eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Remont ciągu komunikacyjnego dróg gminnych w sołectwie Mszana



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ciągu komunikacyjnego dróg gminnych w sołectwie Mszana

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81

1.5.2.) Miejscowość: Mszana

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4759755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mszana.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ciągu komunikacyjnego dróg gminnych w sołectwie Mszana

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3bf7c8b-b993-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019625/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont ciągu komunikacyjnego dróg gminnych w sołectwie Mszana

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118408/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont ciągu komunikacyjnego dróg gminnych ul. Mickiewicza, Kopernika i Konopnickiej w Mszanie.
Remont będzie obejmował zakres istniejącego pasa drogowego w śladzie istniejącej nawierzchni dróg.
Projektowany zakres robót ma na celu rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni oraz wymianę warstw nośnych/konstrukcyjnych wraz z osadzeniem krawężników najazdowych oraz wtopionych mających za zadanie ograniczenie nowej nawierzchni drogi. Projektowany remont ulicy Mickiewicza odbywać się będzie na długości ok. 401,0 m, ul. Kopernika na długości ok. 984,0 m, ulicy Konopnickiej na długości ok. 574,0 m.
W zakres opracowania wchodzi również remont istniejącego odwodnienia w pasie drogowym drogi gminnej. Remont będzie polegał na wymianie istniejących przepustów pod drogą z uwzględnieniem istniejących parametrów oraz na zabudowaniu wpustów ulicznych oraz studni rewizyjnych włączonej do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Projektowany zakres robót obejmuje:
 Rozbiórkę istniejącej nawierzchni ulic,
 Wymianę warstw konstrukcyjnych drogi
 Osadzenie krawężników najazdowych oraz wtopionych
 Remont istniejących zjazdów do posesji prywatnych w zakresie pasa drogowego,
 Wykonanie mijanek,
 Wymiana istniejących urządzeń wodnych – przepustów pod drogą,
 Zabudowanie wpustów ulicznych oraz studni rewizyjnych włączanych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
 Budowę i przebudowę studni kanalizacji deszczowej
 Regulację włazów studni kanalizacji sanitarnej, regulację skrzynek zaworów osadzonych w pasie drogowym.
Roboty budowlane w zakresie rozbiórki istniejących warstw nawierzchni, wykonania nowej podbudowy, osadzenia krawężników, wykonania elementów odwodnienia drogi, montaż barierek, palisad należy zrealizować z uwzględnieniem podziału robót na następujące odcinki robót:
- ul. Mickiewicza odcinek od końca zakresu opracowania 0+400,98 do 0+250,00;
- ul. Mickiewicza od 0+250 do skrzyżowania z ul. Kopernika wraz z remontem skrzyżowania
z ul. Kopernika;
- ul. Kopernika odcinek od 0+975.0 do około 0+690.0;
- ul. Kopernika odcinek od 0+690.0 do 0+325.0;
- ul. Kopernika odcinek od 0+690.0 do 0+000.0 wraz z remontem skrzyżowania
z ul. Konopnickiej;
- ul. Konopnickiej od około 0+515,00 do 0+200.00
- ul. Konopnickiej od 0+200.00 do 0+000,00
Roboty należy rozpocząć od remontu ul. Mickiewicza, wywóz materiałów rozbiórkowych, dostawa materiałów musi być prowadzona od ul. Skrzyszowskiej po drogach przewidzianych do remontu. Należy przewidzieć miejsce składowania materiałów sypkich dostarczanych samochodami typu ”wanna” zlokalizowane poza miejscem prowadzenia robót.
Zamawiający nie dopuszcza dostawy materiałów i wywóz materiałów rozbiórkowych od strony ul. ks. Tuskera oraz pozostałymi drogami dojazdowymi, gdzie występują ograniczenia nośności dróg.
Frez asfaltowy nadający się do zabudowy należy przekazać Zamawiającemu i złożyć na terenie PSZOK przy ul. Ks. Tuskera 1.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekty wykonawcze, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. nr 9-13 do swz) z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia – odpowiedzi na pytania wykonawców, z zachowaniem norm
i standardów jakościowych odnoszących się do typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa
i zgodnie z ustaleniami zawartymi w swz, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.
Zakres robót objętych dokumentacją projektową nie wprowadza ograniczeń w dostępności i barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928300-1 - Bariery ochronne

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

44162300-6 - Wyloty rurociągów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45262300-4 - Betonowanie

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4904478,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4904478,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4904478,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4904478,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.