eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa prostokątnych magnetronów liniowych wraz z systemem zasilania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa prostokątnych magnetronów liniowych wraz z systemem zasilania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387139360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. K. Pułaskiego, 6/10

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 364 42 41

1.5.8.) Numer faksu: 48 364 47 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@itee.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.itee.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe, prace rozwojowe, działalność wdrożeniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa prostokątnych magnetronów liniowych wraz z systemem zasilania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a64845d-eb0b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.itee.radom.pl/index.php/home-2/nowe-przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami, w tym składanie ofert będzie się odbywać za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), dostępnej pod adresem: https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal, a także, w zakresie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SWZ”) pkt. VIII ppkt. A, innych środków komunikacji elektronicznej, w tym miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020.344), w tym: a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl (informacje o postępowaniu, szyfrowanie oferty, przekierowanie do formularzy ePUAP); b) Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), dostępnej pod adresem: https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia (formularze do komunikacji, składanie ofert); c) poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert), na adresy wskazane w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej także „SWZ”), a także: d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl (ogłoszenie o zamówieniu, informacje o postępowaniu); e) strony internetowej Zamawiającego (ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i informacje dla Wykonawców): https://bip.itee.radom.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Ofertę oraz wszystkie załączniki, a także inne dokumenty i oświadczenia składa się w niniejszym postępowaniu, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. Szczegółowe wymagania dotyczące komunikacji elektronicznej oraz sposobu przygotowania i składania ofert są zawarte w SWZ, w szczególności w punktach VII, VIII ppkt. A oraz XI ppkt. A i B.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

angielski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzulę informacyjną z art. 13 RODO zawiera pkt XIX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W niniejszym postępowaniu nie przysługują:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CI/07/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. prostokątnych magnetronów liniowych wraz z systemem zasilania. Zamówienie obejmuje także dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Szczegółowy zakres i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31711421-0 - Magnetrony

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31174000-6 - Transformatory układów zasilania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1) oferta spełnia wymagania określone w SWZ; 2) oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie; 3) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium: cena – 100%. Oferta przedstawiająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów za cenę. Pozostałym ofertom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy, z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę zagranicznego mającego siedzibę bądź miejsce zamieszkania poza obszarem UE, Zamawiający, w celu oceny oferty, doliczy do przedstawionej w niej ceny cło według kodu taryfy celnej, którego zapłata leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu z postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 4 do SWZ), dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu wykazania, że oferta spełnia wymagania techniczne określone w SWZ, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń, sporządzona w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
b) Dodatkowe informacje techniczne dotyczące oferowanych urządzeń (np. informacje katalogowe, instrukcje obsługi, itp.) – jeżeli istnieją i zawierają potwierdzenie parametrów technicznych określonych w załączniku nr 3 do SWZ, sporządzone w języku polskim. Zamawiający dopuszcza złożenie wymienionych informacji w języku angielskim w przypadku, gdy nie istnieje ich polska wersja językowa.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. a) powyżej lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, przy czym postanowienia tego nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;
2) W przypadku o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;
4) Oferta winna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionych przedstawicieli tych wykonawców;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;
6) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 1, została wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w SWZ pkt. VII.A.2.2), składa każdy z Wykonawców;
8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe o których mowa w SWZ pkt. VII.B.1;
9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia wymienione w SWZ pkt. VII. A.2.3 i VII.A.2.4 musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy:
1) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wymogów dotyczących realizacji projektu, w ramach którego jest udzielane niniejsze zamówienie, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) Z daty zawarcia umowy i treści oferty wybranego wykonawcy wynikać będzie, że termin wykonania zamówienia będzie przypadał w dniu uznanym ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, to termin wykonania zamówienia będzie przypadał w najbliższym dniu roboczym następującym po tym dniu;
3) Wykonanie umowy nie jest możliwe w wyniku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (m.in. siła wyższa), w tym w przypadku braku możliwości realizacji umowy w pierwotnym terminie z powodu ograniczeń spowodowanych występowaniem wirusa SARS-CoV-2 i rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-27 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy ePUAP, na adres elektronicznej skrzynki podawczej Zamawiającego: /itee-pib/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.