eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Modernizacja pionu kuchennego w Przedszkolu Nr 2 "Pod Słoneczkiem"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pionu kuchennego w Przedszkolu Nr 2
"Pod Słoneczkiem"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 2 „Pod Słoneczkiem” w Węgrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711673148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 1

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podsloneczkiem@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podsloneczkiem.wegrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedszkole

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pionu kuchennego w Przedszkolu Nr 2
"Pod Słoneczkiem"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61950869-a501-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087165/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja pionu kuchennego w Przedszkolu nr 2 Pod Słoneczkiem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest modernzacja zaplecza kuchennego w budynku Przedszkola nr 2 Pod Słoneczkiem w Węgrowie. Roboty budowlane przewidziane są wewnątrz budynku. Inwestycja nie spowoduje zmiany zagospodarowania terenu. Zagospodarowanie terenu bez zmian.

Roboty do wykonania w zapleczu kuchennym oraz na klatce schodowej zapewniającej komunikację z zapleczem kuchennym
1. Demontaż istniejącego wyposażenia
2. Rozbiórka fragmentów ścianek działowych
3. Demontaż instalacji sanitarnej i urządzeń
4. Demontaż grzejników c.o.
5. Demontaż okienka podawczego
6. Demontaż stolarki drzwiowej
7. Skucie okładzin ściennych
8. Demontaż instalacji elektrycznej
9. Dostosowanie otworów drzwiowych do nowej stolarki.
10. Wymiana parapetów wewnętrznych na nowe wykonane z konglomeratu gr. 3cm
11. Remont posadzek, skucie istniejących płytek terakotowych i lastrykowych, wykonanie warstwy wyrównującej, systemowej hydroizolacji oraz ułożenie nowych płytek gres
12. Demontaż wyłazu dachowego oraz drabiny i montaż nowego wyłazu dachowego wraz z drabiną rozsuwaną.
13. Wykonanie ścianek działowych murowanych gazobetonu
14. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych na ścianach
15. Montaż nowej stolarki aluminiowej w kolorze Ral 9006, drzwi szklone szkłem mlecznym bezpiecznym, w dolnej kwaterze drzwi wypełnione panelem w kolorze Ral 9006, wyposażone w klamkę i zamek na wkładkę.
16. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i sanitarnej
17. Malowanie ścian farbami lateksowymi, wraz z wykonaniem lamperii z farby olejnej na wys. 1,60m (w korytarzu, przedsionku i na klatce schodowej)
18. Wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych do wys. 200cm w pomieszczeniach: kuchni, wydawalni, zmywalni, WC, magazynie produktów sypkich, obieralni z magazynem jaj, schowku porządkowym, pokoju socjalnym.
19. Malowanie balustrad klatki schodowej
20. Demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej i montaż nowej zgodnie z projektem wykonawczym
21.Montaż wyposażenia.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wyznacza projekt budowlany, wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczo).

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót). W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do :
1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
2) przejęcia miejsca wykonywania robót w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań,
3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
4) zabezpieczenia miejca robót przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody,
5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem,
6) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do zamontowania i wyposażenia, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem,
7) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,
9) opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów w ramach przedmiotu zamówienia,
10) zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
11) do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty,
12) przedłożenia harmonogramu rzeczowo- finansowego i kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy,
13) bieżącego ustalania robót z Inwestorem,
14) zapewnienia przeszkolenia wskazanych przez zamawiającego osób z obsługi zamontowanych w ramach umowy urządzeń,
15) przekazania /zapewnienia wszelkich istotnych z punktu widzenia dotrzymania warunków gwarancji informacji związanych z funkcjonowaniem i konserwacją zamontowanych urządzeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168873,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168873,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168873,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OJDANA Marek Ojdana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241005931

7.3.3) Ulica: Kościuszki 104

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168873,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.