eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskNajem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdd18f9b-c262-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd18f9b-c262-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033483/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2023 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139516

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1/272/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 202006,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuję najem kontenerów na imprezy:
1) impreza: Triathlon
a) kontener magazynowy - 1 szt.,
b) kontener typu biuro - 2 szt.,
c) kontener magazynowy – 3 szt.,
2) impreza: Bieg Westerplatte
a) kontener typu kasa - 2 szt.,
b) kontener magazynowy - 1 szt..
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, który stanowi zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 26143 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuję najem kontenerów na kąpieliska morskie:
1) kąpielisko morskie Gdańsk Orle
a) kontener biurowo-sanitarny wraz ze zbiornikiem na fekalia - 1 szt.,
b) kontener magazynowy - 1 szt.,
c) kontener sanitarny wraz ze zbiornikiem na fekalia - 1 szt.,
2) kąpielisko morskie Gdańsk Sobieszewo
a) kontener biurowo-sanitarny wraz ze zbiornikiem na fekalia - 2 szt.,
b) kontener sanitarny wraz ze zbiornikiem na fekalia - 1 szt.,
c) kontener magazynowy - 2 szt.,
3) kąpielisko morskie Gdańsk Świbno - kontener biurowo-sanitarny - 1 szt.,
4) kąpielisko morskie Dom Zdrojowy - transport i ustawienie oraz demontaż i transport kontenera biurowo-sanitarnego, będącego własnością Zamawiającego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, który stanowi zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 137473,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuję najem toalet przenośnych:
1) Kompleks Sportowy przy Grunwaldzkiej 244 – toaleta przenośna - 1 szt.,
2) Kąpieliska morskie:
a) ulica Trałowa - toaleta przenośna - 3 szt.,
b) ulica Falowa - toaleta przenośna - 4. szt.,
c) ulica Lazurowa - toaleta przenośna - 2 szt.,
3) Obiekt Sportowy przy ulicy Traugutta 29 – toaleta przenośna 1 szt.,
4) Imprezy sportowe:
a) RUN GDN – toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1szt.,
b) Otwarcie ścieżki biegowej – toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1szt.,
c) BO Strzyża – toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1szt.,
d) Cross Duathlon – toaleta przenośna – 4 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 3 szt.,
e) OCR - – toaleta przenośna – 10 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 5 szt.,
f) RUN GDN Oliwa - toaleta przenośna – 6 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 3 szt.,
g) Aquathlon - toaleta przenośna – 4 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 2 szt.,
h) Triathlon - toaleta przenośna – 3 szt., umywalka – 15 szt.,
i) XC Gdańsk - toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1 szt.,
j) XC Gdańsk - toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1 szt.,
k) Otwarcie ścieżki - toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 1 szt.,
l) Turniej Petanque - toaleta przenośna – 1 szt.,
ł) Bieg Westerplatte - toaleta przenośna – 10 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 5 szt.,
m) Gdańsk Biega - toaleta przenośna – 15 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 10 szt.,
n) Impreza 1 - toaleta przenośna – 8 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 3 szt.,
o) Impreza 2 - toaleta przenośna – 10 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 5 szt.,
p) Impreza 3 - toaleta przenośna – 5 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 3 szt.
5) Obiekty hydrotechniczne:
a) Przystań kajakowa na Kamiennej Grodzy - toaleta przenośna – 1 szt.,
b) Przystań kajakowa na Kanale Młynkówka w Sobieszewie - toaleta przenośna – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, który stanowi zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 38389,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21604,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49537,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21604,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC SERWIS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482730408

7.3.3) Ulica: Szybowa 20E

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21604,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-12 do 2023-09-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165066,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165066,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165066,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTENEO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223202022

7.3.3) Ulica: Szczęsna 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165066,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-26 do 2023-09-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33006,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42426,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33006,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC SERWIS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482730408

7.3.3) Ulica: Szybowa 20E

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33006,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.