eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orla › "Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Dydule" w ramach realizacji inwestycji polegającej na "Uporządkowaniu gospodarki wodno - ściekowej w miejscowości Dydule gm. Orla"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Dydule” w ramach realizacji inwestycji polegającej na „Uporządkowaniu gospodarki wodno - ściekowej w miejscowości Dydule gm. Orla”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORLA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659600

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mickiewicza 5

1.4.2.) Miejscowość: Orla

1.4.3.) Kod pocztowy: 17-106

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.4.7.) Numer telefonu: 85 730 57 80

1.4.8.) Numer faksu: 85 730 57 81

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ugorla@orla.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208017

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00191752

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Dydule” w ramach realizacji inwestycji polegającej na „Uporządkowaniu gospodarki wodno - ściekowej w miejscowości Dydule gm. Orla” na działkach oznaczonych nr geod. 145/2, 1087, 27, 34/1, 108, 62 obręb Dydule, gm. Orla.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – tłocznym w miejscowości Dydule gm. Orla.
Zamówienie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami (w pasie drogowym) oraz przepompownię ścieków P z kanałem tłocznym w obrębie geod. Dydule działki nr 145/2, 1087, 27, 34/1, 108, 62 wraz z jej zaprojektowaniem, w tym przede wszystkim: przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych, uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych; nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw; realizację niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych; uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; wykonanie dokumentacji powykonawczej, przekazanie obiektów do eksploatacji oraz dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie map do celów projektowych,
b) przygotowanie niezbędnych wstępnych materiałów do realizacji inwestycji – tj. m.in. karty informacyjnej przedsięwzięcia w celu uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c) sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót,
d) wykonanie badań gruntowych,
e) obsługę geodezyjną,
f) wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
g) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
h) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
i) nadzór autorski projektanta,
j) zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót.
2) Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 200 mm dł. ok. 860 m,
b) kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 160 mm (przyłącza w pasie drogowym) szt. 32 dł. ok. 180 m,
c) kanał tłoczny z rur PE Ø 90 mm dł. ok. 670 m,
d) przepompownia ścieków P1 o średnicy min. 1,2 m – 1 kpl.
Uwaga! Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne – Wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości.
3) Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do uzgodnienia z Zamawiającym ramowego harmonogramu rzeczowo-finansowego z wyszczególnieniem poszczególnych etapów planowanych prac, w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram ramowy musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający zatwierdzi lub wniesie uwagi do harmonogramu ramowego w terminie 5 dni od dnia przedłożenia tego harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca jest związany zastrzeżeniami i wskazaniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 5 dni od dnia otrzymania zastrzeżeń, dostosować ramowy harmonogram rzeczowo-finansowy do wskazań Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego i kosztorysu ofertowego robót budowlanych sporządzonego metodą uproszczoną (zawierającego ceny jednostkowe, ilości robót podstawowych) razem z przekazaniem Zamawiającemu do odbioru kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przygotowanym do podpisania protokołem odbioru kompletnej dokumentacji projektowej.
6) Wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych Wykonawca winien, z odpowiednim wyprzedzeniem, uzgadniać z Zamawiającym oraz Użytkownikami nieruchomości, na terenie których prowadzone będą prace. Wykonawca powinien, jeżeli jest to konieczne, przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie robót w obrębie pasów drogowych, a także zapewnić niezbędną organizację ruchu zgodnie z wytycznymi zarządcy danej drogi.
7) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia (wykonane dokumentacje projektowe, dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Dydule” w ramach realizacji inwestycji polegającej na „Uporządkowaniu gospodarki wodno - ściekowej w miejscowości Dydule gm. Orla” na działkach oznaczonych nr geod. 145/2, 1087, 27, 34/1, 108, 62 obręb Dydule, gm. Orla.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – tłocznym w miejscowości Dydule gm. Orla.
