eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tresna › Modernizacja dróg gminnych - drugie postępowanie dla części II



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych - drugie postępowanie dla części II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICHÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Tresna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żywiecka 2

1.5.2.) Miejscowość: Tresna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-311

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czernichow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-481a82b6-c237-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych - drugie postępowanie dla części II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-481a82b6-c237-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050817/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n.: „Modernizacja dróg gminnych”, polegająca na: remoncie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie dróg gminnych wraz z modernizacją infrastruktury towarzyszącej, takiej jak: kanalizacja deszczowa dla odwodnienia drogi, niezbędne umocnienie terenu, oświetlenie drogowe, etc., realizowana częściowo w formule projektuj i buduj. Zamówienie dla części II:
I. Modernizacja dróg gminnych część II (formuła projektuj i buduj)
Miejsce realizacji: teren gminy Czernichów.
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje:
- dla zamówienia Modernizacja dróg gminnych część II - Program Funkcjonalno – Użytkowy.
Pożądane jest, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, w którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Zamawiający informuje o trwającej przebudowie drogi wojewódzkiej nr 948 na terenie gminy Czernichów oraz gmin ościennych (od DK 52 (rondo w m. Kobiernice) do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 946 w m. Żywiec (Oczków)). W związku z trwającą przebudową wprowadzana jest tymczasowa organizacja ruchu oraz ograniczenia w poruszaniu się po poszczególnych odcinkach drogi związane zarówno z zamknięciami drogi wojewódzkiej 948 dla ruchu pojazdów, jak i objazdami i ograniczeniami tonażowymi na tychże objazdach. W związku z trwającą przebudową DW 948 wprowadzony został w styczniu 2023 r. objazd (do 3,5 t) ul. Spacerową (droga gminna publiczna) w miejscowości Międzybrodzie Żywieckie - Czernichów – Tresna. Ponadto w związku z planowanym remontem obiektu mostowego w obrębie zapory Tresna – obiekt ten zostanie zamknięty i wyłączony z ruchu (brak możliwość przejazdu przez zaporę Tresna przez okres min. 9 m -cy w 2023 r.). Wykonawca powinien powyższe okoliczności uwzględnić w składanej przez siebie ofercie, bowiem nie będą one stanowiły podstawy zamiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem przez wykonanie i umieszczenie na terenie robót tablic informacyjnych i ostrzegawczych. Tablice będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. Na tablicach informacyjnych zamieszony zostanie kontakt telefoniczny czynny całodobowo do wyznaczonej przez Wykonawcę osoby odpowiedzialnej za stan bezpieczeństwa terenu budowy. Dodatkowo przed rozpoczęciem robót Wykonawca wykona i umieści w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablice informacyjne dla dofinansowania z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, a także dla dofinansowania z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ oraz: dla zamówienia Modernizacja dróg gminnych część II - Projektem Umowy, Programem Funkcjonalno – Użytkowym, a także zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekcie Umowy. Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3102060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3185700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3102060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych DROBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242895676

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 103

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane w zakresie modernizacji dróg: remontu i/lub przebudowy dróg.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3102060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.