eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec-Zdrój › Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Solec-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Solec-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Solec-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-131

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413776039

1.5.8.) Numer faksu: 413776022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Solec-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feb24764-a57f-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00205962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018030/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Solec-Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.701.14.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390193,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Solec-Zdrój”.
1.1 Zamówienie obejmuje realizację 6 projektów:
1) „Budowa elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ul. Ogrodowej w m. Solec-Zdrój gm. Solec-Zdrój”, w ramach której należy m.in.:
 zainstalować słupy oświetleniowe na fundamentach betonowych,
 na projektowanych słupach oświetleniowych zabudować oprawy oświetleniowe LED,
 wykonać oświetleniową linię kablową wraz z przyłączeniem do istniejącego oświetlenia,
 wykonać uziemienie odgromowe,
2) „Budowa elektroenergetycznej ziemnej linii kablowej oświetlenia drogowego nN wzdłuż ulicy
Sienkiewicza w miejscowości Solec-Zdrój, gm. Solec-Zdrój”, w ramach której należy m.in.:
 zainstalować słupy oświetleniowe na fundamentach betonowych,
 na projektowanych słupach oświetleniowych zabudować oprawy oświetleniowe LED,
 wykonać oświetleniową linię kablową wraz z przyłączeniem do istniejącego oświetlenia,
 wykonać uziemienie odgromowe,
3) „Przebudowa elektroenergetycznej linii nN „Ludwinów” polegającą na podwieszeniu oświetlenia drogowego drogi gminnej w miejscowości Wełnin”, w ramach której należy m.in.:
 zabudować punkt zapalania oświetlenia,
 na istniejącej linii napowietrznej podwiesić dodatkowy przewód,
 zamontować oprawy oświetleniowe typu LED na istniejących słupach;
 wykonać uziemienie odgromowe,
4) „Przebudowa elektroenergetycznej linii nN „Kików II” polegającą na podwieszeniu oświetlenia drogowego drogi gminnej w miejscowości Kików”, w ramach której należy m.in.:
 zabudować punkt zapalania oświetlenia,
 na istniejącej linii napowietrznej podwiesić dodatkowy przewód,
 zamontować oprawy oświetleniowe typu LED na istniejących słupach,
 wykonać uziemienie odgromowe.
5) „Budowa elektroenergetycznej ziemnej linii kablowej oświetlenia drogowego nN wzdłuż ulicy Żeromskiego w miejscowości Solec-Zdrój, gm. Solec-Zdrój”, w ramach której należy m.in.:
 zainstalować słupy oświetleniowe na fundamentach betonowych,
 na projektowanych słupach oświetleniowych zabudować oprawy oświetleniowe LED,
 wykonać oświetleniową linię kablową wraz z przyłączeniem do istniejącego oświetlenia,
 wykonać uziemienie odgromowe,
6) „Budowa elektroenergetycznej ziemnej linii kablowej oświetlenia drogowego nN wzdłuż ulicy Polnej w miejscowości Solec-Zdrój, gm. Solec-Zdrój”, w ramach której należy m.in.:
 zainstalować słupy oświetleniowe na fundamentach betonowych,
 na projektowanych słupach oświetleniowych zabudować oprawy oświetleniowe LED,
 wykonać oświetleniową linię kablową wraz z przyłączeniem do istniejącego oświetlenia,
 wykonać uziemienie odgromowe.

1.2 Wykonawca udziela gwarancji na roboty budowlane. Wykonawca określa czas trwania okresu gwarancji w formularzu ofertowym. Gwarancja może zostać udzielona odpowiednio na okres 36/42/48/54/60/66/72 miesięcy. Czas trwania okresu gwarancji oceniany będzie w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 21 SWZ.
Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza warunkami ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę oraz konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów lub ich wymianę.
1.3 Oferowane i dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, muszą posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa.

2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:
a/ przedmiarach robót ze wskazaniem minimalnych parametrów i funkcji dla poszczególnych urządzeń i materiałów ze wskazaniem ilości robót do wykonania,
b/ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określających sposób wykonania robót wskazanych w przedmiarze robót,
c/ projektowanych postanowieniach umowy.
Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w dalszej części SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROTECH Ewelina Mucha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621763074

7.3.3) Ulica: Sancygniów 80

7.3.4) Miejscowość: Działoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.