eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Odnowa nawierzchni ul. Chopina w Elblągu na odcinku od ul. Kopernika do ul. Szymanowskiego wraz z dojazdem do budynku przy ul. Królewieckiej 122A



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowa nawierzchni ul. Chopina w Elblągu na odcinku od ul. Kopernika do ul. Szymanowskiego wraz z dojazdem do budynku przy ul. Królewieckiej 122A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 552393125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: elblag.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa nawierzchni ul. Chopina w Elblągu na odcinku od ul. Kopernika do ul. Szymanowskiego wraz z dojazdem do budynku przy ul. Królewieckiej 122A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb41ded3-ba2d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015773/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji ul. Fryderyka Chopina i naprawy drogi dojazdowej do ul. Królewieckiej 122A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143406/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych .
Uzasadnienie faktyczne: Przepis art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z poźn. zm) umożliwia powierzenie wykonania usług, dostaw lub robót budowlanych na rzecz podmiotu wewnętrznego, tj. udzielenie zamówień wewnętrznych (inhouse) pomiędzy podmiotami sektora publicznego przy zastosowaniu trybu z wolnej ręki, pod warunkiem zajścia odpowiednich okoliczności. Gmina Miasto Elbląg jest Zamawiającym, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Mając na uwadze powyższe możliwe jest powierzenie wykonywania przedmiotowych zadań Elbląskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg ul. Szańcowa
1, ponieważ spełnione są łącznie następujące warunki, tj.
c.d. w sekcji IX.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.36.2022.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340856,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Odnowa nawierzchni ul. Chopina w Elblągu na odcinku od ul. Kopernika do ul. Szymanowskiego wraz z dojazdem do budynku przy ul. Królewieckiej 122A .

Przedmiot główny:
CPV: 45.23.31.40 - 2
Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Chopina w Elblągu na odcinku od ul. Kopernika do ul. Szymanowskiego wraz z dojazdem do budynku przy ul. Królewieckiej 122A

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania Odnowa nawierzchni ul. Chopina w Elblągu na odcinku od ul. Kopernika do ul. Szymanowskiego wraz z dojazdem do budynku przy ul. Królewieckiej 122A

2. Szczegółowy zakres zamówienia, technologię oraz wymagania wykonania robót budowlanych określa przedmiar robót, projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna pn. „Odnowa nawierzchni ul. Chopina w Elblągu” tj.:
A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
1) PRZEDMIARY ROBÓT:
PRZEDMIAR ROBÓT
NAZWA INWESTYCJI: ODNOWA NAWIERZCHNI UL. CHOPINA W ELBLĄGU
ADRES OBIEKTU: WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIE
POWIAT ELBLĄG,
GMINA: MIASTO ELBLĄG,
OBRĘB 0010 ELBLĄG, DZIAŁKI NR: 327,222,188/33
KATEGORIA OBIEKTU: XXV
BRANŻA: DROGI
NAZWA I KODY CPV: ROBOTY DROGOWE 45233140-2
INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG
2) PROJEKT WYKONAWCZY:
PROJEKT WYKONAWCZY
NAZWA INWESTYCJI: ODNOWA NAWIERZCHNI UL. CHOPINA W ELBLĄGU
ADRES OBIEKTU: WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIE
POWIAT ELBLĄG,
GMINA: MIASTO ELBLĄG,
OBRĘB 0010 ELBLĄG, DZIAŁKI NR: 327,222,188/33
KATEGORIA OBIEKTU: XXV
BRANŻA: DROGI
NAZWA I KODY CPV: ROBOTY DROGOWE 45233140-2
INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300
ELBLĄG


B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH:
1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE
NAZWA INWESTYCJI: ODNOWA NAWIERZCHNI UL. CHOPINA W ELBLĄGU
ADRES OBIEKTU: WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIE
POWIAT ELBLĄG,
GMINA: MIASTO ELBLĄG,
OBRĘB 0010 ELBLĄG, DZIAŁKI NR: 327,222,188/33
KATEGORIA OBIEKTU: XXV
BRANŻA: DROGI
NAZWA I KODY CPV: ROBOTY DROGOWE 45233140-2
INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300
ELBLĄG


Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do ZdN dostępny pod linkiem:
www.umelblag.pl/urzad_m/wydzialy/wzp_pliki/ZALACZNIK_NR 5 ZdN_36.zip

3. Zakres zamówienia.
1) Odnowa nawierzchni bitumicznej jezdni ul. Chopina na odcinku od ul. Kopernika do ul. Szymanowskiego wraz z dojazdem do budynku przy ul. Królewieckiej 122A
2) Lokalne naprawy nawierzchni chodników z kostki betonowej z wymianą nawierzchni odcinków o nawierzchni z płytek betonowych
3) Odnowa oznakowania pionowego w niezbędnym zakresie
4) Niezbędna regulacja wysokościowa naziemnych elementów infrastruktury technicznej w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z przebudowywanym układem drogowym
5) Zapewnienie właściwego odwodnienia nawierzchni drogowych za pomocą istniejącej kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem ewentualnego wykonania dodatkowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami.

Szczegółowy zakres zamówienia, technologię oraz wymagania wykonania robót budowlanych określa projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna, przedmiar robót pn. „Odnowa nawierzchni ul. Chopina w Elblągu”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie części zakresu robót określonego w dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt. 1) tj. odnowę nawierzchni ul. Chopina w Elblągu na odcinku od ul. Kopernika do ul. Szymanowskiego wraz z dojazdem do budynku przy ul. Królewieckiej 122A, bez odcinka ul. Chopina od ul. Kopernika bud. 1A i 2A.

4. Zakres, o którym mowa w pkt I. ppkt 3. ZdN stanowi główny przedmiot zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać.

5. Szczegółowy opis oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.

6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
Oświadczenie dotyczące spełnienia przedmiotowego obowiązku Wykonawca złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457145,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457145,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457145,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367431388

7.3.3) Ulica: Szańcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457145,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. sekcji III pkt. 3.1.1) a) Zamawiający tj. Gmina Miasto Elbląg, sprawuje kontrole nad spółką, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegająca na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej spółki, b) ponad 90% działalności Elbląskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg ul. Szańcowa 1 dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego tj. Gminę Miasto Elbląg sprawującego nad spółką bezpośrednią kontrolę; przedmiotowy procent działalności został ustalony na podstawie art. 214 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, za pomocą średniego przychodu za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Mając na uwadze powyższe regulacje możliwe jest powierzenie wykonywania zadań wyżej wymienionej spółce, gdyż spełnia ona przytoczone okoliczności umożliwiające udzielenie tego zamówienia w trybie in-house.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.