eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Dostawa i nasadzenie kwiatów oraz konserwacja nasadzeń: 1)Dostawa roślin - kwiatów jednorocznych , nasadzenie roślin i konserwacja tych nasadzeń; 2)Utrzymanie i konserwacja nasadzeń wieloletnich.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i nasadzenie kwiatów oraz konserwacja nasadzeń:
1)Dostawa roślin – kwiatów jednorocznych , nasadzenie roślin i konserwacja tych nasadzeń;
2)Utrzymanie i konserwacja nasadzeń wieloletnich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i nasadzenie kwiatów oraz konserwacja nasadzeń:
1)Dostawa roślin – kwiatów jednorocznych , nasadzenie roślin i konserwacja tych nasadzeń;
2)Utrzymanie i konserwacja nasadzeń wieloletnich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f0ee3a1-cca8-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024281/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa roślin - 1) kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń, - 2) dostawa roślin dwuletnich do obsadzeń rabat kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f0ee3a1-cca8-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0f0ee3a1-cca8-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia (ezamowienia.gov.pl). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email ratusz@ciechocinek.pl, srodowisko@ciechocinek.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DO SPECYFIKACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję osoby fizyczne, których dane są zbierane w trakcie niniejszego postępowania że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Ciechocinek, reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą w Ciechocinku przy ul. Kopernika 19
tel. 54 4161800, faks 54 2836423, e-mail ratusz@ciechocinek.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Ciechocinek jest Pan Mirosław Ciuryło tel. 54 4161800, e-mail iod@ciechocinek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie: Dostawa i nasadzenie kwiatów oraz konserwacja nasadzeń:
1) dostawa roślin – kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych nasadzenie tych roślin i konserwacja tych nasadzeń,
2) utrzymanie i konserwacja nasadzeń wieloletnich na rabatach prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac (dostawa kwiatów jednorocznych, nasadzenie i konserwacja tych nasadzeń ) do wykonania obejmuje następujące tereny:

1) Partery Hellwiga
a) Wazony kwiatowe Aleja Armii Krajowej 27 m²
b) Rabata przed budynkiem „EUROPA” 96 m²
c) Rabaty przy pergoli 345 m²
d) Rabaty przy dywanie 352 m²
e) 2 rabaty przed fontanną 208 m²
f) 2 rabaty za fontanną 246 m²
g) 2 rabaty za ul. Raczyńskich 156 m²
h) Dywan kwiatowy 2 części 172 m²
i) 2 rabaty przy wejściu do Łazienek nr 1 12 m²
j) 2 rabaty wokół fontanny Windsor 565 m²

2) Teren zielony od fontanny „GRZYB” do ul. 3 Maja
a) Wazony ul. Kościuszki – Zdrojowa 70 m²
b) Kalendarz kwiatowy 27 m²
c) Rabata na skwerze przy Dyr. PUC S.A. 38 m²
d) Rabaty przy ul. 3 Maja 145 m²
e) Rabata przy pomniku Igantowskiego 4 m2

3) Park Zdrojowy
a) Klomb 432 m²
b) Rabaty wokół klombu i przy kamiennym pawiu 234,9 m²
c) Rabaty przed Muszlą Koncertową 54,0 m²
d) Kwietniki koliste wzdłuż głównej alei 43,5 m²
e) Rzeźba kwiatowa w kształcie wiewiórki 5,0 m²
f) Rzeźba kwiatowa w kształcie pawia 5,0 m²
g) Rzeźba kwiatowa w kształcie łabędzia 5,0 m²
h) Rabata przy fontannie ŻABKA 16,5 m²

4) Park Tężniowy
a) Narożnik ul. Tężniowa (skalniak) 36 m²
b) Gazony ul. Tężniowa 2 m²
c) Zegar kwiatowy 121 m²

5) Pasaż zieleńców od pomnika Traugutta do ul. Mickiewicza
a) Rabata przy pomniku Traugutta 15 m²
b) Rabaty przed kościołem 101 m²
c) Rabata za ul. 3 Maja 29 m²
d) Rabata za kościołem 146 m²

6) Pojedyncze rabaty śródmiejskie
a) Rabata przy hali targowej 15 m²
b) Rabata przy barze „Tęcza” 121 m²
c) Rabata przy Urzędzie Miejskim 29 m²
d) Rabaty przy fontannie Grzyb 34 m2
e) Rabata przy budynku Promocji 3 m²
f) Zwisy ulica Zdrojowa , Żelazna, Tężniowa ( 40 sztuk ) 24,5 m²

7) Obszar zieleńca za Teatrem Letnim
a) Rabata przed Teatrem Letnim 85 m²
b) Rabata od ul. Zdrojowej 39 m²

8) Plac Gdański - rabata 420 m2 z czego :
a) 148,00 m² do obsadzeń roślinami jednorocznymi,
b) 272,00 m2 obsadzone roślinami wieloletnimi do utrzymania całorocznego

