eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Remonty obiektów oświatowych na terenie gminy Drawsko Pomorskie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty obiektów oświatowych na terenie gminy Drawsko Pomorskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. W. Sikorskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@drawsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty obiektów oświatowych na terenie gminy Drawsko Pomorskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdeaac4f-ab41-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027665/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja 2 sal lekcyjnych w SP Mielenko Drawskie

1.1.8 Modernizacja 4 sal lekcyjnych pawilon A SP Nr 1

1.1.9 Modernizacja sali gimnastycznej SP Nr 2

1.1.10 Modernizacja sali lekcyjnej w SP Ostrowice

1.1.11 Modernizacja sali i korytarza na I pietrze w Przedszkolu przy ul. Obrońców Westerplatte

1.1.12 Modernizacja 2 sal, łazienki i szatni w Przedszkolu przy ul. Bolesława Chrobrego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096670/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.8.2022.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1236000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja 2 sal lekcyjnych w SP Mielenko Drawskie:
a) Ułożenie w salach wykładziny pcv;
b) Wykonanie gładzi na ścianach i suchych tynków na sufitach oraz ich malowanie;
c) Wymiana drzwi;
d) Naprawa parapetów;
e) Wymiana umywalek, wraz z baterią i szafkami podumywalkowymi;
f) Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych;
g) Wymiana grzejników;
h) Montaż osłon grzejnikowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 159000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dwóch sal, łazienki i szatni w Przedszkolu przy ul. Bolesława Chrobrego:
a) Wymiana wykładziny pvc;
b) Wymiana płytek podłogowych w łazience i pomieszczeniu gospodarczym;
c) Wykonanie gładzi na ścianach i sufitach oraz ich malowanie;
d) Wymiana płytek na ścianach w łazience;
e) Wymiana drzwi;
f) Wymiana osłon grzejnikowych;
g) Wymiana parapetów;
h) Wymiana wyposażenia łazienki – kabiny WC, miski ustępowe, umywalki;
i) Wymiana opraw oświetleniowych;
j) Wymiana grzejników;
k) Wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 239000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sali i korytarza na I piętrze w Przedszkolu przy ul. Obrońców Westerplatte:
Zakres robót remontowych sala dydaktyczna i łazienka:
a) Remont drewnianego parkietu,
b) Wykonanie gładzi na ścianach i suficie oraz ich malowanie,
c) Wykonanie lamperii ścian,
d) Wymiana osłon grzejnikowych,
e) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w łazienkach,
f) Ułożenie płytek ceramicznych na podłodze w łazienkach,
g) Montaż systemowych kabin wc,
h) Wymiana armatury łazienkowej,
i) Wymiana grzejników,
j) Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych,
k) Wymiana opraw oświetleniowych.
Zakres robót remontowych korytarz i klatka schodowa:
a) Wykonanie ścianki działowej w sali dydaktycznej nr 3 w celu utworzenia korytarza
b) Wykucie otworu drzwiowego wraz z osadzeniem drzwi,
c) Ułożenie wykładziny pcv w nowo powstałym korytarzu,
d) Wykonanie gładzi na ścianach i suficie oraz ich malowanie,
e) Wykonanie lamperii ścian,
f) Wymiana grzejników,
g) Wymiana osłon grzejnikowych,
h) Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych,
i) Wymiana opraw oświetleniowych wraz z montażem opraw oświetlenia awaryjnego,
j) Wymiana części drzwi w przedszkolu
k) Zabezpieczenie okna podawczego do zmywalni kurtyną przeciwpożarową o klasie co najmniej EW15, wyposażoną w zamek topikowy,
l) Wyposażenie gospodarczej klatki schodowej w urządzenia służące do usuwania dymu,
m) Wyposażenie pomieszczeń w autonomiczne czujniki dymu.
n) Wyposażenie kotłowni w system detekcji gazu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 206000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sali lekcyjnej w SP Ostrowice:
a) Ułożenie wykładziny z pcv;
b) Malowanie ścian i wykonanie suchych tynków na suficie;
c) Wykonanie ścianki działowej w systemie suchej zabudowy;
d) Wymiana drzwi oraz montaż naświetli ściennych;
e) Naprawa parapetów;
f) Wymiana umywalki oraz pasa płytek przy umywalkowych;
g) Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych;
h) Wymiana grzejników;
i) Montaż osłon grzejnikowych;
j) Wykonanie podejść kanalizacyjnych i wodociągowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 82000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja 4 sal lekcyjnych pawilon A SP Nr 1:
a) Wymiana warstw podłogowych – montaż płyty OSB i wykładziny pcv na istniejącej podłodze;
b) Wymiana grzejników;
c) Remont ścian polegający na wykonaniu suchych tynków wraz z malowaniem I wykonaniem lamperii;
d) Remont sufitu polegający na wyłożeniu sufitów płytami g-k;
e) Wymiana grzejników;
f) Wymiana parapetów;
g) Wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych oraz oświetleniowej wraz z wymianą opraw oświetleniowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 305000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sali gimnastycznej SP nr 2:
a) Wymiana podłogi w sali gimnastycznej na sportową syntetyczną na konstrukcji legarowej,
b) Malowanie linii boisk na nawierzchni sali gimnastycznej,
c) Wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i suficie,
d) Wykonanie lamperii ścian,
e) Wymiana grzejników,
f) Wymiana osłon grzejnikowych,
g) Renowacja parapetów,
h) Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz gniazd wtykowych,
i) Wymiana opraw oświetleniowych,
j) Renowacja drewnianych drabinek,
k) Montaż rolet okiennych,
l) Montaż nawiewników okiennych,
m) Montaż prowadnicy do kotary,
n) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
o) Montaż instalacji multimedialnej,
p) Demontaż i wymiana kominków wentylacyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 245000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269999,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD-HOUSE Sławomir Langa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220352390

7.3.3) Ulica: Strzebielińska 1B

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404999,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD-HOUSE Sławomir Langa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220352390

7.3.3) Ulica: Strzebielińska 1B

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337499,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD-HOUSE Sławomir Langa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220352390

7.3.3) Ulica: Strzebielińska 1B

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118998,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD-HOUSE Sławomir Langa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220352390

7.3.3) Ulica: Strzebielińska 1B

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539999,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD-HOUSE Sławomir Langa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220352390

7.3.3) Ulica: Strzebielińska 1B

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404928,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD-HOUSE Sławomir Langa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220352390

7.3.3) Ulica: Strzebielińska 1B

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.