eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejsce Piastowe › Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa miejsca do handlu płodami rolnymi na terenie Gminy Miejsce Piastowe



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa miejsca do handlu płodami rolnymi na terenie Gminy Miejsce Piastowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejsce Piastowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dukielska 14

1.5.2.) Miejscowość: Miejsce Piastowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-430

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miejscepiastowe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miejscepiastowe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/p/miejscepiastowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie zadań własnych gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa miejsca do handlu płodami rolnymi na terenie Gminy Miejsce Piastowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea3dab1e-b8d8-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052709/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury i kulturalnej oraz budowa miejsca do handlu płodami rolnymi na terenie Gminy Miejsce Piastowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka w Miejscu Piastowym.
Inwestycja polega na wykonaniu kolejnego etapu prac budowlanych w budynku zlokalizowanego przy ul. Dukielskiej 2A w Miejscu Piastowym. Obecnie budynek jestw stanie surowym zamkniętym. Zakres przedmiotowego zamierzenia budowlanego obejmuje wykonanie części wewnętrznych instalacji oraz robót ogólnobudowlanych.
Zakres robót obejmuje:
a) ścianki działowe,
b) drenaż wewnętrzny,
c) izolacja pozioma,
d) warstwy posadzki,
e) tynki,
f) sufity podwieszane,
g) roboty budowlane uzupełniające,
h) instalacja wody użytkowej (bez baterii),
i) instalacja kanalizacji sanitarnej (bez białego montażu),
j) instalacja elektryczna (podtynkowa),
k) instalacja monitoringu,
l) instalacja centralnego ogrzewania (bez grzejników),
m) instalacja ciepła technicznego,
n) instalacja wentylacji (bez dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń),
o) instalacja klimatyzacji (bez dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń),
p) instalacja hydrantowa i p.poż.,
q) zabudowa poddasza,
- szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, który stanowi załącznik nr….do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262522-6 - Roboty murarskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 5526891,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa miejsca do handlu płodami rolnymi.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 2256/2, 2257 i 2256/1 w miejscowości Rogi,
przy ul. Ks. Henryka Domino (pomiędzy ul. Nadbrzeżną a Kościelną). Zakres przedmiotowego zamierzenia budowlanego polega na stworzeniu miejsca do handlu poprzez budowę m.in. budynku, wiat, infrastruktury technicznej oraz utwardzenie terenu.
Zakres robót obejmuje:
a) budowę parterowego budynku sanitarno-socjalnego,
b) budowę wiat handlowych z oświetleniem i instalacją elektryczną,
c) budowę altany z oświetleniem i instalacją elektryczną,
d) budowę drewnianej pergoli,
e) wykonanie postumentu pod figurę,
f) wykonanie obudowy studni,
g) czyszczenie studni wraz z jej dezynfekcją,
h) utwardzenie terenu,
i) budowa przyłącza wodociągowego od istniejącej studni do projektowanego budynku,
j) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej (warunki/uzgodnienia z MPGK Krosno po stronie Wykonawcy),
k) przebudowa kabla napowietrznego (warunki/uzgodnienia z Zakładem Energetycznym oraz dokonanie zgłoszenia z dokumentacją po stronie Wykonawcy),
l) budowa przyłącza energii elektrycznej (warunki/uzgodnienia z Zakładem Energetycznym oraz dokonanie zgłoszenia wraz z dokumentacją po stronie Wykonawcy),
m) zakup, dostawa i montaż solarnego oświetlenia terenu,
n) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej placu wraz ze zbiornikiem na wodę deszczową,
o) wykonanie schodów terenowych,
p) wykonanie nasadzeń i trawników,
q) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
- Zamawiający nie dysponuje dokumentacją w zakresie budowy przyłącza energetycznego, sanitarnego oraz przebudowy kabla energetycznego napowietrznego. Przedmiot zamówienia obejmuje także zdobycie stosownych uzgodnień, warunków, zgłoszeń dla wspomnianych robót oraz niezbędnej w tym celu dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 975609,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5825401,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5825401,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5825401,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Remontowy "LATER" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841006263

7.3.3) Ulica: Sanocka 36

7.3.4) Miejscowość: Rymanów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-480

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonanie instalacji elektrycznej i instalacji monitoringu - Zakład Usług Elektrycznych Józef Girelicki;
2. Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepła technicznego, wentylacji, klimatyzacji, intalacji hydrantowej i p-poż - Firma Handlowa Usługowa "HAWIS: s.c. Piotr Woźniak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5825401,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1473515,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1831658,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1473515,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług "KK-BUD" s.j. J.D. Klara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841136184

7.3.3) Ulica: Rzeszowska 23

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-404

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji elektrycznej PORMAT


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1473515,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.