eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drużbice › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Suchcice, gm. Drużbice.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Suchcice, gm. Drużbice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRUŻBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 77 A

1.5.2.) Miejscowość: Drużbice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-403

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 631-10-78 (79)

1.5.8.) Numer faksu: 44 631-12-59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@druzbice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43511ee3-9a8d-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Suchcice, gm. Drużbice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43511ee3-9a8d-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027131/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Suchcice, gm. Drużbice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2543868,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Suchcice, gm. Drużbice. Lokalizacja inwestycji: działka nr ewid. 101/1, obręb geod. 24 Suchcice, gm. Drużbice.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) przygotowanie placu budowy,
2) rozbiórkę istniejącego budynku świetlicy wiejskiej,
3) likwidację istniejącego przyłącza wodociągowego oraz wykonanie nowego przyłącza wodociągowego,
4) budowę nowego budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej 387,82 m², kubaturze zewnętrznej 2 551,90 m³ obejmującą wykonanie: robót ziemnych; fundamentów; ścian fundamentowych; izolacji fundamentów; ścian zewnętrznych i wewnętrznych; ścianek działowych; stropu; podciągów; wieńców; konstrukcji i pokrycia dachu; wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych styropianem oraz wełną mineralną oraz wykonaniem tynku zewnętrznego; stolarki okiennej i drzwiowej; wykonanie posadzki, ułożenie płytek ceramicznych; wykonanie robót wykończeniowych, tynków cem-wap kat. III, ułożeniu płytek ceramicznych oraz wykonanie robót malarskich.
5) wykonanie instalacji elektrycznych obejmujących między innymi: zasilanie i rozdzielnie; przeciwpożarowy wyłącznik prądu; instalację oświetlenia podstawowego; instalację gniazd wtyczkowych 1-fazowych; instalację gniazd wtyczkowych 3-fazowych; instalację oświetlenia awaryjnego; instalację oświetlenia ewakuacyjnego; wykonanie zasilania wentylacji i klimatyzacji; wykonanie zasilania pompy ciepła; wykonanie instalacji ochrony odgromowej; wykonanie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy minimum 19,80 kWp.
6) wykonanie instalacji sanitarnych w tym: instalacji wody zimnej; instalację wody ciepłej i cyrkulacji; instalacji kanalizacji sanitarnej; instalację ppoż.; montaż przyborów sanitarnych; instalację wentylacji mechanicznej wraz z centralą wentylacyjną dachową w wykonaniu zewnętrznym o parametrach Vn=3980 m³/h i spręż naw. = 350 Pa oraz Vw=3700 m³/h i spręż wyw. = 300 Pa wyposażoną w nagrzewnicę elektryczną, wymiennik przeciwprądowy, tłumiki akustyczne montowane fabrycznie w centrali oraz automatykę; instalacji grzewczej obejmującej system klimatyzacyjny VRV/VRF zasilany z agregatu skraplającego oraz wykonanie ogrzewania podłogowego wraz z pompą ciepła powietrze/woda typu Split o modulowanej mocy grzewczej do 9,25 kW; zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej.
7) wykonanie zagospodarowania terenu – wykonanie utwardzenia terenu nawierzchnią z kostki betonowej; wykonanie miejsc postojowych z kostki betonowej w tym miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych wraz z jego oznakowaniem; wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej na odpady stałe; plantowanie terenów zielonych, humusowanie z obsianiem trawą.
8) opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego i wyposażenie obiektu w podręczny sprzęt gaśniczy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: ​
1) Projekty budowlane:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt techniczny instalacje sanitarne,
c) projekt architektoniczno-budowlany,
d) projekt techniczny budowlany,
e) projekt techniczny instalacje elektryczne,
f) projekt techniczny przyłącza wodociągowego,
g) opinia geotechniczna,
h) projektowana charakterystyka energetyczna,
- stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ;
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych:
a) branża budowlana,
b) instalacje sanitarne - c.o., wentylacja, WOD-KAN,
c) instalacje elektryczne,
- stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ;
3) Przedmiary robót:
a) branża budowlana,
b) branża sanitarna,
c) branża elektryczna,
- stanowiące Załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określają Projekty budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót załączone do SWZ stanowią opracowanie wtórne w stosunku do projektów budowlanych. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45000000-7 - Roboty budowlane

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2594000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2594000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIVEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384857786

7.3.3) Ulica: Czapliniecka 146

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2594000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane przy współudziale środków z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.