eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otów › Dostawa aparatury medycznej i wyposa¿enia na potrzeby SOR Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie



Og³oszenie z dnia 2024-02-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatury medycznej i wyposa¿enia na potrzeby SOR Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury medycznej i wyposa¿enia na potrzeby SOR Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d0321fd4-cc06-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00204584

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie jest prowadzone w
jêzyku polskim w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow . Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij
wiadomo¶æ”: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu)
o¶wiadczeñ wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmujê siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie
przycisku „wy¶lij” wiadomo¶ci”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶ci zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Wykonawca
mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji za po¶rednictwem udostêpnionego kana³u. Wyja¶nienia tre¶ci
specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany bêd± dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a
zapytania) wraz z wyja¶nieniami, b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie
w sekcji „Komunikaty”

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie, ul. Szpitalna 28, 77-400 Z³otów;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Mariusz Troczyñski, kontakt: tel. 67 263 22 33 wew. 565, e-mail: m.troczynski@szpital.zlotow.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P. Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P. Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Klauzula RODO stanowi±ca realizacjê obowi±zku informacyjnego umowy nr DOI/FM/SMPL/57/MDSOR/2023/494/294 na udzielenie dotacji celowej na finansowanie inwestycji pn. „Modernizacja, doposa¿enie SOR oraz doposa¿enie Pracowni TK i RTG” Zamawiaj±cy na mocy upowa¿nienia Ministra Zdrowia na mocy umowy o dofinansowanie, wykonuje w imieniu Ministra obowi±zek informacyjny, o którym mowa w art. 14 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wobec osób, których dane Zamawiaj±cy przeka¿e Ministrowi lub których dane bêd± zamieszczone w umowie b±d¼ za³±cznikach do umowy (w tym w innych dokumentach zwi±zanych z jej realizacj±), dla których Minister staje siê administratorem.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 - Zestaw o¶miu kardiomonitorów ze stacj± monitoruj±c±. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 2 i 4 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33123210-3 - Urz±dzenia do monitorowania czynno¶ci serca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100 x 0,60
Gdzie:
C - cena brutto oferty,
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cob - cena oferty badanej.
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jako¶ci (G) – waga kryterium 10 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jako¶ci” oferta mo¿e uzyskaæ maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 punktów (1% = 1pkt). Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej d³ugo¶ci okresu gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcê w pe³nych miesi±cach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru.
Zadeklarowany okres gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jako¶ci”
12 miesiêcy 0
24 miesiêcy 5
36 miesiêcy 10
Minimalny okres gwarancji jako¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 10 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Lp. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilo¶æ dni kalendarzowych) Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 10 dni 10 pkt
2 Do 20 dni 5 pkt
3 Do 30 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e wynie¶æ 30 dni kalendarzowych.
Kryterium nr 4 – Kryterium jako¶ciowe - parametry techniczne (P) – waga kryterium 20 %; Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 4 – „Parametry techniczne” mo¿na uzyskaæ maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który odpowie „Tak” na jeden oceniany parametr dotycz±cy w³a¶ciwo¶ci modu³u EKG/ST/ARYTM/RESP kardiomonitora oraz na trzy oceniane parametry dotycz±ce kardiomonitora kompaktowego odpowie jak poni¿ej i tym samym uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów tj.:
L.p. Parametry oceniane Ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium „Parametry techniczne” (maks. 20 punktów)
1. Ci±g³y zapis w pamiêci kardiomonitora jednocze¶nie min. 6 monitorowanych fal dynamicznych (tj. min. 3 odprowadzeñ EKG z kabla 3 ¿y³owego, fali pletyzmograficznej SpO2, fali oddechu metod± reograficzn± i fali kapnograficznej) z okresu min. 96 h z rozdzielczo¶ci± nie gorsz± ni¿ min. 4 s. Jednoczesny zapis z okresu min. 96 h z rozdzielczo¶ci± nie gorsz± ni¿ min. 4 s.: 6 fal – 0 pkt., Jednocze¶nie > 6 fal – 5 pkt.
2. modu³ EKG/ST/Arytm/Resp - Licznik bezdechu: TAK – 5 pkt., NIE - 0 pkt.
3. modu³ EKG/ST/Arytm/Resp - obserwacja min. 4 odprowadzeñ EKG jednocze¶nie z kabla 3 ¿y³owego Jednocze¶nie obserwacja odprowadzeñ z kabla 3 ¿y³owego: - 4 fal – 0 pkt., - > 5 fal – 5 pkt.
4. Mo¿liwo¶æ rozbudowy kardiomonitora o saturacjê dualn±, ci¶nienie krwawe w 1, 2, 3 i 4 kanale, pomiar gazów anestetycznych, u¶pienia, monitorowanie zwiotczenia miê¶ni NMT, Bis, ICG, 4 IBP rejestrator termiczny z wydrukiem 3 fal jednocze¶nie Wydruk z drukarki termicznej:
- min. 3 fal jednocze¶nie – 0 pkt., - jednocze¶nie > 5 fal – 5 pkt.
Suma punktów uzyskana w czê¶ci nr 1 przez ofertê Wykonawcy „S” obliczana wg wzoru: S = C + G + T + P

