Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00177499/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i renowacja elewacji Szkoły Podstawowej w Kolsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLSKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 12
1.5.2.) Miejscowość: Kolsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-415
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakolsko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kolsko.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolsko.bip.net.pl/?c=4121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i renowacja elewacji Szkoły Podstawowej w Kolsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea92d078-dc05-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029198/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont i renowacja elewacji Szkoły Podstawowej w Kolsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177499/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 956179,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i elementów zewnętrznych zabytkowego Pałacu w Kolsku przy ul. Piastowskiej 48, w którym mieści się Szkoła Podstawowa. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubuskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
a) remont elewacji
b) remont tarasu wraz z zadaszeniem
c) remont stolarki okiennej
d) wymiana wytypowanej stolarki okiennej
e) roboty wykończeniowe zewnętrzne.
UWAGA:
a) Realizacja zamówienia w budynku użyteczności publicznej – budynek Szkoły Podstawowej bez wyłączenia obiektu z użytkowania – w założeniu przewiduje się wykonanie głównych elementów zamówienia oraz prac kolidujących z funkcjonowaniem Szkoły w okresie wakacyjnym: II połowa czerwca do końca sierpnia. Szczegółowy zakres i terminy realizacji poszczególnych elementów zamówienia zostaną uzgodnione z wykonawcą w harmonogramie realizacji zamówienia.
b) Wszystkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
c) Przed przystąpieniem do prac związanych z remontem elewacji należy przeprowadzić badania konserwatorskie obejmujące elewacje, stolarkę okienną, zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
d) Decyzje Lubuskiego Konserwatora Zabytków Zamawiający udostępnia razem z Projektem budowlanym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
• załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą, - projekt budowlany (załącznik 1A),
- kosztorys ofertowy (załącznik 1B)
- załącznik nr 2 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Osoby, o których mowa wyżej, winne być zatrudnione do ich realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), co najmniej na okres wykonywania tych czynności w czasie realizacji niniejszego zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy pełnienia funkcji kierownika budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 10 czerwca 2022 r. do godz. 10:00, do siedziby Zamawiającego wpłynęły oferty od następujących Wykonawców:1. Stanisław Gauza STAG-BUD Zakład Usług Budowlanych, ul. Racula-Macieja Rataja 13, 66-004 Zielona Góra; cena brutto: 2.196.502,38 zł, długość okresu gwarancji jakości: 36 m-cy.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1.200.000,00 zł brutto. W związku z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający zdecydował o unieważnieniu niniejszego postępowania, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa ul. 3 Maja
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.