R a z e m powierzchnia rabat 4 207,40 m2


5.2 Utrzymanie i pielęgnacja rabat kwiatowych obsadzonych bylinami, krzewami i różami w miejscach:

Rabata za pomnikiem Traugutta - różanka 370 m²
Rondo ulica Zdrojowa 90 m2
Park Sosnowy: rabaty i gazony 153 m2
Rabata przy pomniku Staszica 472 m2
Rabaty wjazd z ul. Kopernika 91 m2
Rabata ul. Narutowicza/Kolejowa 106 m2
Rabata ul. Kopernika (PKS) 108 m2
Rabata ul. Mickiewicza 35 m2
Rabata ul. Warzelniana 32 m2

5.3 Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem:
1) Użyźnianie podłoża przed dokonaniem nasadzeń obejmujące m.in. odchwaszczanie i sprzątanie, spulchnienie, napowietrzenie i poprawianie struktury ziemi, przygotowanie podłoża pod konkretne rośliny, nawożenie,
2) Obsadzanie rabat materiałem własnym w I (pierwszym) gatunku kwiatów.
3) Rabaty takie jak:
- dywan (ust. 5.1 pkt.1 lit. h), kalendarz ( ust. 5.1 pkt. 2 lit. b) - obsadzenie z użyciem roślin w I (pierwszym) gatunku o małej intensywności wzrostu i krzewienia się z wymogiem ilości kwiatów na 1 m2 od 50 do 100 sztuk przy użyciu wyłącznie następujących gatunków roślin: ageratum tylko po obwodzie przy trawniku, coleus w kolorach, echeveria – w kolorach, iresine, achyranthes, alternanthera – dwa rodzaje – czerwona, zielona, selaginella, sedum, begonia semperflorens (w niewielkiej ilości),
- zegar (ust. 5.1 pkt. 4 lit. c)- obsadzenie z użyciem roślin w I (pierwszym) gatunku o małej intensywności wzrostu i krzewienia się z wymogiem ilości kwiatów na 1 m2 od 35 do 50 sztuk przy użyciu wyłącznie następujących gatunków roślin: ageratum tylko po obwodzie przy trawniku, coleus w kolorach, echeveria – w kolorach, iresine, achyranthes, alternanthera – dwa rodzaje – czerwona, zielona, selaginella, sedum, begonia semperflorens w niewielkiej ilości )
- obsadzenie rzeźb wiewiórki, pawia i łabędzia (ust. 5.1 pkt. 3 lit. e, f, g) przy użyciu następujących roślin: alternantera, penisteum setaceum „rubru”, begonii, rojniki, żeniszek, echeveria ,
3) Obsadzenia pozostałych rabat w I (pierwszym) gatunku roślin w formie kompozycji dywanowych przyjmując zagęszczenie roślin - 35 sztuk na 1m2 z użyciem min. pelargonii rabatowej i begonii bulwiastej, gazanii.
4) Obsadzenie zwisów ul. Zdrojowa, ul. Żelazna, ul. Tężniowa (40 sztuk) (ust. 5.1 pkt. 6, lit. f) wyłącznie pelargonią bluszczolistną ( pelargonium peltatum ),
5) Obsadzenie rabat objętych przetargiem w I (pierwszym) gatunku kwiatów następującymi gatunkami i w następujących wymaganych ilościach:
- pelargonium ( pelargonia rabatowa ) – minimalna ilość 21 tys. sztuk,
- tuberhybrida ( begonia bulwiasta ) - minimalna ilość 28 tys. sztuk,
- sedum letnie - minimalna ilość – 6 tys. sztuk,
- pelargonia zwisająca – minimalna ilość - 2 tys. sztuk,
- begonia dragon - minimalna ilość 1 tys. szt,
- begonia semperflores– minimalna ilość 43 tys. sztuk,
- ageratum (żeniszek ) – minimalna ilość 15 tys. sztuk,
- salvia (szałwia w odmianach i kolorach) - minimalna ilość 15 tys. sztuk,
- dalia figaro – minimalna ilość 15 tys. sztuk,
- mrozy – minimalna ilość 12 tys. sztuk,
- echeveria- minimalna ilość 15 tys. sztuk,
- achyranthes- minimalna ilość 15 tys. sztuk,
- alternanthera – minimalna ilość 14 tys. sztuk,
- iresine - minimalna ilość 14 tys. sztuk,
- chlorofytum (zielistek) - minimalna ilość 15 tys. sztuk,
- verbena bonariensis (werbena patagońska) ilość 3 tys. sztuk
- tagetes ( turek ) – ilość około 16 tys. sztuk -maksymalna ilość
- trawy ozdobne w odmianach i kolorach – maksymalna ilość 650 sztuk,
- prantus minimalna ilość 1200 sztuk,
- ipomoea minimalna ilość 600 sztuk,
- surfinia mix - minimalna ilość 1000 sztuk,
- petunia mix - minimalna ilość 10 tys. sztuk,
- pilea - minimalna ilość 6 tys. sztuk,
- heliotrop - minimalna ilość 6 tys. sztuk,
Łącznie dla zadania nie mniej niż 275450 sztuk kwiatów

6) Naprawa przy użyciu własnych materiałów obrzeży rabat.
7) Wymiana uszkodzonych palików wokół kalendarza kwiatowego przed wykonaniem nasadzeń i na bieżąco w przypadku ich wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy.
8) Utrzymywanie w stałej sprawności mechanizmu zegara kwiatowego.
9) Uzupełnienie trawnika przy nowo posadzonych krzewach na terenie dywanu kwiatowego.
10) Uzupełnienie ziemi w rabatach: dywan kwiatowy, zegar kwiatowy, rabata na zieleńcu za Teatrem Letnim, rabata Plac Gdański.
11) Dostawca we własnym zakresie i na własny koszt uzupełniał będzie ubytki w nasadzeniach do 10 % ogólnych nasadzeń.
12) Koszty zakupu wody dla potrzeb podlewania rabat ponosi Zamawiający.