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci (G)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (T)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne (P)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Defibrylatory. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 2 i 4 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33182100-0 - Defibrylatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100 x 0,60
Gdzie:
C - cena brutto oferty,
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cob - cena oferty badanej.
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jako¶ci (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jako¶ci” oferta mo¿e uzyskaæ maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najd³u¿szy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej d³ugo¶ci okresu gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcê w pe³nych miesi±cach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.

Zadeklarowany okres gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy (ilo¶æ miesiêcy) Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jako¶ci”
12 miesiêcy 0
24 miesiêcy 10
36 miesiêcy 20
Minimalny okres gwarancji jako¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jako¶ci" bêdzie okres gwarancji podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. Okre¶lenie przez Wykonawcê okresu gwarancji w wiêcej ni¿ jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego domniemania, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny, tj. 12-miesiêczny okres gwarancji. Okre¶lenie gwarancji na poziomie wy¿szym ni¿ 36 miesiêcy spowoduje przyjêcie do kryteriów oceny ofert warto¶ci 36 miesiêcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcê.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:

Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilo¶æ dni kalendarzowych) Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 10 dni 20 pkt
2 Do 20 dni 10 pkt
3 Do 30 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e wynie¶æ 30 dni kalendarzowych.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium "Termin realizacji" bêdzie termin realizacji przedmiotu zamówienia podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu realizacji albo wskazania innego terminu ni¿ w tabeli powy¿ej Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e zaoferowany zosta³ najd³u¿szy termin, czyli 30 dni kalendarzowych i Wykonawcy przyznane zostanie 0 punktów za to kryterium. Okre¶lenie terminu realizacji na poziomie ni¿szym ni¿ 10 dni spowoduje przyjêcie do kryteriów oceny oferty warto¶ci 10 dni, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty termin realizacji deklarowany przez Wykonawcê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci (G)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (T)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 – Urz±dzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 2 i 4 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33172200-8 - Urz±dzenia do resuscytacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100 x 0,60
Gdzie:
C - cena brutto oferty,
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cob - cena oferty badanej.
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jako¶ci (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jako¶ci” oferta mo¿e uzyskaæ maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najd³u¿szy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej d³ugo¶ci okresu gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcê w pe³nych miesi±cach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.

Zadeklarowany okres gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy (ilo¶æ miesiêcy) Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jako¶ci”
12 miesiêcy 0
24 miesiêcy 10
36 miesiêcy 20
Minimalny okres gwarancji jako¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jako¶ci" bêdzie okres gwarancji podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. Okre¶lenie przez Wykonawcê okresu gwarancji w wiêcej ni¿ jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego domniemania, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny, tj. 12-miesiêczny okres gwarancji. Okre¶lenie gwarancji na poziomie wy¿szym ni¿ 36 miesiêcy spowoduje przyjêcie do kryteriów oceny ofert warto¶ci 36 miesiêcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcê.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:

Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilo¶æ dni kalendarzowych) Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 10 dni 20 pkt
2 Do 20 dni 10 pkt
3 Do 30 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e wynie¶æ 30 dni kalendarzowych.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium "Termin realizacji" bêdzie termin realizacji przedmiotu zamówienia podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu realizacji albo wskazania innego terminu ni¿ w tabeli powy¿ej Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e zaoferowany zosta³ najd³u¿szy termin, czyli 30 dni kalendarzowych i Wykonawcy przyznane zostanie 0 punktów za to kryterium. Okre¶lenie terminu realizacji na poziomie ni¿szym ni¿ 10 dni spowoduje przyjêcie do kryteriów oceny oferty warto¶ci 10 dni, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty termin realizacji deklarowany przez Wykonawcê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci (G)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (T)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 4 – £ó¿ka szpitalne wysokospecjalistyczne. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 2 i 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192120-9 - £ó¿ka szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100 x 0,60
Gdzie:
C - cena brutto oferty,
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cob - cena oferty badanej.
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jako¶ci (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jako¶ci” oferta mo¿e uzyskaæ maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najd³u¿szy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej d³ugo¶ci okresu gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcê w pe³nych miesi±cach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.

Zadeklarowany okres gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy (ilo¶æ miesiêcy) Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jako¶ci”
12 miesiêcy 0
24 miesiêcy 10
36 miesiêcy 20
Minimalny okres gwarancji jako¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jako¶ci" bêdzie okres gwarancji podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. Okre¶lenie przez Wykonawcê okresu gwarancji w wiêcej ni¿ jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego domniemania, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny, tj. 12-miesiêczny okres gwarancji. Okre¶lenie gwarancji na poziomie wy¿szym ni¿ 36 miesiêcy spowoduje przyjêcie do kryteriów oceny ofert warto¶ci 36 miesiêcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcê.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:

Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilo¶æ dni kalendarzowych) Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 10 dni 20 pkt
2 Do 20 dni 10 pkt
3 Do 30 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e wynie¶æ 30 dni kalendarzowych.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium "Termin realizacji" bêdzie termin realizacji przedmiotu zamówienia podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu realizacji albo wskazania innego terminu ni¿ w tabeli powy¿ej Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e zaoferowany zosta³ najd³u¿szy termin, czyli 30 dni kalendarzowych i Wykonawcy przyznane zostanie 0 punktów za to kryterium. Okre¶lenie terminu realizacji na poziomie ni¿szym ni¿ 10 dni spowoduje przyjêcie do kryteriów oceny oferty warto¶ci 10 dni, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty termin realizacji deklarowany przez Wykonawcê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci (G)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (T)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 5 – Wózki transportowe. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 2 i 4.1. do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urz±dzenia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100 x 0,60
Gdzie:
C - cena brutto oferty,
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cob - cena oferty badanej.
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jako¶ci (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jako¶ci” oferta mo¿e uzyskaæ maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najd³u¿szy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej d³ugo¶ci okresu gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcê w pe³nych miesi±cach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.

Zadeklarowany okres gwarancji jako¶ci na ca³y zakres przedmiotu umowy (ilo¶æ miesiêcy) Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jako¶ci”
12 miesiêcy 0
24 miesiêcy 10
36 miesiêcy 20
Minimalny okres gwarancji jako¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jako¶ci" bêdzie okres gwarancji podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. Okre¶lenie przez Wykonawcê okresu gwarancji w wiêcej ni¿ jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego domniemania, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny, tj. 12-miesiêczny okres gwarancji. Okre¶lenie gwarancji na poziomie wy¿szym ni¿ 36 miesiêcy spowoduje przyjêcie do kryteriów oceny ofert warto¶ci 36 miesiêcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcê.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:

Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilo¶æ dni kalendarzowych) Ilo¶æ przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 10 dni 20 pkt
2 Do 20 dni 10 pkt
3 Do 30 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e wynie¶æ 30 dni kalendarzowych.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium "Termin realizacji" bêdzie termin realizacji przedmiotu zamówienia podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu realizacji albo wskazania innego terminu ni¿ w tabeli powy¿ej Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e zaoferowany zosta³ najd³u¿szy termin, czyli 30 dni kalendarzowych i Wykonawcy przyznane zostanie 0 punktów za to kryterium. Okre¶lenie terminu realizacji na poziomie ni¿szym ni¿ 10 dni spowoduje przyjêcie do kryteriów oceny oferty warto¶ci 10 dni, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty termin realizacji deklarowany przez Wykonawcê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci (G)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (T)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie ¶wiadczenia dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dot. urz±dzeñ medycznych na kwotê minimum 150 000,00 z³ ka¿da z dostaw

