eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Zwalczanie roślin inwazyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zwalczanie roślin inwazyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krempna 59

1.5.2.) Miejscowość: Krempna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134414099

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpn@magurskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwalczanie roślin inwazyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc856c8f-ed84-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00174571/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zwalczanie roślin inwazyjnych (barszczu sosnowskiego i rdestowca japońskiego)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie współfinansowane jest w ramach Programu „Środowisko, energia i zmiany klimatu” ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 i Budżetu Państwa, w oparciu o dotację projektu „Zintegrowane podejście do ochrony ekosystemów przed inwazyjnymi roślinami obcymi w południowej Polsce – IAS/EcoSystemCARE”, umowa nr MF EOG 07.02.02-50-0032_21-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc856c8f-ed84-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&art=1680
drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@magurskipn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@magurskipn.pl
2) poprzez Platformę e-zamowienia, dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-zamówienia poprzez kafelek „Przeglądaj postępowania/konkursy”
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamowienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-zamowienia będzie miał dostęp do formularzy służących do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty.
UWAGA – Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z instrukcją zakładania konta użytkownika, dostępną na Platformie e-zamowienia, kafelek „Centrum pomocy”
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje oraz w ”Regulaminie Platformy e-zamowienia”, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin oraz informacje zamieszczone w zakładce „ Centrum pomocy”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy
e-zamowienia wynosi 150 Mb. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-zamowienia oraz wymagania dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-zamowienia” Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na Platformę e-zamowienia, a za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-zamowienia, a w przypadku przekazania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datę potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego. Dokumenty związane z postępowaniem będą publikowane na stronie internetowej Zamawiającego: http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=1 Zamawiający informuje , że w niniejszym postępowaniu nie zachodzą przesłanki określone w art. 65 ust 1, art. 66 o art. 69 ustawy pzp. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania: ZP–370–6-1/23 . Jeżeli Zamawiający i Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy pomocy poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uważał, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail Wykonawcy zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzibą w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym pn.: „Zwalczanie roślin inwazyjnych.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; w przypadku postępowań dotyczących zamówień finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – przez okres 5 lat od daty zakończenia projektu.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-370-1-6/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu dwóch gatunków obcych i inwazyjnych – barszczu Sosnowskiego i rdestowca japońskiego na terenie Magurskiego Parku Narodowego.
Zadanie podzielone zostało na dwie części:

Część 1. Usuwanie barszczu Sosnowskiego
Część 2. Usuwanie rdestowca japońskiego

Część 1. Usuwanie barszczu Sosnowskiego
Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne usuwanie barszcz Sosnowskiego na wskazanych przez Zamawiającego powierzchniach poprzez zastosowanie metody polegającej, na przecinaniu szyjki korzeniowej na głębokości minimum 15-25 cm przy użyciu szpadla (w przypadku osobników dorosłych) wraz ze ścięciem osobników oraz – jeśli będą obecne - wyrywaniu siewek. Zabiegi te należy powtórzyć 3-krotnie w ciągu sezonu wegetacyjnego, począwszy od pierwszej połowy lipca. Po wykonaniu zabiegu należy wyrównać powierzchnię a pozostałą biomasę złożyć w miejscach wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
Wykonawca nie może dopuścić do wytworzenia i rozsiania się nasion. Ponieważ prace będą wykonywane już w fazie kwitnienia barszczy, usuwanie osobników należy poprzedzić ścięciem kwiatostanów i ich zabezpieczeniem poprzez zapakowanie w szczelne worki foliowe. Worki należy składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego a następnie dowieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie MPN), gdzie będą składowane.
Termin wykonania:
 Etap 1 - do 15 lipca 2023 r. – pierwsze przycinanie.
 Etap 2 - do 15 sierpnia 2023 r. – drugie przycinanie.
 Etap 3 - do 15 października 2023 r. – trzecie przycinanie.

Zredukowana powierzchnia, na której będzie wykonywany zabieg wynosi 3 ha +/- 10%.
Zestawienie działek ewidencyjnych, na których będzie prowadzony zabieg zamieszczono w tabeli poniżej. Załącznik graficzny nr 1 pokazuje miejsca planowanych prac na tle ortofotomapy i granic Magurskiego PN.

Nr. działki Obręb ewidencyjny Nazwa zwalczanego gatunku
583/3 Krempna Barszcz Sosnowskiego
534 Krempna Barszcz Sosnowskiego
944/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego
1058/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego
1056/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego
1039/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego
1055/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego
1052/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego
1045/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego
1039/2 Myscowa Barszcz Sosnowskiego
937/2 Myscowa Barszcz Sosnowskiego
465/4 Polany Barszcz Sosnowskiego
40/190 Kotań Barszcz Sosnowskiego
40/198 Kotań Barszcz Sosnowskiego


Uwaga:
• Termin zakończenia kolejnych etapów zwalczania barszczu Sosnowskiego zostały podane w przybliżeniu i mogą ulec zmianie.
• Wykonanie prac przewidzianych w poszczególnych etapach jest uzależnione od stopnia rozwoju roślin, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyspieszenia lub opóźnienia ich terminu.
• O konieczności rozpoczęcia prac Wykonawca zostanie powiadomiony (tel./mail) na minimum 1 tydzień przed wejściem w teren.

