eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luborzyca › DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA ZWIĄZANA Z REALIZACJĄ PROJEKTU W RAMACH GRANTU ,,CYFROWA GMINA"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA ZWIĄZANA Z REALIZACJĄ PROJEKTU W RAMACH GRANTU ,,CYFROWA GMINA"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocmyrzów - Luborzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 7

1.5.2.) Miejscowość: Luborzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12/387-14-10

1.5.8.) Numer faksu: 12/387-14-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA ZWIĄZANA Z REALIZACJĄ PROJEKTU W RAMACH GRANTU ,,CYFROWA GMINA"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0537b022-ed9c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043783/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup stacji roboczych, laptopów, skanera wielofunkcyjnego, systemu pracy zdalnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0537b022-ed9c-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:

a) platformy do obsługi postępowań, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl ;
b) poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

UWAGA ! : Ofertę w postępowaniu można złożyć tylko za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań dostępnej na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przypadku komunikacji prowadzonej przez Platformę e-zamówienia informujemy, że:
- możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
- wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”;
- maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);
- minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku wykorzystania do komunikacji adresu poczty elektronicznej Zamawiającego: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl podajemy poniżej podstawowe informacje:
- na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl nie składa się oferty. Składanie oferty odbywa się tylko i wyłącznie za pomocą portalu e-zamówienia, gdzie składane oferty są szyfrowane;
- na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl można zadawać pytania Zamawiającemu w zakresie zapisów SWZ, składać wyjaśnienia, podmiotowe środki dowodowe, itp. Za pomocą tej formy komunikacji Zamawiający może przekazywać Wykonawcom wezwania, zawiadomienia;
- forma, formaty przekazywanych dokumentów muszą być zgodne z zapisami SWZ;
- maksymalny sumaryczny rozmiar przekazywanej wiadomości nie może przekraczać 50 MB.
..............
3. Dodatkowo informujemy, że ofertę a także oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.
4. Informujemy również, że postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W związku z powyższym wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wyjątek od tej reguły określa SWZ w zakresie składania przedmiotowych środków dowodowych (VII grupa tematyczna, ust. 2 SWZ). Wskazany poniżej w przedmiotowym ogłoszeniu zapis: Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski, należy rozumieć, zgodnie z tym co wyżej podajemy, że dopuszczony jest tu wyjątek w zakresie składania przedmiotowych środków dowodowych, tj. zgodnie z zapisami SWZ: Zamawiający dopuszcza tu złożenie dokumentów w języku angielskim.
Więcej szczegółowych informacji dot. kwestii komunikacji w postępowaniu przedstawia SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kocmyrzów – Luborzyca, ul. Jagiellońska 7, 32-010 Luborzyca, tel: 12 387-14-10, e-mail: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl/.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych w osobie Pan Jacek Kaczmarczyk, z którym można kontaktować się pod w/w adres e-mail i telefonem.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla użytkowników biurowych:
-dostawa stacji roboczych typ A;
-dostawa stacji roboczych typ B;
-dostawa laptopów.
Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Warunków Zamówienia, w szczególności zał. nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty, w ramach I cz. przedmiotu zam. oceniane będą wg. następujących kryteriów oceny :
1) Cena - 60 %;
2) Okres gwarancji na komputery - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na komputery