Zamówienie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami (w pasie drogowym) oraz przepompownię ścieków P z kanałem tłocznym w obrębie geod. Dydule działki nr 145/2, 1087, 27, 34/1, 108, 62 wraz z jej zaprojektowaniem, w tym przede wszystkim: przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych, uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych; nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw; realizację niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych; uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; wykonanie dokumentacji powykonawczej, przekazanie obiektów do eksploatacji oraz dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie map do celów projektowych,
b) przygotowanie niezbędnych wstępnych materiałów do realizacji inwestycji – tj. m.in. karty informacyjnej przedsięwzięcia w celu uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c) sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót,
d) wykonanie badań gruntowych,
e) obsługę geodezyjną,
f) wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
g) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
h) wykonanie przyłącza energetycznego do przepompowni ścieków,
i) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
j) nadzór autorski projektanta,
k) zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót.
2) Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 200 mm dł. ok. 860 m,
b) kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 160 mm (przyłącza w pasie drogowym) szt. 32 dł. ok. 180 m,
b) kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 160 mm (przyłącza w pasie drogowym, w zwartym terenie zabudowy do wszystkich posesji, jeżeli warunki techniczne pozwolą dopuszcza się jedno przyłącze na granicy dwóch posesji),
c) kanał tłoczny z rur PE Ø 90 mm dł. ok. 670 m,
d) przepompownia ścieków P1 o średnicy min. 1,2 m – 1 kpl.
Uwaga! Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne – Wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości.
3) Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do uzgodnienia z Zamawiającym ramowego harmonogramu rzeczowo-finansowego z wyszczególnieniem poszczególnych etapów planowanych prac, w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram ramowy musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający zatwierdzi lub wniesie uwagi do harmonogramu ramowego w terminie 5 dni od dnia przedłożenia tego harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca jest związany zastrzeżeniami i wskazaniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 5 dni od dnia otrzymania zastrzeżeń, dostosować ramowy harmonogram rzeczowo-finansowy do wskazań Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego i kosztorysu ofertowego robót budowlanych sporządzonego metodą uproszczoną (zawierającego ceny jednostkowe, ilości robót podstawowych) razem z przekazaniem Zamawiającemu do odbioru kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przygotowanym do podpisania protokołem odbioru kompletnej dokumentacji projektowej.
6) Wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych Wykonawca winien, z odpowiednim wyprzedzeniem, uzgadniać z Zamawiającym oraz Użytkownikami nieruchomości, na terenie których prowadzone będą prace. Wykonawca powinien, jeżeli jest to konieczne, przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie robót w obrębie pasów drogowych, a także zapewnić niezbędną organizację ruchu zgodnie z wytycznymi zarządcy danej drogi.
7) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia (wykonane dokumentacje projektowe, dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 9 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU) w którym wprowadzono zmiany:
- na stronie 4 było: kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 160 mm (przyłącza w pasie drogowym) szt. 32 dł. ok. 180 m, jest: „kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 160 mm (przyłącza w pasie drogowym, w zwartym terenie zabudowy do wszystkich posesji, jeżeli warunki techniczne pozwolą dopuszcza się jedno przyłącze na granicy dwóch posesji)”,
- na stronie 27 było: Minimalna średnica wewnętrzna studzienki włazowej powinna wynosić 1,20 m wyjątkowo dopuszcza się 1,0 m, a wysokość komory roboczej 2,0 m. , jest: „Minimalna średnica wewnętrzna studzienki włazowej powinna wynosić 1,20 m wyjątkowo dopuszcza się 1,0 m, a wysokość komory roboczej 2,0 m, studzienki włazowe należy zlokalizować co 250 m, pozostałe studzienki rewizyjne o średnicy 0,6 m. Dopuszcza się studzienki rewizyjne o średnicy 0,425”.
- oraz dodano „W celu określenia ilości ścieków należy przyjąć ich odprowadzenie od około 60 mieszkańców”.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-05-10 09:00

Po zmianie:
2023-05-16 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-05-10 10:00

Po zmianie:
2023-05-16 10:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.