eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (IV ETAP) z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (IV ETAP) z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (IV ETAP) z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-367f5ac7-c4a4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030075/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy - IV etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 449177,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Kościelnej 32 celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (IV ETAP) z podziałem na następujące zadania:
Zadanie nr 1: DROGA.
Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania nr 1 obejmują przede wszystkim:
1) korytowanie terenu pod drogę;
2) wykonanie warstw podbudowy zgodnie z projektem,
3) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm w kolorze szarym;
4) ograniczenie drogi krawężnikami układanymi na ławie z oporem;
5) regulacja wysokości studzienek kanalizacyjnych;
6) przeróbka (poszerzenie) istniejącej bramy wjazdowej;
7) wywóz i utylizacja gruzu.

Uwaga do zadania nr 1 - Przedmiot umowy został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót, z zastrzeżeniem, że zakres prac do wykonania opisany w tej dokumentacji projektowej obejmuje wyłącznie roboty branży budowlanej w zakresie drogi p.poż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 88193,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: ELEKTRYKA I MALOWANIE

Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania nr 2, obejmują:
1) wykonanie rozdzielnic piętrowych;
2) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych;
3) rozprowadzenie przewodów instalacji elektrycznej w korytarzach i ciągach komunikacyjnych wraz z niezbędnymi wyprowadzeniami obwodów przewidzianych w projekcie;
4) demontaż i ponowny montaż oprawa oświetleniowych na korytarzach;
5) zaprawienie bruzd z przewodami elektrycznymi,
6) wykonanie pomiarów powykonawczych;
7) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie;
8) wyrównanie (wygładzenie) powierzchni ścian i sufitów pod malowanie;
9) malowanie emulsyjne ścian i sufitów wraz z uprzednim zagruntowaniem podłoży;
10) malowanie olejne, jednostronne stolarki drzwiowej;
11) mycie i sprzątanie obiektu po wykonanych pracach

Uwaga do zadania nr 2- Przedmiot umowy został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót, z zastrzeżeniem, że zakres prac do wykonania opisany w tej dokumentacji projektowej obejmuje wyłącznie roboty w zakresie korytarzy i ciągów komunikacyjnych z ponownym montażem istniejących opraw oświetleniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 360983,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117774,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117774,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117774,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „WiW-bud” Dariusz Wojciechowski, ul. Kilińskiego 35c/11, 58-100 Świdnica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-165-77-48

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 35c/11

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117774,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358422 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512861,56 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.