Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00102173/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00334683/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00185629/01 - Wynik z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfryzacja Urzędu Miejskiego w Głownie oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych jednostki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Głowno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 15
1.5.2.) Miejscowość: Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@gloowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glowno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glowno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfryzacja Urzędu Miejskiego w Głownie oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych jednostki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d27070b-b0f8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526773/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfrowa Gmina - rozwój cyfrowy instytucji oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja zadania, będącego przedmiotem postępowania dofinansowana jest z projektu grantowego „Cyfrowa Gmina", finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU – działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 314934,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.: Dostawa i wdrożenie urządzeń do ochrony wydzielonych sieci komputerowych LAN Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. dostawę urządzeń z niezbędnymi licencjami tj.:
− sieciowego systemu bezpieczeństwa klasy UTM,
− dwóch przełączników sieciowych 48-portowych,
− dwóch Access Pointów;
2. wdrożenie urządzeń, o których mowa powyżej w sieci Zamawiającego w tym:
− instalację, uruchomienie i konfigurację urządzeń do pracy w środowisku produkcyjnym,
− zmodyfikowanie i opracowanie dokumentów oraz procedur wewnętrznych w zakresie ochrony wydzielonych sieci komputerowych LAN,
− przeszkolenie administratora sieci w zakresie administrowania dostarczonymi urządzeniami w obszarze co najmniej tych parametrów i funkcjonalności, które zostaną skonfigurowane w ramach prac wdrożeniowych zawartych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.1. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 67593,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2.: Dostawa specjalistycznego oprogramowania do scentralizowanego tworzenia kopii zapasowych komputerów stacjonarnych, laptopów i maszyn wirtualnych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego oprogramowania
do scentralizowanego tworzenia kopii zapasowych komputerów stacjonarnych, laptopów i maszyn wirtualnych.
Minimalna liczba licencjonowanych stacji PC: 60 sztuk oraz 5 sztuk serwerów.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.2. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3.: Dostawa specjalistycznego oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia dla administratora z zakresu dostarczonych rozwiązań.Oprogramowanie musi posiadać budowę modułową, składającą się z serwera zarządzającego, zdalnych konsoli oraz agentów. Komunikacja pomiędzy serwerem a agentami i konsolami nawiązywana musi być przy użyciu szyfrowanego protokołu TLS 1.2. Moduły muszą umożliwiać kompleksowy monitoring sieci, monitoring sprzętu komputerowego na stanowiskach użytkowników pod kątem zmian sprzętowych i programowych oraz pomocy w formie interaktywnego połączenia sieciowego z obsługiwanym użytkownikiem; w zakresie danych, które dotyczą działań pracownika na komputerze.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.3. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 15447,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4.: Dostawa serwera komputerowego z systemem serwerowym oraz szafy serwerowej wraz z wyposażeniem.Urządzenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Obudowa z możliwością instalacji w standardowej szafie RACK 19” (maksymalnie 1U wraz
ze wszystkimi elementami niezbędnymi do zamontowania serwera w szafie) z możliwością instalacji dysków w konfiguracjach: 10 x 2.5” SAS/SATA/NVMe lub 8 x 2.5” SAS/SATA lub 4 x 3.5” SAS/SATA. Procesor minimum 10-rdzeniowy, 20 wątkowy klasy x86 dedykowany do pracy w serwerach, taktowany zegarem co najmniej 2.4GHz, pamięć cache minimum 13,7MB.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.4. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
31213300-5 - Szafy kablowe
4.5.5.) Wartość części: 30487,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5.: Dostawa laptopów oraz licencji oprogramowania biurowego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych laptopów oraz licencji oprogramowania biurowego. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę 18 sztuk fabrycznie nowych laptopów wraz z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym;
- dostawę 38 sztuk licencji dożywotniej BOX, uprawniającej do instalacji i użytkowania pakietu oprogramowania do zastosowań biurowych, z prawem do instalacji na komputerach, w tym na komputerach bez dostępu do Internetu.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.5. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 92983,74 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6.: Dostawa 2 sztuk komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.6. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7.: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę 2 sztuk nowych urządzeń wielofunkcyjnych – kolorowych;
- dostawę 8 sztuk nowych urządzeń wielofunkcyjnych – monochromatycznych.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.7. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 68292,68 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8.: Dostawa monitorów komputerowych, skanera dokumentów, projektora multimedialnego oraz zasilaczy awaryjnych UPS.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: monitorów komputerowych, skanera dokumentów, projektora multimedialnego oraz zasilaczy awaryjnych UPS, w tym:
- dostawę 12 sztuk fabrycznie nowych monitorów komputerowych;
- dostawę 1 sztuki fabrycznie nowego biurkowego skanera dokumentów;
- dostawę 1 sztuki fabrycznie nowego projektora multimedialnego;
- dostawę 6 sztuk fabrycznie nowych komputerowych zasilaczy awaryjnych UPS wraz z bateriami;
- dostawę 1 sztuki fabrycznie nowego zasilacza awaryjnego UPS wraz z bateriami, z możliwością montażu w szafie rack.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.8. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8”
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 24682,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129349,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129349,26 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27700,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27700,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27700,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27700,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.