z budowy), usunięcie kolizji z oświetleniem ulicznym (przebudowa oświetlenia drogowego) i pozostałą infrastrukturą (jeśli wystąpią kolizje), a także uwzględnić wykonanie nowej organizacji ruchu z rozmieszczeniem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (np. podwyższone przejścia dla pieszych).
W ramach projektu przebudowy obiektu mostowego znajdującego się rzece Moszczenicy usytuowanej na działce ewidencyjnej 338 , w obrębie geodezyjnym Sosnowiec, będącej własnością Skarbu Państwa przewiduje się zmianę konstrukcji obiektu mostowego i jego całkowitą przebudowę.
Opis stanu istniejącego: obiekt mostowy w ciągu drogi gminnej nr 120323 E w kilometrażu 3+569 na rzece Moszczenicy w m. Sosnowiec Pieńki w gminie Stryków. Most jest drewniany, materiał konstrukcyjny dźwigarów - stalowy. Długość obiektu mostowego wynosi 6,71 m. Most znajduje się w dobrym stanie technicznym (remont został przeprowadzony w 2021 r.).
Zamawiający sugeruje zastosowanie konstrukcji mostu np. z blach falistych, odpowiednio dostosowanych do parametrów drogi, wielkości przepływu wody w rzece, warunków gruntowych, planowanych obciążeń. Szczegóły zostaną ustalone na etapie koncepcji .
Nawierzchnia na moście bitumiczna dwuwarstwowa. Dojazdy do mostu o długości min. 20 m. Koryto rzeki do regulacji. Należy również wykonać umocnienia skarp i dna rzeki. Szczegóły rozwiązań będą uzgadniane na etapie projektowania.
Wykonanie przedmiotu zamówienia wiąże się z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych procedur np.: uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla tego przedsięwzięcia, opracowaniem operatu wodnoprawnego i uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego oraz uzyskaniem decyzji zezwalającej na przebudowę drogi i przebudowę mostu. Dokumentacja musi być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzeń dotyczą prace projektowe.
Zadanie obejmuje wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji przebudowy dróg i koncepcji przebudowy mostu na rzece Moszczenicy, zawierających zagospodarowanie terenu, rzuty. Koncepcja winna zwierać propozycje optymalnych rozwiązań technicznych, podstawą przyjętych rozwiązań powinny być np. sprawdzenia przepustowości, przeanalizowanie przejezdności, kolizji z istniejącą infrastrukturą, widoczność itp.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagany również Raport oddziaływania na środowisko).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119925,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Public Road - Pracownia Projektowa Artur Siwczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691951338

7.3.3) Ulica: Strumykowa 4/52

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-138

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284622,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ST PROJEKT Jacek Staniek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090010369

7.3.3) Ulica: Kąty 53

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244155,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowieszko Projektowanie i Edukacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133054917

7.3.3) Ulica: Dęby 3/7/6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-308

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

mapa do celów projektowych i projekty podziału działek, badania i dokumentacja geotechniczna.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428778,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowieszko Projektowanie i Edukacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133054917

7.3.3) Ulica: Dęby 3/7/6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-308

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

mapa do celów projektowych i projekty podziału działek, badania i dokumentacja geotechniczna.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.