eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Zadanie nr 5. Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szemudzie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie nr 5. Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szemudzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szemud

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 5. Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szemudzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbc75c51-8f80-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023934/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Zadanie nr 5. Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szemudzie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/30/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138418,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Opracowanie dokumentacji projektowej (wielobranżowych projektów budowlanych) wraz z materiałami przetargowymi oraz przygotowanie i złożenie w Starostwie Powiatowym w Wejherowie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami wymaganymi obowiązującymi przepisami.
2) Zadaniem objęte jest przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej umożliwiającej budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Szemudzie.
3) Cechy planowanego obiektu:
- wymiary boiska: 14,0 m x 28,0 m, nawierzchnia z poliuretanu,
- zadaszenie boiska – łukowa hala namiotowa o szerokości 18,0 m, długości 30,0 m i wysokości około 7,0 m, o konstrukcji stalowej,
- poszycie ścian i dachu: z płyt warstwowych,
- instalacje elektryczne (m. in. przyłącze kablowe, rozdzielnia, gniazda i włączniki, oświetlenie LED oraz zasilanie wszystkich urządzeń wyposażenia boiska),
- instalacje wodno-kanalizacyjne wraz z przyłączem do sieci ks,
- zaplecze szatniowo-sanitarne,
- ogrzewanie hali,
- łącznik pomiędzy szkołą i projektowanym boiskiem,
- wyposażenie sportowe, m.in. strzelnica laserowa czterostanowiskowa,
- zagospodarowanie terenu.
4) Kompleksowy zakres dokumentacji ma obejmować:
a) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcję boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem składającą się z opisu przyjętych rozwiązań, projektu zagospodarowania terenu, rysunków elewacji oraz wizualizacji 3D.
b) Wykonawca opracuje wielobranżowy projekt budowlany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) po 6 egzemplarzy wliczając w to egzemplarze złożone w Starostwie.
c) Wykonawca opracuje szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (4 szt.) oraz kosztorysów inwestorskich i przedmiarów (po 2 szt.).
d) Wykonawca uzyska pozwolenie na budowę w terminie do 29.03.2024 r.
e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny projekt na płycie CD (wersje edytowalne każdej składowej projektu).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: umowa – projekt zał. Nr 6 oraz zał. Nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GreCad U.P.B.H. mgr inż. Piotr Greinke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911485967

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.