eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Grupa Regionalna Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego - Grupa Jurajska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00070686900086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podlesice 5

1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 514688606

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: naczelnik@goprjura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goprjura.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ O ZASIĘGU OGÓLNOKRAJOWYM

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


niesienie pomocy osobom, których życie jest zagrożone; ochrona środowiska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aaf3ff5-ca51-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143243/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 830590,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR.”

1) Stan istniejący:
Budynek Centralnej Stacji Ratowniczej Grupy Jurajskiej GOPR znajduje się w Podlesicach na działce o nr ew. 714/, w gminie Kroczyce. Budynek jest budynkiem wolnostojącym. Budynek z piwnicą, parterem, piętrem oraz poddaszem nieużytkowym. Budynek nie posiada garażu. Do budynku prowadzą dwa wejścia.

Charakterystyczne parametry techniczne
 Powierzchnia zabudowy - 326,0 m2;
 Powierzchnia całkowita - 652,0 m2;
 Powierzchnia użytkowa budynku - 476,47 m2;
 Kubatura budynku brutto - 3781,60m3;
 Długość budynku - 26,22m;
 Szerokość el. Frontowe, j (wschodniej) - 16,89m;
 Wysokość budynku do kalenicy - 12,80m;
 Kąt nachylenia dachu - 27 stopni;
 Powierzchnia użytkowa piwnic - 25,52 m2;
 Powierzchnia użytkowa parteru - 244,7 m2;
 Powierzchnia użytkowa piętra - 206,25 m2;
 Poddasze – nieużytkowe.

2) Zakres robót przewiduje:
a) I piętro część remontowa:
a. Remont łazienek damskiej i męskiej:
i. Przesunięcie drzwi łazienkowych;
ii. Roboty remontowe;
iii. Montaż urządzeń sanitarnych;
iv. Zamurowanie okna na poddaszu.
b. Adaptacja pomieszczeń na pomieszczenia biurowe:
i. Ścianki działowe;
ii. Sufit podwieszany;
iii. Tynki;
iv. Roboty malarskie;
v. Podłogi i posadzki;
vi. Stolarka drzwiowa wewnętrzna.
b) I piętro część dobudowana:
a. Tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach;
b. Nawierzchnie z płytek typu gress;
c. Stolarka drzwiowa wewnętrzna;
c) Poddasze budynku – wydłużenie przewodów wentylacyjnych do poziomu dachu budynku;
d) Klatka schodowa – tynki gipsowe, dwukrotne malowanie, rozbieranie posadzek z płytek, okładziny schodów z płytek, cokoliki, balustrady schodowe;
e) Schody żelbetowe:
a. Betonowanie – schody;
b. Zbrojenie;
f) Garaż:
a. Roboty budowlane: ścianki działowe z pustaków, chodniki z kostki brukowej, podbudowy, kanał odwadniający;
b. Roboty remontowe: tynki gipsowe
g) Psiarnia: ścianki działowe, tynki gipsowe, licowanie ścian, izolacja z folii, montaż kanału odpływowego liniowego, izolacje cieplne, posadzki cementowe;
h) Parter remont pomieszczeń:
a. Sala szkoleniowe;
b. Sala narad;
c. Wspinalnia;
i) Instalacja ogrzewania:
a. Pokoje ratowników zawodowych – ogrzewanie podłogowe;
b. Łazienka 1 – ogrzewanie grzejnikowe;
c. Łazienka 2 – ogrzewanie grzejnikowe i podłogowe;
d. Garaż – ogrzewanie podłogowe;
j) Instalacja elektryczna dla remontowanej częśco budynku:
a. Instalacja elektryczna i oświetleniowa;
b. Instalacja elektryczna niskoprądowa;
c. Oświetlenie awaryjne.

2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ).

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

UWAGA:
Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie w pomieszczeniu łazienki znajdującej się przy Sali zebrań w poziomie parteru prace wykończeniowe oraz jej wyposażenie. Nie stanowi to jednak przedmiotu zamówienia. Należy, tak jak to zostało ujęte w przedmiarze robót, tylko wydzielić pomieszczenia łazienki bez jej wyposażenia i prac wykończeniowych.

3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
 organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
 koszt zabezpieczenia majątku trwałego Zamawiającego przed uszkodzeniem, a w szczególności: uszkodzenia budynku i jego wyposażenia, mebli i urządzeń stanowiących własność Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy;
 wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu, pozostałe informacje zostały określone w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45442110-1 - Malowanie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Do upływu terminu składania, tj. do dnia 17.05.2022 r. do godziny 10:00,00 - nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.