5.4. Wyszczególnienie prac pielęgnacyjnych wykonanych nasadzeń:
1) Systematyczne odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie rabat kwiatowych, zwalczanie chorób i szkodników przez cały okres wegetacji (częstotliwość dostosowana do warunków atmosferycznych, wymagań gatunkowych roślin, zgodnie ze sztuką ogrodniczą).
2) Koszenie trawników przyległych do rabat kwiatowych na szerokości 1m.
3) Uprzątanie roślin po zakończonej wegetacji nie wcześniej niż po 15 października.
4) Usunięcie odpadów i nieczystości zebranych przy oczyszczaniu rabat i kwietników.
5) Wykonywanie codziennej aktualizacji daty na kalendarzu kwiatowym z użyciem materiału roślinnego.
6) Utrzymywanie i pielęgnacja istniejących rabat z nasadzeniem róż, bylin i krzewów (ust. 5.2) polegająca na bieżącej konserwacji, zwalczaniu chorób i szkodników, nawożeniu oraz zabezpieczaniu roślin na okresy zimowe (częstotliwość dostosowana do warunków atmosferycznych, wymagań gatunkowych roślin, zgodnie ze sztuką ogrodniczą) oraz dokonywanie nasadzeń uzupełniających z powierzonego materiału roślinnego.
7) Utrzymywanie w stałej sprawności systemów nawadniania roślin znajdujących się na rabatach kwiatowych, dywanach oraz opróżnianie rur systemu nawadniania z wody na okres zimowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnianie ubytków w nasadzeniach własnym zakresie i na własny koszt do 10% - 0 pkt. Pow.10% - 40 pkt.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu prac będących przedmiotem zamówienia, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie prowadził produkcje kwiatów na powierzchni 5000,00 m² .
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz potencjałem kadrowym
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj. min. 3 kosiarkami, 3 wykaszarkami, 2 pojazdami o maksymalnej masie całkowitej do 3,5t do transportu skrzyń z materiałem roślinnym w obszar rabat i dywanów kwiatowych.
Dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym, tj. 5 osób posiadających umiejętności w zakresie wysadzania roślin ozdobnych i ich pielęgnacji. Wykonawca wykaże, że będzie zatrudniać przy realizacji zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy co najmniej 1 pracownika na umowę o pracę.

c) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż:
1. znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł.
2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 ustawy Pzp
e) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 Ustawy zobowiązany jest podać nazwę (firmę) Podwykonawcy, a także aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;

UWAGA:
Wraz z ofertą wykonawca składa:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp, natomiast przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 21 niniejszej specyfikacji, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ust. 1 i 2.
Zamawiający żądać będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia brutto. Zabezpieczenie musi być wniesione najpóźniej w dniu podpisania umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia wraz z ofertą:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp,
2. Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy Podwykonawcom,
3. Informacja o nazwie (firmie) Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
4. Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO,
5. Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie określonej w punkcie 28 specyfikacji.
6. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia.
7. Wstępny harmonogram robót.
8. Informacja o wielkości /w procentach/ uzupełniania na własny koszt ubytków w nasadzeniach niezbędna do oceny oferty zgodnie z pkt 17 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

2000

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wprowadzenie zmian do umowy dopuszcza się w sytuacjach określonych w art. 455 ust.1 pkt 4 oraz ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:
a) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
b) uzasadnienie zmiany,
c) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.
4. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.
5. Waloryzacja jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
1) złożenie pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej w ciągu trwania umowy waloryzacji na swoją korzyść; 2) upływu sześciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy;
3) zmiany wskaźnika przekraczającej 20 punktów procentowych w stosunku do cen z miesiąca zawarcia umowy
6. Waloryzację przeprowadza się w następujący sposób:
a) stosuje się wskaźnik z najnowszego Biuletynu dostępnego na stronie internetowej GUS na dzień złożenia wniosku;
b) przy pierwszej waloryzacji – w odniesieniu do cen z miesiąca zawarcia umowy
c) przy kolejnej waloryzacji – w odniesieniu do cen z poprzedniej waloryzacji;
7. Każdorazowa waloryzacja polega na zmianie cen o nie więcej niż o ułamek wynoszący 0,5 w stosunku do wysokości wskaźnika zmiany cen, o którym mowa w ust.3.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza ofertowego dostępnego na platformie e-Zamówienia, zgodnie z instrukcją dostępną w Centrum Pomocy platformy e-zamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.