eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Budowa odcinka tymczasowej drogi z płyt betonowych ul. Michała Rosnowskiego w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinka tymczasowej drogi z płyt betonowych ul. Michała Rosnowskiego w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinka tymczasowej drogi z płyt betonowych ul. Michała Rosnowskiego w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ee12947-a563-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne: Przepis art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) umożliwia powierzenie wykonania usług, dostaw lub robót budowlanych na rzecz podmiotu wewnętrznego, tj. udzielanie zamówień wewnętrznych (in-house) pomiędzy podmiotami sektora publicznego przy zastosowaniu trybu z wolnej
ręki, pod warunkiem zajścia odpowiednich okoliczności. Gmina Miasto Elbląg jest Zamawiającym, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mając na uwadze powyższe możliwe jest powierzenie wykonywania przedmiotowych zadań Elbląskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., 82-300 Elbląg, ul. Szańcowa 1, ponieważ spełnione są łącznie następujące warunki, tj.: c.d. w sekcji IX.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.93.2023.PL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1113349,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Budowa odcinka tymczasowej drogi z płyt betonowych ul. Michała Rosnowskiego w Elblągu
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:
Elbląg, ul. Michała Rosnowskiego
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka tymczasowej drogi z płyt betonowych ul. Michała Rosnowskiego w Elblągu.
2. Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się wykonanie nawierzchni drogi z płyt drogowych pełnych o wymiarach 300x150x15cm. Szerokość jezdni 6,0m. Długości około 496,5 m. Pobocza szerokości 0,5 m.
Szczegółowy zakres zamówienia, technologię oraz wymagania wykonania robót budowlanych określają przedmiar robót, specyfikacja techniczna oraz projekt techniczno - wykonawczy pn. Budowa odcinka tymczasowej drogi z płyt betonowych ul. Michała Rosnowskiego w Elblągu wykonany przez Obsługa Inwestycji Budowlanych, Tomasz Wojtanowski, 82-300 Elbląg, ul. Ogólna 1M/3.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. i B. oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o której mowa w pkt C. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do ZdN.
3. Zamawiający informuje, że:
1) Zadanie realizowane będzie ze środków własnych Gminy Miasta Elbląg.
2) Powołał inspektora nadzoru inwestorskiego do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia.
3) Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. Funkcję tę pełni w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga, Departament Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu.
4) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu umowy jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu.
5) Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy musi sporządzić i przekazać do akceptacji Zamawiającemu za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy.
6) Na realizację przedmiotowej inwestycji w 2024 r. dysponuje kwotą 258 tyś. zł brutto, pozostałe koszty zostaną opłacone ze środków budżetowych 2025 r. z zastrzeżeniem, że w przypadku możliwości zabezpieczenia przez Zamawiającego w 2024 r. dodatkowych środków finansowych Zamawiający opłaci faktury na wyższą kwotę, odpowiadającą wysokości tych dodatkowych środków.
7) Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. planuje w obrębie pasa drogowego ul. Michała Rosnowskiego wykonać w I kwartale 2024 r. budowę sieci wodociągowej i sanitarnej i II kwartale 2024 r. sieci deszczowej. Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania robót związanych z budową drogi z płyt z robotami wykonywanymi przez EPWiK sp. z o.o.
4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, obejmującą w szczególności:
1) Wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, domiarów i szkiców w zakresie wykonanych elementów drogowych oraz pozostałych elementów objętych dokumentacją projektową na potrzeby dokumentów rozliczeniowych PŚP potwierdzających ilości wykonanych robót z wyodrębnieniem poszczególnych elementów pozycji obmiarowych.
2) Wykonywanie (w tym na żądanie inspektora nadzoru i Zamawiającego) niezbędnych pomiarów wysokościowych poszczególnych warstw nawierzchni oraz rzędnych elementów drogowych w zakresie weryfikacji i zgodności z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną parametrów technicznych .
3) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych nawierzchni drogowych, elementów uzbrojenia i innych elementów w zakresie objętym robotami budowlanymi, ze wskazaniem charakterystycznych rzędnych niwelety nawierzchni i elementów drogowych, zmian materiałów nawierzchni drogowych, ewentualnych zmian w zakresie geometrii elementów drogowych, elementów odwodnienia - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 w formie cyfrowej w formacie pdf i dwg i zgłoszenie jej do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
4) Wykonanie inwentaryzacji elementów wskazanych przez Zamawiającego związanych z realizacją ewentualnych robót dodatkowych/koniecznych/zamiennych.
5. Zakres, o którym mowa w pkt I. ppkt 2. ZdN stanowi główny przedmiot zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać.
6. Szczegółowy opis oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.
7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
9. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
Oświadczenie dotyczące spełnienia przedmiotowego obowiązku Wykonawca złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1316648,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1316648,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1316648,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367431388

7.3.3) Ulica: Szańcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1316648,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. pkt 4.1.1) a) Zamawiający, tj. Gmina Miasto Elbląg, sprawuje kontrolę nad spółką, odpowiadającą kontroli sprawowanej
nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące
zarządzania sprawami tej spółki,
b) ponad 90% działalności Elbląskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., 82-300 Elbląg, ul. Szańcowa 1
dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego, tj. Gminę Miasto Elbląg sprawującego nad spółką
bezpośrednią kontrolę; przedmiotowy procent działalności został ustalony na podstawie art. 214 ust. 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych, za pomocą średniego przychodu za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Mając na uwadze powyższe regulacje możliwe jest powierzenie wykonywania zadań wyżej wymienionej spółce, gdyż
spełnia ona przytoczone okoliczności umożliwiające udzielenie tego zamówienia w trybie in-house.

Dotyczy 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Termin wykonania zamówienia:
1) Termin rozpoczęcia robót: po protokolarnym przekazaniu terenu budowy. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy nastąpi nie później niż w dniu rozpoczęcia robót wskazanym w zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramie, o którym mowa w § 5 ust.10 umowy.
2) Termin zakończenia realizacji robót budowlanych: do 160 dni od protokolarnego przekazania terenu budowy lecz nie później niż do 30.07.2024 r.
3) Termin rozliczenia inwestycji: do 1.02.2025 r. Przez termin rozliczenia rozumie się termin płatności przez Zamawiającego faktury końcowej złożonej przez Wykonawcę

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.