eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niegowa › BUDOWA-PRZEBUDOWA WODOCIĄGU W M.GORZKÓW NOWY, GORZKÓW STARY, LUDWINÓW, MZURÓW



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA-PRZEBUDOWA WODOCIĄGU W M.GORZKÓW NOWY, GORZKÓW STARY, LUDWINÓW, MZURÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEGOWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Niegowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000539970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SOBIESKIEGO

1.5.2.) Miejscowość: Niegowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-320

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343151020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@niegowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA-PRZEBUDOWA WODOCIĄGU W M.GORZKÓW NOWY, GORZKÓW STARY, LUDWINÓW, MZURÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f93d401-9a24-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020966/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa - przebudowa wodociągu w m. Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów, Mzurów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073362/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPV.271.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6478011,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty obejmują w szczególności:
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa - przebudowa wodociągu w m. Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów, Mzurów, obejmująca:

Dla robót w m. Mzurów
a) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na wykonanie robót, a następnie wykonanie prac budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie sieci wodociągowych wraz z przyłączami zakończonymi studniami wodomierzowymi, przebudowa istniejącej pompowni sieciowej oraz modernizację ujęcia wody w miejscowości Mzurów, Gmina Niegowa.
b) budowę / przebudowę sieci wodociągowej wykonanej z rur azbestowych i żeliwnych, wraz z przyłączami zakończonymi studniami wodomierzowymi oraz przebudowę rurociągu od ujęcia wody do istniejącego wodociągu.
c) modernizację ujęcia wody, obejmującą m.in. prace przy zagospodarowaniu terenu oraz zamontowanie monitoringu i alarmu
d) przebudowę pompowni sieciowej, w tym likwidacja istniejącej pompowni, budowę pompowni kontenerowej, podłączenie pompowni do sieci wodociągowej, wydzielenie i ogrodzenie terenu pompowni, utwardzenie nawierzchni, wykonanie zjazdu, chodników, wykonanie oświetlenia, wykonanie monitoringu i alarmu
e) Wykonanie prób i dezynfekcji

Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ obejmujący dla m. Mzurów - Program Funkcjonalno- Użytkowy oraz we wzorze umowy

Dla robót w m. Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów

a) przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogi gminnej i powiatowej
b) montaż hydrantów p.poż. DN80 podziemnych ze stopką
c) wykonanie prób i dezynfekcji
d) dostawę i zabudowę w studni żelbetowej fi1200 reduktora na sieci – 1 kpl (pozycja nie została uwzględniona w przedmiarze)

Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ obejmujący: projekt budowlany, projekt techniczny, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wzorze umowy

2.Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki Nr 11 do SWZ. Zamawiający pomocniczo załącza PRZEDMIAR robót oraz ZBIORCZE ZESTAWIENIE KOSZTÓW . Dokumenty stanowią funkcję pomocniczą i orientacyjną dla Wykonawcy, który jest zobligowany do przygotowania kosztorysu szczegółowego na podstawie którego określi cenę oferty, we własnym zakresie. Wynagrodzenie zaoferowane przez Wykonawcę ma charakter ryczałtowy.
3. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.

1.9. Roboty należy zrealizować na podstawie:
- Dokumentacji technicznej i projektowej, w tym STWOiR,
- wymogów Specyfikacji Warunków Zamówienia,
- Programu funkcjonalno-użytkowego dla robót budowlanych w m. Mzurów
- zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa.

1.10. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
1.Ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.(Dz.U. z 2021 r. poz. 2351),
2.Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 tj. z późn. zm.).
3.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2019.1065 z późn. zm.),
4. Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U. 2020 poz. 2028 z późn. zm.)
5. obowiązującymi normami i wytycznymi branżowymi.

1.11. Gwarancja jakości i rękojmi za wady:
1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, oraz urządzenia (w tym pomiarowe i monitoring) licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia – zgodnie z ofertą na okres nie krótszy niż 5 lat (60 mc-y). Okres gwarancji jest kryterium oceny ofert.
W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie wskazanym w umowie.
2 Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.851 § 1KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta, dłuższą niż zaproponowana przez Wykonawcę, Wykonawca przekaże Karty gwarancyjne poszczególnych urządzeń przed upływem okresu gwarancji udzielnej przez Wykonawcę.
3.Na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia Wykonawca

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11439000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14631526,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11439000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PION Sp. z o.o. Siedliska 347, Lubenia – lider

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Projektowo-Budowlana PION s. c. Siedliska 347 Lubenia – partner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133805190

7.3.3) Ulica: SIEDLISKA

7.3.4) Miejscowość: SIEDLISKA

7.3.5) Kod pocztowy: 36-042

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11439000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.