Część 2. Usuwanie rdestowca japońskiego
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie rdestowca japońskiego przez 3-krotne koszenie na wskazanych przez Zamawiającego powierzchniach w Magurskim Parku Narodowym.
Prace należy wykonywać przy użyciu sprzętu ręcznego lub ręcznych narzędzi mechanicznych, tj. wykaszarek, tasaków (należy stosować noże metalowe: trójząb, tarcza 2-, 3- lub 4-zębna). Biomasę powstałą z części nadziemnych należy pozostawić do wysuszenia (ok. 6 tygodni) w postaci pryzm, w miejscach uzgodnionych z pracownikami Magurskiego PN sprawującymi nadzór przyrodniczy. Pryzmy składować w miejscach nie narażonych na zalanie, nasłonecznionych i przewiewnych, gdzie nie ma intensywnej penetracji ludzi. Biomasę pozostawić do wysuszenia, a następnie rozdrobnić, rozplantować w rejonie działań. Zebrana biomasa (tj. pędy nadziemne rdestowca) powinna być odizolowana od podłoża i ułożona na nieprzepuszczalnym materiale (na folii, plandece itp.), dodatkowo przykryta od góry siatką oczkową (15 × 15 mm) zabezpieczającą przed przypadkowym rozwlekaniem przez m.in. wiatr czy zwierzęta.
Termin wykonania:
 Etap 1 - do 15 lipca 2023 r. – pierwsze koszenie i pryzmowanie.
 Etap 2 - do 15 sierpnia 2023 r. – drugie koszenie i pryzmowanie.
 Etap 3 - do 30 września 2023 r. – trzecie koszenie, pryzmowanie i rozplantowanie (rozplantowanie dotyczy biomasy z etapu 1 i 2).
 Etap 4 – do 15 listopada 2022 r. – rozplantowanie (rozplantowanie dotyczy biomasy z etapu 3).

Obowiązkiem Wykonawcy będzie również kontrola a w razie potrzeby poprawa mocowania stalowej siatki jakiej użyto w ubiegłorocznym sezonie wegetacyjnym do zwalczania rdestowca japońskie na powierzchni ok 100 m2 . Do mocowania siatki należy użyć szpilek o średnicy co najmniej 6 mm i długości min. 50 cm, wykonanych najlepiej z prętów żebrowanych, w kształcie litery J, U, T. oraz wkrętów do drewna z podkładkami o średnicy większej niż oczko siatki przykręcanych do drewnianych łat.


Zredukowana powierzchnia, na której będzie wykonywany zabieg wynosi 3 ha +/- 10%.
Zestawienie działek ewidencyjnych, na których będzie prowadzony zabieg zamieszczono w tabeli poniżej. Załącznik graficzny nr 2 pokazuje miejsca planowanych prac na tle ortofotomapy i granic Magurskiego PN.

Nr. działki Obręb ewidencyjny Nazwa zwalczanego gatunku
1839/5 Cieklin Rdestowiec japoński
2181 Pielgrzymka Rdestowiec japoński
2196 Pielgrzymka Rdestowiec japoński
2183 Pielgrzymka Rdestowiec japoński
2186 Pielgrzymka Rdestowiec japoński
366/2 Folusz Rdestowiec japoński
2188 Pielgrzymka Rdestowiec japoński
2192 Pielgrzymka Rdestowiec japoński

Uwaga:
• Termin zakończenia kolejnych etapów zwalczania rdestowca japońskiego zostały podane w przybliżeniu i mogą ulec zmianie.
• Wykonanie prac przewidzianych w poszczególnych etapach jest uzależnione od stopnia rozwoju roślin, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyspieszenia lub opóźnienia ich terminu.
• Kontrola a w razie potrzeby poprawa mocowania stalowej siatki jakiej użyto do zwalczania rdestowca japońskiego w ubiegłym roku zostanie wykonana w ramach 1 Etapu prac.
• O konieczności rozpoczęcia prac Wykonawca zostanie powiadomiony (tel./mail) na minimum 1 tydzień przed wejściem w teren.
Przy wykonywaniu zabiegów będzie prowadzony nadzór przyrodniczy przez pracowników Magurskiego Parku Narodowego.
Wykonawca uwzględnia w cenie oferty zakup wszystkich materiałów (folii, plandek, worków, siatki nylonowej, kotew, wkrętów itp.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena - 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonał przynajmniej jedną usługę polegającą na zwalczaniu roślin gatunków inwazyjnych i potwierdzi to referencjami/kserokopią podpisanego bez zastrzeżeń protokołu odbioru - Wzór wykazu wykonywanych usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 3 – Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych usług

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach:
a) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów.
b) Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy.
c) Zmiany zakresu umowy, z uwzględnieniem zapisu § 8 ust. 1 lit. b), w jakim realizacja Umowy jest niemożliwa do wykonania, wskutek okoliczności niezależnych od stron Umowy, których nawet przy dołożeniu należytej staranności nie mogły one przewidzieć, w szczególności: zjawisk atmosferycznych wpływających na możliwość wystąpienia podtopień, lub innych zjawisk naturalnych lub wynikających z sił przyrody mających wpływ na brak dostępności poszczególnych obszarów podlegających Umowie.
2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
3. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy e-zamowienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.