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p oraz w art. 5K rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – za³±cznik nr 7 do SWZ,
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z po¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p. sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
Ponadto: - o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
- o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu tj. o¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce odrêbnych przes³anek wykluczenia. O¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) – stanowi±ce za³±cznik nr 3a do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dot. urz±dzeñ medycznych na kwotê minimum 150 000,00 z³ ka¿da z dostaw - co potwierdzi odpowiednim wykazem zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) Dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 974 z pó¼n.zm.) - Certyfikaty dopuszczaj±ce sprzêt do u¿ytkowania na terenie UE i Polski, tj.: Deklaracja Zgodno¶ci CE oraz Potwierdzenie / Zg³oszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (dotyczy wszystkich zaoferowanych wyrobów medycznych).
b) Karty techniczne, katalogi, foldery lub inne materia³y informacyjne producenta lub dystrybutora (opracowane w jêzyku polskim) - dokumentuj±ce i potwierdzaj±ce zgodno¶æ parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego opisanymi w SWZ, z podaniem nazwy producenta, modelu, oznaczeñ. W razie braku dokumentów w jêzyku polskim, Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia dokumentów wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) Dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 974 z pó¼n.zm.) - Certyfikaty dopuszczaj±ce sprzêt do u¿ytkowania na terenie UE i Polski, tj.: Deklaracja Zgodno¶ci CE oraz Potwierdzenie / Zg³oszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (dotyczy wszystkich zaoferowanych wyrobów medycznych).
b) Karty techniczne, katalogi, foldery lub inne materia³y informacyjne producenta lub dystrybutora (opracowane w jêzyku polskim) - dokumentuj±ce i potwierdzaj±ce zgodno¶æ parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego opisanymi w SWZ, z podaniem nazwy producenta, modelu, oznaczeñ. W razie braku dokumentów w jêzyku polskim, Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia dokumentów wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- Zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy – za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy)
- Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
- Dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium z³o¿onego w formie porêczeñ lub gwarancji).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
Czê¶æ nr 1 - 1500,00 z³ (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych i 00/100).
Czê¶æ nr 2 – 3500,00 z³ (s³owie: trzy tysi±ce piêæset z³otych i 00/100).
Czê¶æ nr 3 - 2000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych i 00/100).
Czê¶æ nr 4 – 2000,00 z³ (s³owie: dwa tysi±ce z³otych i 00/100).
Czê¶æ nr 5 - 1000,00 z³ (s³ownie: tysi±c z³otych i 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku SBL Z³otów, nr rachunku: 67 8941 0006 0017 7904 20 0000 10 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania: 5/ZP/2024”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Szpital Powiatowy im. A. Soko³owskiego w Z³otowie.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niezale¿nie od tre¶ci art. 455 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w razie wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany nazwy, siedziby Stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegn± zmianie w toku obowi±zywania Umowy,
2) zmiany cen jednostkowych na ni¿sze ni¿ zaoferowane,
3) zmian dotycz±cych poprawy oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci Umowy,
4) zmiany okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt. 2 lit. b, pkt. 3 i 4, ust. 2 przy zachowaniu zasad okre¶lonych w tym artykule,
5) zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów dostawy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT zap³aconego przez Wykonawcê; natomiast je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów dostawy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT zap³aconego przez Wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-27 08:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 08:35

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie realizowane w ramach umowy nr DOI/FM/SMPL/57/MDSOR/2023/494/294 na udzielenie dotacji celowej na finansowanie inwestycji pn. „Modernizacja, doposa¿enie SOR oraz doposa¿enie Pracowni TK i RTG” - zakup finansowany z dotacji celowej ze ¶rodków Funduszu Medycznego w ramach programu: „Program inwestycyjny modernizacji podmiotów leczniczych”.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.