eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £aziska Górne › Ma³opowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Miko³owskiego



Og³oszenie z dnia 2023-05-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Ma³opowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Miko³owskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W MIKO£OWIE Z SIEDZIB¡ W £AZISKACH GÓRNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277736893

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: CHOPINA 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £aziska Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pzd.mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://pzd.mikolowski.dobrybip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ma³opowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Miko³owskiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c831079-ed88-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00204973

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00002168/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Ma³opowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c831079-ed88-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/, za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze do komunikacji”.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostêpny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150MB.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przesy³ania pism nie zwi±zanych z ofert±, dokumentami wymaganymi ustaw± pzp oraz SWZ za pomoc± poczty elektronicznej na adres: kancelaria@pzd.mikolowski.pl .
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) Powiatowy Zarz±d Dróg w Miko³owie z siedzib± w £aziskach Górnych, informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarz±d Dróg w Miko³owie z siedzib± w £aziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 £aziska Górne.
2. Wyznaczyli¶my Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: kancelaria@pzd.mikolowski.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd±:
a) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
b) w celu zawarcia i wykonania umowy zawartej przez Pani±/Pana z Powiatowym Zarz±dem Dróg w Miko³owie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane nastêpuj±cym kategoriom podmiotów:
- osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 poz.1710)
- do podmiotów publicznych na zasadach obowi±zuj±cych w przepisach prawa
- do podmiotów ¶wiadcz±cych us³ugi prawne oraz informatyczne na rzecz Powiatowego Zarz±du Dróg w Miko³owie.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z zasadami archiwizacji dokumentów w Powiatowym Zarz±dzie Dróg w Miko³owie.
5. Informacje o prawach osoby, której dane osobowe dotycz±
a) posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usuniêcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania;
b) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
6. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym niezbêdnym do dalszego procedowania przez Powiatowy Zarz±d Dróg w Miko³owie, okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PD.ZP.3211.07.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje ma³opowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Miko³owskiego poprzez:
• wykonanie prac przygotowawczych /oznakowanie robót/
• rozbiórka masy bitumicznej poprzez frezowanie mechaniczne 5 cm,
• mechaniczne oczyszczenie nawierzchni,
• skropienie nawierzchni emulsj± asfaltow±,
• u³o¿enie nawierzchni z mieszanki min-bitumicznej gr. 5 cm (w-wa ¶cieralna z mieszanki asfaltowej AC11S)
• regulacja urz±dzeñ podziemnych – kratki ¶ciekowe, studzienki rewizyjne, zawory wod. – wg. wystêpuj±cych potrzeb,
• Odtworzenie oznakowania poziomego – dotyczy odcinków z wystêpuj±cym oznakowaniem poziomym usuniêtym w wyniku prowadzonych prac drogowych.
Prace prowadzone bêd± w okresie 2 miesiêcy. Planowana powierzchnia do wykonania:
- w pierwszym miesi±cu to ok. 3000 m2,
- w kolejnym miesi±cu ok. 2000 m2
£±czna powierzchnia ok. 5000 m2. Odcinki do realizacji bêd± wskazywane przez pracowników Powiatowego Zarz±du Dróg.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem. Zgodnie z zasad±, ¿e jeden punkt procentowy równa siê jednemu punktowi kwalifikacyjnemu.
CENA: 60%
C = 60pkt.
Cn - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich proponowanych przez oferentów
Cx - cena przedstawiona przez badanego oferenta
C = Cn / Cx x 60pkt.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcê wynosi 60pkt

OKRES GWARANCJI: 30%
G = 30pkt.
Gn – gwarancja najd³u¿sza spo¶ród wszystkich zaproponowanych przez oferentów (maksymalnie 60 miesiêcy)
Gx – gwarancja oferowana przez badanego oferenta
G = Gx / Gn x 30pkt.
Gwarancjê nale¿y podaæ w miesi±cach. Minimalny okres gwarancji dla zadania to 24 miesi±ce, natomiast maksymalny okres gwarancji jaki brany bêdzie pod uwagê przy ocenie przez Zamawiaj±cego badanej oferty to 60 miesiêcy.
Ocena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt 2 formularza oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ)
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcê wynosi 30pkt.

