eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525822723

1.5.8.) Numer faksu: 525822777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/854038

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f491a561-9e4d-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526383/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560629

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 064/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1707090,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na wykonaniu awaryjnych remontów kanalizacji deszczowej oraz robót z nimi związanych (w szczególności polegających na odtworzeniu uszkodzonej nawierzchni ulic) na terenie Miasta Bydgoszczy w 2024 roku, zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy, zawartych we wzorze Umowy z załącznikami, stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ,
2) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z rysunkami, stanowiących załącznik Nr 2 do SWZ,
3) wzorze kosztorysu ofertowego dla zamówienia podstawowego, stanowiącym załącznik Nr 4-1 do SWZ oraz wzorze kosztorysu ofertowego dla opcji, stanowiącym załącznik Nr 4-2 do SWZ.

2. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 70% wartości umowy.

3. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę:
1) Zamawiający, zgodnie z art. 95 Pzp, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę przy realizacji zamówienia (w całym okresie obowiązywania Umowy), na umowach o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy (art.22 § 1), osób bezpośrednio wykonujących roboty, tzw. pracowników fizycznych, m.in.: monterów kanalizacji sanitarnej/deszczowej, brukarzy, betoniarzy, układaczy nawierzchni bitumicznych, robotników drogowych, pracowników ogólnobudowlanych, operatorów/kierowców maszyn i pojazdów budowlanych. Wymóg ten nie dotyczy, osób: kierujących budową lub robotami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną, ani dostawców materiałów budowlanych.
Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego w tym zakresie znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy – wzorze Umowy z załącznikami stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ;
2) Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.

4. Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego.

5. Nie zastrzega się obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w oświadczeniu spełnianiu warunków udziału i braku podstaw wykluczenie (art.125 ust.1 Pzp) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców, o ile są już znane. Brak oświadczenia wykonawcy w tym zakresie oznaczać będzie, że wykonawca zamierza samodzielnie realizować całość zamówienia. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy – wzorze Umowy z załącznikami stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia, zaniedbania podwykonawcy, jak za swoje działania.
Zamawiający wymaga, aby podwykonawca biorący udział w realizacji zamówienia nie podlegał wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Pzp.
Powody niedokonania podziału na części:
Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy wymagają realizacji w ramach jednego zadania z uwagi na konieczność zapewnienia ścisłej współpracy i koordynacji międzybranżowej. Ujęcie poszczególnych robót branżowych w ramach jednego zadania pozwoli na sprawne i szybsze kompleksowe wykonanie tych robót. Eliminuje to również problemy związane z komunikacją między podmiotami, błędy wynikające z przekazywania informacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Brak podziału na części nie ogranicza dostępu do zamówienia wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).

7. okres realizacji zamówienia określony w pkt 4.2.10 ogłoszenia ma charakter orientacyjny. Terminy realizacji zamówienia są następujące:

1) Termin wykonania zamówienia podstawowego – 12 miesięcy od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r., przy czym data rozpoczęcia realizacji Umowy wyznaczona na dzień 01.01.2024r. może ulec zmianie jedynie w przypadku przedłużającej się procedury wyboru wykonawcy.- minimalny termin wykonania zamówienia podstawowego - 9 miesięcy),
2) Termin uruchomienia opcji nie może przekroczyć dnia 10.12.2024 r.,
3) Termin wykonania zakresu wynikającego z opcji - określony będzie w oświadczeniach uruchamiających opcję, gdy termin realizacji zamówienia wynikającego z opcji będzie wykraczać termin określony w pkt 2, Strony wprowadzą aneksem do umowy odpowiednie zmiany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1204219,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1584461,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1204219,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPRD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 090548357; NIP: 5540309100

7.3.3) Ulica: Glinki 148

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-861

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1204219,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana wartość zawartej umowy 1 204 219,20 PLN brutto, obejmuje wykonanie zamówienia podstawowego w wysokości 602 109,60 PLN brutto oraz przewidzianej opcji do wysokości 602 109,60 PLN brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.