eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knyszyn › Budowa zbiornika wodnego z infrastrukturą techniczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika wodnego z infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knyszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 39

1.5.2.) Miejscowość: Knyszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@knyszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knyszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zbiornika wodnego z infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79d35c03-c236-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009846/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zbiornika wodnego z infrastrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132006/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gk.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmującego zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym jako „Budowa zbiornika wodnego z infrastrukturą techniczną” jest:
1. opracowanie (na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego) dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac w zgodzie z przepisami prawa budowlanego,
2. wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo – kosztorysową zakończone przygotowaniem dokumentacji powykonawczej oraz złożeniem zawiadomienia o zakończeniu budowy Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego / uzyskaniem na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie.
Zakres Przedmiotu Umowy obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót, które są bezpośrednio i pośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy, a tym samym obowiązki Wykonawcy obejmują wszelkie zadania, elementy oraz roboty, które są objęte Programem Funkcjonalno-Użytkowym, a dotyczące Przedmiotu Umowy, a także wszelkie roboty tymczasowe nie wskazane wprost w tym Programie.
Do zakresu prac projektowych należy również uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii, pozwoleń i decyzji administracyjnych, ekspertyz budowlanych i technicznych, a także innych czynności niezbędnych do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych.

Zakres przedmiotu niniejszej umowy obejmuje w szczególności:
1. sporządzenie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej oraz wodnoprawnej będących przedmiotem niniejszej umowy;
2. wystąpienie z wnioskiem do gestorów mediów i uzyskanie warunków technicznych przyłączenia lub zwiększenia ilości mediów do obiektu, a także w przypadku konieczności przebudowy istniejącej infrastruktury warunków technicznych ich przebudowy. Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego w odpowiednim czasie, niezbędnym do terminowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy, w celu podpisania dokumentów lub udzielenia pełnomocnictwa;
3. w przypadku gdy zajdzie taka konieczność opracowanie projektów rozbiórek istniejących obiektów nadziemnych i podziemnych i usunięcia ewentualnych kolizji elementów istniejących oraz odpowiedniego zabezpieczenia istniejącej infrastruktury uzbrojenia terenu przeznaczonej do pozostawienia;
4. jeżeli zajdzie taka konieczność lub będą wymagały tego przepisy opracowanie stosownej opinii technicznej wraz z dokumentacją badań gruntu oraz wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej o szczegółowości niezbędnej do dokładnego rozpoznania warunków gruntowych;
5. opracowanie projektów budowlanych (projekt zagospodarowania działki lub terenu; projekt architektoniczno-budowlany; projekt techniczny), wykonawczych oraz przedmiarów i kosztorysów w odpowiednich branżach;
6. sporządzenie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą, oraz uzyskanie, na własny koszt, w imieniu Zamawiającego wymaganych pozwoleń lub zgłoszeń wodnoprawnych (zależnie od wymagań ustawy Prawo wodne), oraz wszelkich uzgodnień, instrukcji, pozwoleń i opinii wymaganych przepisami ustawy Prawo wodne oraz aktami wykonawczymi, a także instrukcji eksploatacji i użytkowania zbiornika wodnego;
7. złożenie stosownych wniosków w celu aktualizacji ewidencji urządzeń wodnych prowadzonych przez PGW Wody Polskie oraz Gminną Spółkę Wodną;
8. uzyskanie, na własny koszt, w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania (zależnie od wymagań ustawy Prawo budowlane) pozwolenia na budowę i rozbiórkę lub zgłoszenia, w tym uzgodnień rzeczoznawców i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia;
9. zakres robót budowlanych jakie należy zaprojektować i wykonać w związku z planowaną inwestycją określa Program Funkcjonalno-Użytkowy;
10. obiekt należy projektować i realizować w sposób zapewniający jego dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami przez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062);
11. zapewnienie przez Wykonawcę i na jego koszt kierownika budowy o odpowiednich kwalifikacjach i posiadającego stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia tej funkcji oraz w razie potrzeby innych wykwalifikowanych osób do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań (kierownicy robót), uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
12. kompleksowe wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz pozwoleniem lub zgłoszeniem wodnoprawnym (zależnie od wymagań ustawy Prawo wodne) i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem (zależnie od wymagań ustawy Prawo budowlane) a także zawartą z Zamawiającym umową;
13. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zrealizowanej inwestycji, w tym inwentaryzacji geodezyjnej, łącznie z dokumentami umożliwiającymi użytkowanie wybudowanych obiektów (np. protokoły odbiorów technicznych, wyniki badań, prób, pomiarów, testów, atesty i karty gwarancyjne wbudowanych wyrobów);
14. złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy Powiatowemu Inspektoratowi Nadzoru Budowlanego lub uzyskanie na własny koszt, w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (zależnie od wymagań ustawy Prawo budowlane).

Projekty budowlane i wykonawcze muszą być kompletne, obejmować wszystkie branże i zawierać rozwiązania optymalne i konieczne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Dane określone w PFU będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji. Przedstawiona w PFU dokumentacja – tj. koncepcja jest materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zmiany w stosunku do przedstawionej dokumentacji (koncepcji), pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań alternatywnych oraz uzyskania przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami. Zamawiający wyraża zgodę, na wykorzystanie przez Wykonawcę koncepcji będącej w posiadaniu Zamawiającego, pod warunkiem przejęcia przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności za rozwiązania w niej przewidziane.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wskazanej poniżej dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ, na którą składa się:
1) Program Funkcjonalno – Użytkowy „Budowa zbiornika wodnego z infrastrukturą techniczną”;
2) Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak Go.6733.5.2021 z dnia 30 listopada 2021 r. wydana przez Burmistrza Knyszyna;
3) Decyzja Burmistrza Knyszyna znak: Or.6220.2.2021 z dnia 24 maja 2021 r. umarzająca postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45247270-3 - Budowa zbiorników

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4711638,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8467576,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4711638,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Choruży i syn Grzegorz Choruży

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661635562

7.3.3) Ulica: Chodkiewiczów 83

7.3.4) Miejscowość: Gródek

7.3.5) Kod pocztowy: 16-040

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace projektowe - podwykonawca jeszcze nieznany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3830600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.