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 przedmiotu zamówienia: Dostawę wyposażenia sali konferencyjnej obejmuje dostawę :
- jednostki centralnej- odbiornik (1 szt);
-pulpitu przewodniczącego Rady (1 szt);
- pulpitu Radnego (15 szt);
-walizkę z ładowarką na min. 16 akumulatorów (1 szt).
Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Warunków Zamówienia (tzw. SWZ), w szczególności zał. nr 1- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty, w ramach II cz. przedm. zam. oceniane będą wg. następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena - 60 %;
2) Okres gwarancji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Warunków Zamówienia, w szczególności zał. nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą, w ramach III cz. przedm. zam. wg. następujacych kryteriów oceny: 1) cena - 60 %; Okres gwarancji - 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca składa przedmiotowe śr. dowodowe wraz z ofertą, w zależności od danej części przedm. zam:
- dla I cz. przedm. zam: 1)opis charakt.zaof. sprzętu inform. i oprogram. zawierający również nazwę producenta i model/wersję dla każdego z zaoferowanego sprzętu informatycznego i oprogramowania. Opis, o którym mowa, powinien odnosić się do każdego z wymagań określ w SOPZ w celu umożliwienia Zam. weryfikacji spełniania przez oferowany sprzęt inform. i oprogramowanie wymagań min określonych w SOPZ; 2)dla zaoferowanego modelu stacji roboczych TYP A: a)wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wyniku testów CPU PassMark Performance Test dla procesora zaoferowanego modelu stacji roboczych potwierdzający minimalną liczbę punktów określoną w SOPZ (testy powinny być aktualny w okresie nie dłuższym niż 30 dni przed term. skład. of) – Zam dopuszcza złożenie dok. w j. ang.; b)dok. potw. jakość produktu i sposobu jego wykonania: Certyf ISO 9001 lub inny równoważny dok poświadcz, że producent jednostki centralnej i monitora opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością; Certyf ISO 50001 lub ISO 14001 lub inny równoważny dok poświadczający, że producent jednostki centralnej i monitora posiada system zarządzania energią, zmniejszający zużycie energii, wpływy na środowisko i zwiększający rentowność; Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dok poświadczający, że oferowana jednostka centralna i monitor spełniają wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia przewidujących oznakowanie CE; Potwierdz spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS UE o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadcz producenta jednostki centralnej i monitora lub innego dok potwierdzającego spełnienie kryteriów środowiskowych w tym zgodności z dyrektywą RoHS UE o eliminacji subst niebezpiecznych – Zam dopuszcza złożenie dok w j. ang.; 3)dla zaoferowanego modelu stacji roboczych TYP B: a)wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wyniku testów CPU PassMark Performance Test dla procesora zaoferowanego modelu stacji roboczych potwierdzający min liczbę punktów określoną w SOPZ (testy powinny być aktualne w okresie nie dłuższym niż 30 dni przed terminem składania ofert) – Zam dopuszcza złożenie dok. w j. ang.; b)dok potw jakość produktu i sposobu jego wykonania: Certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny dok. poświadczający, że producent komputera opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością; Certyf ISO 50001 lub 14001 lub inny równoważny dok poświadcz, że producent komputera posiada system zarządzania energią, zmniejszający zużycie energii, wpływy na środowisko i zwiększający rentowność; Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dok poświadcz, że oferowany komputer spełnia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia przewidujących oznakowanie CE; Potw. spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS UE o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta komputera lub innego dok potwierdzającego spełnienie kryteriów środowiskowych w tym zgodności z dyrektywą RoHS UE o eliminacji substancji niebezpiecznych – Zam dopuszcza złożenie dok w j. angielskim;
c.d. przedmiotowych śr. dowodowych dla I cz oraz II a także III przedstawiamy na końcu przedmiotowego ogłoszenia w sekcji IX - pozostałe informacje.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia lub uzupełnienia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych, w wyznaczonym mu terminie, jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty przygotowanej na druku Zamawiającego, należy dołączyć również, jeżeli dotyczy:
-pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
 - oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy –  w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
- pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w SWZ, tj. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia– składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdza brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia.

3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwości zmian umowy przedstawia zał. nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy, przygotowany odrębnie dla każdej z części przed. zam. Z uwagi na ograniczenie pojemności techn. w druku ogłoszenia nie jesteśmy wstanie wszystkich zmian tu przytoczyć. Prosimy o zapoznanie się z ich treścią .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. przedmiotowych śr. dowodowych dla I cz oraz II a także III cz. przed. zam.:
- c.d. I cz:
4) dla zaoferowanego modelu laptopa: a) wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wyniku testów CPU PassMark Performance Test dla procesora zaoferowanego modelu laptopa potwierdzający minimalną liczbę punktów określoną w SOPZ (testy powinny być aktualne w okresie nie dłuższym niż 30 dni przed terminem składania ofert) – Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu w języku angielskim;
b)dokumenty potwierdzające jakość produktu i sposobu jego wykonania: Certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny dokument poświadczający, że producent laptopa opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością; Certyfikat ISO 50001 lub ISO 14001 lub inny równoważny dokument poświadczający, że producent sprzętu posiada system zarządzania energią, zmniejszający zużycie energii, wpływy na środowisko i zwiększający rentowność; Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument poświadczający, ze oferowany produkt spełnia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia przewidujących oznakowanie CE; Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych – Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu w języku angielskim.
.................
- dla II cz. przedmiotu zamówienia: 1)opis charakterystyki zaoferowanego sprzętu informatycznego zawierający również nazwę producenta i model dla każdego z zaoferowanego sprzętu informatycznego. Opis, o którym mowa, powinien odnosić się do każdego z wymagań określonych w SOPZ w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełniania przez oferowany sprzęt informatyczny wymagań minimalnych określonych w SOPZ;
……………………
- dla III cz. przedmiotu zamówienia: 1)opis charakterystyki zaoferowanego sprzętu informatycznego zawierający również nazwę producenta i model dla każdego z zaoferowanego sprzętu informatycznego. Opis, o którym mowa, powinien odnosić się do każdego z wymagań określonych w SOPZ w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełniania przez oferowany sprzęt informatyczny wymagań minimalnych określonych w SOPZ.
..............................
Informujemy, że zabezpieczenie należytego wykonania umowy - wymagane jest jedynie w zakresie I cz. przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla użytkowników biurowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.