eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów rozruchowych do pojazdów i transporterów kołowych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów rozruchowych do pojazdów i transporterów kołowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów rozruchowych do pojazdów i transporterów kołowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed57d727-cc41-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078225/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Zakup i dostawa akumulatorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145364/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36-ZP-05-22-79

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 347365,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213543,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów rozruchowych do pojazdów w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4A do SWZ (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ).
Zgodnie z obowiązującymi przepisami nadzorowania jakości realizowanego zamówienia zgodnie z „Klauzulą Jakościową” stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ, dokona upoważniony przedstawiciel RPW (Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe) zgodnie z wymaganiami AQAP 2131 wyd. C, wersja 1, poświadczając ten fakt podpisem na „Świadectwie zgodności”(Certificate of Conformity – CoC). Przedstawiciel RPW, dokona nadzoru jakości przed formalnym przekazaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy do Zamawiającego. Szczegółowy zakres i sposób nadzorowania jakości przez RPW zawierają projektowe postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczane do magazynu Służby czołgowo-samochodowej znajdującego się w Jednostce Wojskowej 1749 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w okresie trwania umowy oraz w sposób określony w dokumentach postępowania.
W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbioru z magazynu Zamawiającego wszystkich (w tym również innych niż dostarczone przez Wykonawcę) zużytych akumulatorów w ilości nie większej niż dostarczone. Zakres gospodarowania odpadami szczegółowo został opisany we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 131999,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów rozruchowych do transporterów kołowych w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ).

Zgodnie z obowiązującymi przepisami nadzorowania jakości realizowanego zamówienia zgodnie z „Klauzulą Jakościową” stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ, dokona upoważniony przedstawiciel RPW (Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe) zgodnie z wymaganiami AQAP 2131 wyd. C, wersja 1, poświadczając ten fakt podpisem na „Świadectwie zgodności”(Certificate of Conformity – CoC). Przedstawiciel RPW, dokona nadzoru jakości przed formalnym przekazaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy do Zamawiającego. Szczegółowy zakres i sposób nadzorowania jakości przez RPW zawierają projektowe postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczane do magazynu Służby czołgowo-samochodowej znajdującego się w Jednostce Wojskowej 1749 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w okresie trwania umowy oraz w sposób określony w dokumentach postępowania.
W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbioru z magazynu Zamawiającego wszystkich (w tym również innych niż dostarczone przez Wykonawcę) zużytych akumulatorów w ilości nie większej niż dostarczone. Zakres gospodarowania odpadami szczegółowo został opisany we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 81544,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108868,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108868,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108868,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAD Piotr Mongiałło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021110695

7.3.3) Ulica: Składowa 5

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108868,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-08

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77711,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77711,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77711,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOCRAFT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152121591

7.3.3) Ulica: 8-go Marca 12

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77711,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-08

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji w ramach umowy dla części 1 i 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.