KWALIFIKACJE I DO¦WIADCZENIE KIEROWNIKA ROBÓT: 10%
K = 10pkt.
Kn – do¶wiadczenie zawodowe najd³u¿sze spo¶ród wszystkich zaproponowanych przez oferentów (maksymalnie 15 lat)
Kx – do¶wiadczenie zawodowe oferowane przez badanego wykonawcê

K = Kx / Kn x 10pkt.
Do¶wiadczenie zawodowe nale¿y podaæ w latach. Minimalny okres do¶wiadczenia zawodowego dla zadania to 1 rok, natomiast maksymalny okres do¶wiadczenie jaki brany bêdzie pod uwagê przy ocenie przez Zamawiaj±cego badanej oferty to 15 lat.
Ocena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt 3 formularza oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ)
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcê wynosi 10pkt.
W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych zadañ w powi±zaniu z przedstawionymi wy¿ej kryteriami Zamawiaj±cy pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem:
Wo = C + G + K
Wo – wska¼nik oceny oferty zadania

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje i do¶wiadczenie kierownika robót

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie opisuje tego warunku.

2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie opisuje tego warunku.

3. Warunek dotycz±cy sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zamawiaj±cy nie opisuje tego warunku.

4. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
a) Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej co najmniej dwie roboty polegaj±ce na wykonaniu przebudowy, budowy, rozbudowy lub remoncie dróg, oraz ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ (brutto)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, warunek zostanie uznany za spe³niony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ co najmniej 2 ww. roboty.
Nie dopuszcza siê ³±czenia robót wykonanych przez ró¿nych Wykonawców, aby uzyskaæ wymagan± liczbê min. 2 robót.
W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada wymaganego do¶wiadczenia, mo¿e on polegaæ na do¶wiadczeniu innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118upzp z odpowiednim uwzglêdnieniem zasad opisanych powy¿ej.

b) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ przy wykonywanych pracach dysponowa³ bêdzie jednym pracownikiem posiadaj±cym uprawnienia budowlane o specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej z minimum rocznym do¶wiadczeniem.
c) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e i¿ przy wykonywanych pracach bêdzie dysponowa³ minimum dwoma pracownikami przeszkolonymi do kierowania ruchem drogowym zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 143 – tekst. jedn.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. pkt.4 upzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – na za³±czonym druku nr 4 stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy robót, w których Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – na za³±czonym druku nr 5 stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.125 ust.1 upzp, dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 2 do SWZ.
b) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.125 ust.1 upzp, dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 3 do SWZ
c) w przypadku ustanowienia pe³nomocników do reprezentowania firmy na zewn±trz i zaci±gania zobowi±zañ w wysoko¶ci odpowiadaj±cej cenie oferty, nale¿y przedstawiæ dokument stwierdzaj±cy niniejsze pe³nomocnictwo, tj.: pe³nomocnictwo, umowê lub uchwa³ê, wskazuj±c± osobê upowa¿nion± oraz zakres jej pe³nomocnictwa;
d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pe³nomocnictwo/upowa¿nienie dla pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
e) o¶wiadczenie o powierzeniu czê¶ci zamówienia podwykonawcom, je¿eli Wykonawca korzysta z tego uprawnienia - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 SWZ.
f) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty, us³ugi bêd± wykonane przez poszczególnych Wykonawców wchodz±cych w sk³ad np. konsorcjum, spó³ki cywilnej – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 SWZ.
g) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art.125 ust.1 upzp, dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz podstaw wykluczenia z postêpowania, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 i 3 SWZ.
h) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania za zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostepniaj±cych zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert±.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty, us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wchodz±cy w sk³ad np. konsorcjum, spó³ki cywilnej

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 upzp.
Termin realizacji zadania ustalony w umowie mo¿e ulec wyd³u¿eniu w przypadku uznanych przez obydwie Strony opó¼nieñ wynikaj±cych z:
1) dzia³ania si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania zamówienia, np. wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót;
2) wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, przy czym ka¿dorazowo przyczyny opó¼nienia musz± byæ protokolarnie potwierdzone przez Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-23 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.