eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef18a8ca-ccbd-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=62497099

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w swz oraz w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zamieszczona w Rozdziale 12 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania zostały zawarte w Rozdziale 12 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 220000.271.2.2024-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowywaniu, gotowaniu oraz wydawaniu przez Wykonawcę całodziennych posiłków dla uczestników szkoleń, warsztatów oraz dla innych osób skierowanych w ramach zleconych zadań do obiektów Zamawiającego. Usługa gastronomiczna będzie obejmowała przygotowanie i wydawanie śniadań, obiadów, kolacji oraz serwisu kawa/herbata wraz z poczęstunkiem.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem, w obiekcie przy ul. Gimnazjalnej 8, w udostępnionych przez Zamawiającego na podstawie odrębnej umowy najmu pomieszczeniach znajdujących się w przyziemiu (zaplecze kuchenne, jadalnia) oraz bufecie znajdującym się na parterze o łącznej powierzchni 464,10 m2.
3. Zamawiający zastrzega, iż zwarcie umowy najmu, a tym samym umowy na świadczenie usług gastronomicznych, uwarunkowane jest uzyskaniem przez Zamawiającego stosownej zgody jednostki nadrzędnej.
4. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego wyniesie:
1) Śniadanie 1 500 usł.
2) Obiad 1 500 usł.
3) Kolacja 1 500 usł.
4) Poczęstunek 1 500 usł.
5) Serwis kawa/herbata 1 500 usł.
Zamawiający wskazuje, iż ilości wyszczególnionych rodzajów posiłków są wielkościami prognozowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami wskazanymi powyżej, z zastrzeżeniem, iż w wyniku wprowadzonych zmian nie zostanie przekroczona wartości umowy w zakresie zamówienia podstawowego.
Przewidywana liczba uczestników szkoleń w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego: 600 osób.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami jakościowymi (rodzaj zamawianych posiłków, charakterystyka ich przygotowania, dostarczenia, podania) oraz ilościowymi dotyczącymi realizacji usługi gastronomicznej, został zawarty w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55510000-8 - Usługi bufetowe

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia w trakcie trwania umowy zakresu zamówienia podstawowego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 ustawy.
2. Opcja dotyczy zwiększenia ilościowo/wartościowego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
3. Maksymalny zakres świadczenia w ramach opcji:
1) Śniadanie 6 000 usł.
2) Obiad 6 000 usł.
3) Kolacja 6 000 usł.
4) Poczęstunek 6 000 usł.
5) Serwis kawa/herbata 6 000 usł.
Zamawiający wskazuje, iż ilości wyszczególnionych rodzajów posiłków są wielkościami prognozowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami wskazanymi powyżej, z zastrzeżeniem, iż w wyniku wprowadzonych zmian nie zostanie przekroczona wartości umowy w zakresie zamówienia opcjonalnego.
Przewidywana liczba uczestników szkoleń w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji: 2 400 osób.
4. Okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego korzystania z opcji, do wyczerpania maksymalnego zakresu świadczenia w ramach opcji w okresie obowiązywania umowy.
5. Uruchomienie opcji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego, związanych z organizacją szkoleń, warsztatów, ilości zadań zleconych związanych ze zwiększeniem liczby uczestników szkoleń korzystających z całodziennego wyżywienia. Ostateczny zakres wykonania usług uzależniony będzie od liczby uczestników i faktycznie przeprowadzonych szkoleń/warsztatów/zadań.
6. Uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie do Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail, druku „Zamówienia opcjonalnego”, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do OPZ, w terminie co najmniej 7 (siedmiu) dni roboczych przed koniecznością uruchomienia zamówienia opcjonalnego.
7. Uprawnioną osobą do złożenia oświadczenia woli w zakresie skorzystania z opcji jest: Aneta Gąsienica-Lizoń.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi w ramach zamówienia opcjonalnego zgodnie z warunkami i na zasadach określonych dla zamówienia podstawowego, w cenach zamówienia podstawowego.
9. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie podstawowych godzin wydawania kolacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość stawki czynszu za 1 m2

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej jedną usługę żywieniową w zakresie zbiorowego żywienia spełniającą łącznie n/w wymagania:
- usługa była/jest świadczona co najmniej 5 dni w tygodniu,
- usługa była/jest realizowana w sposób nieprzerwany przez okres, co najmniej 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych,
- usługa dotyczy co najmniej dwóch posiłków typu śniadanie, obiad, kolacja,
- na kwotę co najmniej 150 000,00 zł. brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. Dokumentu z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2. Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy.
3. W przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa Wykonawca składa oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ wraz z jednoczesnym oznaczeniem pliku „Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji”.
4. W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia - oryginał dokumentu w postaci elektronicznej.
5. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert oraz powinno być utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres dopuszczalnych zmian umowy, został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający doprecyzowuje, iż okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej wskazany w pkt 4.2.10.) wynosi 34 tygodnie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 07.03.2024 r., lecz nie dłużej niż do dnia 31.10.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.