eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Budowa nowej świetlicy wiejskiej w Ratowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowej świetlicy wiejskiej w Ratowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowej świetlicy wiejskiej w Ratowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f0225e3-d115-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026612/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa nowej świetlicy wiejskiej w Ratowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia pn.: „Budowa nowej świetlicy wiejskiej w Ratowicach” obejmuje budowę świetlicy wiejskiej na
działce oznaczonej nr ewid. 26/6 w miejscowości Ratowice gmina Lipno.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) projekt budowlano-wykonawczy /Budowa świetlicy wiejskiej/-branża budowlana wraz z dodatkowym zestawieniem stali
[załącznik nr 7 do SWZ] autorstwa:
PRO-GRO
Jacek Gulik
Ul. Powstańców Chociesz. 92
62-65 odzisk Wlkp.
b) projekt budowlany /Budowa świetlicy wiejskiej/ - branża elektryczna [załącznik nr 8 do SIWZ] autorstwa:
PRO-GRO
Jacek Gulik
ul. Powstańców Chociesz. 92
62-65 odzisk Wlkp.
c) projekt budowlany-wykonawczy /Budowa świetlicy wiejskiej/ - branża instalacje sanitarne [załącznik nr 9 do SIWZ]
autorstwa:
PRO-GRO
Jacek Gulik
ul. Powstańców Chociesz. 92
62-65 odzisk Wlkp
d) opinia geotechniczna [załącznik nr 10 do SIWZ] autorstwa:
GEOPROFIL Andrzej Stube
ul. Strzecha 24a
60-287 Poznań
e) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót:
1) branża budowlana [zał. nr 11 do SIWZ]
2) branża elektryczna [zał. nr 12 do SIWZ]
3) branża instalacje sanitarne [zał. nr 13 do SIWZ]
Autorem STWIOR jest:
PRO-GRO
Jacek Gulik
ul. Powstańców Chociesz. 92
62-65 odzisk Wlkp.
f) Ponadto załączono przedmiary robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych
prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego:
Przedmiar bud. [zał. nr 14 do SIWZ]
Przedmiar elektr. [zał. nr 15 do SIWZ]
Przedmiar sanit. [zał. nr 16 do SIWZ]
Załączone przedmiary stanowią pliki w formacie .ath oraz w formacie .pdf. W przypadku ewentualnych rozbieżności danych
zawartych w ww plikach przyjmuje się, że prawidłowe dane zawarte sa w formacie .pdf.
UWAGA: dodatkowo zamawiający informuje, że:
- budynek nie wymaga wykonania instalacji hydrantowej a sprzęt gaśniczy nie jest przedmiotem Zamówienia
-cokół budynku należy wykończyć powyżej gruntu tynkiem żywicznym w kolorze zgodnym z dokumentacją
-obróbki dachowe należy wykonać z blachy powlekanej w kolorze RAL 9006
-rynny i rury spustowe należy wykonać z blachy powlekanej wraz z akcesoriami w kolorze RAL 9006
-parapety zewnętrzne należy wykonać z blachy powlekanej w kolorze antracytowym
Parapety wewnętrzne należy wykonać z blachy powlekanej w kolorze białym
-ścianki systemowe zabudowy sanitariatów należy wykonać z płyty kompaktowej HPL w kolorze szarym , okucia i akcesoria
ze stali nierdzewnej
- parametr stolarki okiennej U=1,1 W/m2K dotyczy całego okna.
-parametry techniczne stolarki wewnętrznej drzwiowej: wypełnienie płyta otworowa, okleina CPL
- Zamawiający informuję że ofercie nie należy ujmować wyposażenia:
Nr 6 pojemnik na ręczniki papierowe
Nr 7 pojemnik na papier toaletowy
Nr 8 suszarka do rąk
Nr 12 krzesło
Nr 13 stół
Nr 14 lodówka
Nr 15 szafki kuchenne
Nr 17 kuchenka elektryczna
Nr 18 okap
Nr 19 czajnik elektryczny
Powyższe wyposażenie nie jest przedmiotem zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) wykonanie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru
i uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań
i odbiorów o ile dotyczy w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
e) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
oraz koszty o których mowa w par. 3 ust. 4 wzoru umowy [zał. nr 17 do siwz]
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz
obiektów użyteczności publicznej
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty ogólnobudowlane
b) roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznej, sanitarnej, wod-kan, grzewczej
c) roboty związane z wykonaniem przyłączy
d) roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące
podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 §
1 Kodeksu pracy.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 17 do SWZ
3. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w
SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
opinia geotechniczną, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki
towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego
producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia
proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie
wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach
jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału,
urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 941254,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941254,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 941254,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budo Instal Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972197619

7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 29

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 941254,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.