eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie" w podziale na dwa zadania (...) - w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie” w podziale na dwa zadania (...) - w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49bd17b1-ac55-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie” w podziale na dwa zadania (...) - w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49bd17b1-ac55-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016379/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie w podziale na dwa zadania (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102476

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 23396779,09 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14175972,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn: "Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie" w podziale na dwa zadania: 1) Zadanie 1 – zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury technicznej w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie, z prawem opcji w zakresie robót budowlanych, 2) Zadanie 2 – zaprojektowanie infrastruktury technicznej w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie. 2. Zakres zamówienia opisanego w ust. 1 obejmuje: 1) wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego (zwanego dalej „PFU”) stanowiącego Zał. Nr 9 do wzoru umowy, wielobranżowego projektu budowlanego, technicznego i wykonawczego (dla Zadania Nr 1 i Nr 2) obejmującego: a) układ drogowy; b) kanalizację sanitarną; c) kanalizację deszczową; d) sieć wodociągową; e) oświetlenie uliczne; f) sieć kanałów technologicznych, 2) przygotowanie i złożenie wniosku wraz z załącznikami o pozwolenie na budowę/ przyjęcie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Gliwicach (w zależności od potrzeb), 3) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/przyjęcia zgłoszenia bez uwag (w zależności od potrzeb), 4) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt.1) w zakresie wskazanym w PFU dla Zadania Nr 1, z wyłączeniem robót budowlanych objętych prawem opcji, określonych w pkt. 3 Zbiorczego Zestawienia Składników Ceny Ofertowej (dalej: ZZSCO), stanowiącego Załącznik Nr 4 do „Formularza ofertowego”, 5) wykonanie robót budowlanych objętych prawem opcji określonych w pkt. 4 w/w ZZSCO, na zasadach opisanych w poniżej w ust. 3, 6) pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, 7) roboty towarzyszące (roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, transport odpadów itp.), 8) odtworzenie nawierzchni dróg, chodników ścieżek rowerowych lub zieleni, 9) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektami opracowanymi przez Wykonawcę, 11) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego, 12) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 41) wzoru umowy , 13) roboty towarzyszące (prace ziemne, wycinka drzew, zabezpieczenie istniejących drzew, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odwóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zamulenie istniejących kanałów, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Program funkcjonalno – użytkowy (wraz z załącznikami) oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20786926,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20786926,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20786926,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIL-BUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243315244

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 115 A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwy podwykonawców:
1. Biuro Projektów A-PROPOL Sp. z o.o. Sp.k.
2. OBI COMPLEX Rafał Zgoda
3. DROGOPOL Sp. z o.o.
Zakres zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy:
1. dokumentacja projektowa i nadzór autorski
2. dokumentacja projektowa, nadzór autorski i roboty branży elektrycznej
3. wykonanie kanalizacji deszczowej i sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20786926,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.