Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00143243/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Grupa Regionalna Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego - Grupa Jurajska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00070686900086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podlesice 5
1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 514688606
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: naczelnik@goprjura.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goprjura.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ O ZASIĘGU OGÓLNOKRAJOWYM
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
niesienie pomocy osobom, których życie jest zagrożone; ochrona środowiska
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aaf3ff5-ca51-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143243/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 830590,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR.”
1) Stan istniejący:
Budynek Centralnej Stacji Ratowniczej Grupy Jurajskiej GOPR znajduje się w Podlesicach na działce o nr ew. 714/, w gminie Kroczyce. Budynek jest budynkiem wolnostojącym. Budynek z piwnicą, parterem, piętrem oraz poddaszem nieużytkowym. Budynek nie posiada garażu. Do budynku prowadzą dwa wejścia.
Charakterystyczne parametry techniczne
Powierzchnia zabudowy - 326,0 m2;
Powierzchnia całkowita - 652,0 m2;
Powierzchnia użytkowa budynku - 476,47 m2;
Kubatura budynku brutto - 3781,60m3;
Długość budynku - 26,22m;
Szerokość el. Frontowe, j (wschodniej) - 16,89m;
Wysokość budynku do kalenicy - 12,80m;
Kąt nachylenia dachu - 27 stopni;
Powierzchnia użytkowa piwnic - 25,52 m2;
Powierzchnia użytkowa parteru - 244,7 m2;
Powierzchnia użytkowa piętra - 206,25 m2;
Poddasze – nieużytkowe.
2) Zakres robót przewiduje:
a) I piętro część remontowa:
a. Remont łazienek damskiej i męskiej:
i. Przesunięcie drzwi łazienkowych;
ii. Roboty remontowe;
iii. Montaż urządzeń sanitarnych;
iv. Zamurowanie okna na poddaszu.
b. Adaptacja pomieszczeń na pomieszczenia biurowe:
i. Ścianki działowe;
ii. Sufit podwieszany;
iii. Tynki;
iv. Roboty malarskie;
v. Podłogi i posadzki;
vi. Stolarka drzwiowa wewnętrzna.
b) I piętro część dobudowana:
a. Tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach;
b. Nawierzchnie z płytek typu gress;
c. Stolarka drzwiowa wewnętrzna;
c) Poddasze budynku – wydłużenie przewodów wentylacyjnych do poziomu dachu budynku;
d) Klatka schodowa – tynki gipsowe, dwukrotne malowanie, rozbieranie posadzek z płytek, okładziny schodów z płytek, cokoliki, balustrady schodowe;
e) Schody żelbetowe:
a. Betonowanie – schody;
b. Zbrojenie;
f) Garaż:
a. Roboty budowlane: ścianki działowe z pustaków, chodniki z kostki brukowej, podbudowy, kanał odwadniający;
b. Roboty remontowe: tynki gipsowe
g) Psiarnia: ścianki działowe, tynki gipsowe, licowanie ścian, izolacja z folii, montaż kanału odpływowego liniowego, izolacje cieplne, posadzki cementowe;
h) Parter remont pomieszczeń:
a. Sala szkoleniowe;
b. Sala narad;
c. Wspinalnia;
i) Instalacja ogrzewania:
a. Pokoje ratowników zawodowych – ogrzewanie podłogowe;
b. Łazienka 1 – ogrzewanie grzejnikowe;
c. Łazienka 2 – ogrzewanie grzejnikowe i podłogowe;
d. Garaż – ogrzewanie podłogowe;
j) Instalacja elektryczna dla remontowanej częśco budynku:
a. Instalacja elektryczna i oświetleniowa;
b. Instalacja elektryczna niskoprądowa;
c. Oświetlenie awaryjne.
2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ).
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
UWAGA:
Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie w pomieszczeniu łazienki znajdującej się przy Sali zebrań w poziomie parteru prace wykończeniowe oraz jej wyposażenie. Nie stanowi to jednak przedmiotu zamówienia. Należy, tak jak to zostało ujęte w przedmiarze robót, tylko wydzielić pomieszczenia łazienki bez jej wyposażenia i prac wykończeniowych.
3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
koszt zabezpieczenia majątku trwałego Zamawiającego przed uszkodzeniem, a w szczególności: uszkodzenia budynku i jego wyposażenia, mebli i urządzeń stanowiących własność Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy;
wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu, pozostałe informacje zostały określone w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45410000-4 - Tynkowanie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45442110-1 - Malowanie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”Do upływu terminu składania, tj. do dnia 17.05.2022 r. do godziny 10:00,00 - nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione na podstawie prawnej wskazanej powyżej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI KROCZYCE
więcej: przetargi KROCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Przebudowa drogi nr 5297P Górzno - Gutów - Gałązki Małe - Gałązki Wielkie - Kotowiecko na odc. dł. ok. 7,2 km
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.